Ik vraag me af of al die feature request (kan niet ZEND
)ook worden overwogen om opgenomen te worden in de nieuwe forum software ?
ik hou ze niet bij in ieder geval... Laten we nou eerst maar afwachten tot dat forum er is en dan verder kijken...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En ik heb meteen nog een vraagje, komt in de nieuwe software deze
smiley ook in de lijst met smiley's? Nu mis ik m een beetje

Lijkt me nogal logischOp zaterdag 08 juni 2002 12:08 schreef Jozzz het volgende:
En ik heb meteen nog een vraagje, komt in de nieuwe software dezesmiley ook in de lijst met smiley's? Nu mis ik m een beetje
zal ik een nieuwe standaard reply maken? over het nieuwe forum zeggen we niets of weten we niets of het komt helemaal niet of we neppen jullie allemaal....
iig doen we er geen uitspraken over.
In dat geval kan ie nu ook alwel in het oude forum opgenomen worden toch?Op zaterdag 08 juni 2002 12:10 schreef JvS het volgende:
zal ik een nieuwe standaard reply maken? over het nieuwe forum zeggen we niets of weten we niets of het komt helemaal niet of we neppen jullie allemaal....

ja, ik ga gelijk arjen bellen of-ie het wil updaten en de software beschikbaar stelt
.
De source is met Zend ge-encoded..Op zaterdag 08 juni 2002 12:31 schreef Jozzz het volgende:
[..]
In dat geval kan ie nu ook alwel in het oude forum opgenomen worden toch?![]()
Het nieuwe forum komt pas over 23 maanden ofzo, dus we moeten ons voorlopig toch nog redden met Topix of ben ik nog niet goed voorgelicht?
Bericht hierboven
en de :x smilie kan er wel inkomen omdat HTML niet is geZEND!
De html staat in de php filesOp zaterdag 08 juni 2002 17:17 schreef Da Mastah het volgende:
en de :x smilie kan er wel inkomen omdat HTML niet is geZEND!

Volgens ACM , and I quote :Op zaterdag 08 juni 2002 16:49 schreef Floris het volgende:
Het nieuwe forum komt pas over 23 maanden ofzo, dus we moeten ons voorlopig toch nog redden met Topix of ben ik nog niet goed voorgelicht?
Dus 23 maanden is iets te ruim denk ik * moto-moi kan niet wachten <springt op en neer>Anyway, deadline? Ach, "gaat je niks aan"... Jij bent een forum bezoeker, de achterliggende techniek is verder niet van belang. [..]Anyway, het zit er aan te komen, ik geloof dat we nog steeds redelijk op schema zitten, dus euhm... Dat moet wel lukken dit jaar
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Je kent de ':P' smilie blijkbaar nog niet zo goed?Op zaterdag 08 juni 2002 17:51 schreef moto-moi het volgende:
Dus 23 maanden is iets te ruim denk ik * moto-moi kan niet wachten <springt op en neer>
Ik weet bijna 99% zeker dat ik ergens er iets over heb zien staan in LA, maar ik ..ik...kan het niet vindenOp zaterdag 08 juni 2002 21:43 schreef ACM het volgende:
Je kent de ':P' smilie blijkbaar nog niet zo goed?
Dus for now : Eh.. ja, ik geloof dat ik niet ken, please clarify

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
volgens mij mag ik daar eerder lezen dat het in juli zover isOp zaterdag 08 juni 2002 16:49 schreef Floris het volgende:
https://wren.co/join/Devian
Maar de templates niet!Op zaterdag 08 juni 2002 17:48 schreef hdd het volgende:
[..]
De html staat in de php files
maar in de php staat _waarschijnlijk_ dat ":P" vervangen moet worden doorOp maandag 10 juni 2002 08:40 schreef Da Mastah het volgende:
[..]
Maar de templates niet!

pin me hier trouwens niet op vast
En wat hebben de templates met de :x smilie te makenOp maandag 10 juni 2002 08:40 schreef Da Mastah het volgende:
Maar de templates niet!
En bovendien, jij let niet op blijkbaar, maar de templates zijn ook niet/nauwelijks aan te passen...
Da's iig sneller dan de 2020 die D2k noemdeOp zaterdag 08 juni 2002 16:49 schreef Floris het volgende:
Exact expert nodig?
Verwijderd
Tweakers.net zal de eerste zijn die het forum met ZEND krijgt! Anderen (gebruikers) kunnnen gebruik maken van de server van parse (tegen betaling natuurlijk). Het is voor tweakers dus een primeur. Ik heb het forum zelf al getest en is GAAF!
Veel plezier!
Veel plezier!
a) StoerOp dinsdag 11 juni 2002 23:53 schreef se7enn het volgende:
Tweakers.net zal de eerste zijn die het forum met ZEND krijgt! Anderen (gebruikers) kunnnen gebruik maken van de server van parse (tegen betaling natuurlijk). Het is voor tweakers dus een primeur. Ik heb het forum zelf al getest en is GAAF!
Veel plezier!

b) waarom geloof ik je niet?
Nielsz, waarom niet?
ik geloof 'm best hoor...waarom laat ik ff in het midden
ik geloof 'm best hoor...waarom laat ik ff in het midden
Verwijderd
Op dinsdag 11 juni 2002 23:58 schreef Nielsz het volgende:
Antwoord: Ja, gaaf he!a) Stoer
Antwoord: Iedereen kan (ook zonder hulp van de FAQ of google.com) op zoek gaan naar Parse www.parse.nl en hun forum http://forum.parse.nl/forum.phpb) waarom geloof ik je niet?
Succes
Zoals iedereen weet is het huidige forum van Tweakers en dat van Activetopics en van Ultratopics allemaal gemaakt van een opensource forum, wat te vinden is bij sourceforge. Daarom werkt het ook zo goed.
Bij parse is dit ook het geval! Het wiel hoeft niet elke keer opnieuw uitegevonden te worden, alleen maar aangepast!
Hans, dat zou ik dan weer niet allemaal openbaar makenOp woensdag 12 juni 2002 00:31 schreef Hans het volgende:

Whehe, grappig, dat jij dat ons moet vertellenOp woensdag 12 juni 2002 00:29 schreef se7enn het volgende:
Zoals iedereen weet is het huidige forum van Tweakers en dat van Activetopics en van Ultratopics allemaal gemaakt van een opensource forum, wat te vinden is bij sourceforge. Daarom werkt het ook zo goed.
Bij parse is dit ook het geval! Het wiel hoeft niet elke keer opnieuw uitegevonden te worden, alleen maar aangepast!
Verwijderd
Ik vind het er in iedergeval super gaaf uitzien. Mooi strak ontwerp, lekker snel en natuurlijk waarschijnlijk het beste!
Kewl, dus ik val buiten 'iedereen' ?Op woensdag 12 juni 2002 00:29 schreef se7enn het volgende:
Leg dat eens uit?
Want ik gok dat jij weinig kaas hebt gegeten van programmeren in zijn algemeenheid.
Uiteraard.Bij parse is dit ook het geval! Het wiel hoeft niet elke keer opnieuw uitegevonden te worden, alleen maar aangepast!
Die andere fora hebben precies dezelfde source als parse, maar ze hebben hun eigen naam erbij getikt...
Grow up!
Verwijderd
Wat is nou jullie probleem. Het ziet er toch gaaf uit, of niet soms?
Het ziet er, in mijn ogen, bijna hetzelfde uit als topix en activetopics. Dus mooi!
Het ziet er, in mijn ogen, bijna hetzelfde uit als topix en activetopics. Dus mooi!
Dat was de bedoeling, maar jouw opmerking een stuk daarvoor slaat als een tang op een varken...Op woensdag 12 juni 2002 00:36 schreef se7enn het volgende:
Op woensdag 12 juni 2002 00:36 schreef se7enn het volgende:

Je loopt te patsen, dat is het probleem.
Verwijderd
Leg eens uit, dat stukje van stuk daarvoor slaat als een tang op een varken...Op woensdag 12 juni 2002 00:37 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, maar jouw opmerking een stuk daarvoor slaat als een tang op een varken...
Right, wat heeft uiterlijk nou weer met het innerlijk te makenOp woensdag 12 juni 2002 00:36 schreef se7enn het volgende:
Verwijderd
Nou, dat moet je mij eens vertellen? Want dat zie ik niet staan in de bovenstaande berichten.Op woensdag 12 juni 2002 00:38 schreef ACM het volgende:
[..]
Right, wat heeft uiterlijk nou weer met het innerlijk te maken
Nou, nog een keer dan.
Dit stuk:
Dit stuk:
en nu hou ik op met op je onzin ingaan.
Dit stuk:
Is onzin.Op woensdag 12 juni 2002 00:29 schreef se7enn het volgende:
Dit stuk:
Doet mij denken dat jij denkt dat het uiterlijk wat over het innerlijk zegt, zeker als je het combineert met de vorige quote.Op woensdag 12 juni 2002 00:36 schreef se7enn het volgende:
en nu hou ik op met op je onzin ingaan.
PardonOp woensdag 12 juni 2002 00:41 schreef se7enn het volgende:
Maar vertel nu eens, waarom doe jij zo ongelovelijk naar tegen mij. Heb ik jou iets verkeerd gedaan. Of is dit ook een fortuyn situatie, zeg je de waarheid, wordt meteen je mond gesnoerd?
Ik snap het niet!
Dat zal ik dan nog maar net niet opvatten als een flame...
Ik zeg jou open en bloot dat je onzin spreekt, is dat onderdrukken?? Dan zou ik het wel verwijderd hebben...
Verwijderd
Maar, word je nu boos. Waarom? We kunnen toch gewoon discussiëren? Of kan dat hier ook niet meer?
De eerste keer dat je mij zult zien reageren met:Op woensdag 12 juni 2002 00:42 schreef se7enn het volgende:
Ok, slaap lekker!

Verwijderd
Voor alles is een eerste keer.Op woensdag 12 juni 2002 00:44 schreef ACM het volgende:
[..]
De eerste keer dat je mij zult zien reageren met:
Slaap lekker, en tot de volgende keer!
Ik ben niet boos en word niet boos, maar kan slecht tegen mensen die de waarheid beweren te verkondigen en dan ook nog niet van iemand die _veel_ beter ingelicht is willen aannemen dat ze onzin verkopen.Op woensdag 12 juni 2002 00:44 schreef se7enn het volgende:
Maar, word je nu boos. Waarom? We kunnen toch gewoon discussiëren? Of kan dat hier ook niet meer?
Als jij dat discussieren wilt noemen...
Jongens, relaxed.
Zullen we met zn allen gewoon w88 tot het forum daadwerkelijk draait?
i.p.v.
-10x dezelfde vragen te stellen.
-Ruzie te maken wie het eerst wist dat wij (lees: Parse) het forum zouden schrijven.
Geduld mensen, er komt (snel) meer info
Zullen we met zn allen gewoon w88 tot het forum daadwerkelijk draait?
i.p.v.
-10x dezelfde vragen te stellen.
-Ruzie te maken wie het eerst wist dat wij (lees: Parse) het forum zouden schrijven.
Geduld mensen, er komt (snel) meer info
Verwijderd
A.) Ik heb een hekel aan mensen die beweren dat ik onzin vertel.Op woensdag 12 juni 2002 00:45 schreef ACM het volgende:
[..]
Ik ben niet boos en word niet boos, maar kan slecht tegen mensen die de waarheid beweren te verkondigen en dan ook nog niet van iemand die _veel_ beter ingelicht is willen aannemen dat ze onzin verkopen.
Als jij dat discussieren wilt noemen...
B.) Als je het zo goed weet, leg het dan fatsoenlijk uit. Zonder er meteen te gaan dreigen dat die een zogenaamde flame is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.