Yes!!! 40 pc's maar hoe installeren???

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou op school heb ik ze laten overstappen van SETI@Home naar RC5 met ongeveer 40 PC's, er is een server, allemaal met elkaar verbonden in netwerk, en continue verbinding met ineternedmv kabel. Maar wat voor instellingen moet ik allemaal gebruiken????

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Je zou natuurlijk de server ook een beetje keyserver kunnen laten spelen maar je kan ze ook allemaal lekker zelf blokjes laten ophalen en versturen. Ik weet niet in hoeverre dit uitmaakt voor de totale data transfer.

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Als de workstations allemaal internet connectie hebben 27/7 dan zou je ze grote buffers kunnen geven en individueel laten fetchen/flushen.

of

Je kan een proxy op een server installeren: http://www.distributed.net/proxies.html

Die je centraal blokjes op laat halen/versturen. Je clients laat je dan weer op deze proxy fetchen/flushen.

Met een proxy heb je meer controle over het fetch/flush gedrag en je kan weer central stats opzetten oid?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Cartman!
  • Niet online
Ik wil het zo simpel mogelijk doen, en heb geen stats nodig, maar is er een optie om gewoon 1X het prog. op een cd brand en dat op elke pc installeer? En eventueel op de server een ander clent?

• Cartman!
  • Niet online
Weet echt niemand het???????? Zo niet, dan geen 40 pc's (p3-500) erbij :'(:'(:'(

• fraek25
Waarom zou je verschillende clients gebruiken?
Als je geen stats en dergelijke wilt dan is de makkelijkste methode om gewoon overal de client te instaleren die allemaal zelf blokjes ophalen en versturen. Als ik jouw was zou ik dan een installatie diskette (of die ergens op het netwerk zetten) gebruiken zodat ze allemaal dezelfde instellingen hebben.
Van te voren wel bedenken wat je wilt doen.
- moeten ze hidden draaien?
- hoe groot zijn de buffers?
- kunnen ze normaal naar buiten of zit er een firewall tussen?
- juiste e-mail adres?
- Staat de prioriteit goed ingesteld of wil je geen OGR doen?

succes en hopelijk lukt het!

• Cartman!
  • Niet online
Oke! Bedankt man! Ik ga GEEN OGR doen, ik ben niet gek!, toch? Enne...er staat als het goed is geen firewall tussen, en het hoeft niet hidden, maar misschien 1 probleemje : op de pc's bij ons op school moet je inloggen op het netwerk, elke leerling (1500) heeft zijn eigen login, maar zou het dus ook kunnen dat jij ALTIJD draait, ook als er nog niet ingelogt is? weet iemand of dat kan????

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Jeps, dan moet je het als service installeren, dan draaitie al vanaf het opstarten, onafhankelijk of er iemand is ingelogd.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Cartman!
  • Niet online
Tnx, zie je wel dat jullie het weten ;)

• Elect
  • Niet online
http://people.zeelandnet.nl/dominique/dpc/index.htm

vergeet je e-mail adres er niet in te zetten (of als het je niet uitmaakt: graaskracht@zeelandnet.nl )

Maar _QW_ heeft er ook nog 1, maar ik weet niet of die zo makkelijk is bij veel pc's

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Cartman!
  • Niet online
jah, doe ik! Zijn er nog mensen die willen joinen????????? Doe dat op dit adres : antoniusrc5@madmail.com of zie site : www.antoniuscollege.nl/~rslootjes/ACC/index.html ja, url gaat nog wel korter worden ;) maar wat vinden julie van me logo?????

• fraek25
Logo vind ik best gaaf. Je moet alleen nog effe je links aanpassen want die werken nog niet helemaal.
Gefeliciteerd trouwens met je best day ever gisteren!!!

• Cartman!
  • Niet online
Ja, goed he? zoveel blocks >:)>:)>:) maar ik ben er 1500 kwijt :'( de dag ervoor op dat adres 1500 Wu's geflusht, maar niet aangekomen :'(

• MIG
  • Laatst online: 22-05 16:54

MIG

Effe vraagje over dat als service installen, hoe moet dat?

• MIG

MIG

Want bij ons is dat ook zo dat je moet inloggen en de pc vaak wel aan staan maar niet ingelogd zijn. das natuurlijk sonde van de tijd :)

• Final Frontier
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 16:16
Als administrator rechten hebt (NT) moet je bij RUN dcnet.exe -install opgeven (eventueel renamen naar MSDCNET.EXE). Wel ff de ini goed aanpassen met juiste e-mail adres etc.

Om te deinstalleren, ALLEEN als het MOET :
dcnet -uninstall

"Commercie kills the scene" - I-f

Verwijderd

MIG: Wat ga jij assimileren dan? :D Of hoor je bij Cartman?

Cartman: Hou je ons op de hoogte van je voortgang? 40 PC's @500Mhz is maximaal 18024 hooibalen per dag!! :):P:D
en dat zou mijn voorspelling van TA op 1 januari 2001 inhalen aardig helpen! ;)
(ik vermoed dat ze niet 24/7 zullen draaien, maar toch.... stel dat ze 10.000 per dag doen; maal pakweg 90 dagen tot 1 januari, dan heb jij tot die tijd 900.000 blokjes gedoneerd! :))

• MIG

MIG

Ik heb al een stuk of 50 geassimileerd, alleen die draaien dus effectief maar heel weinig omdat ze vbaker op log in scherm staan als dat er op gewerkt word.

Bale is dat ik geen ad rechten heb, dus ik zal eens een babbel moeten maken met die gast(en)

• Cartman!
  • Niet online
Nee, MIG hoort niet bij mij, maar waarschijnlijk zijn het geen 500 hoor, had ik ff gezegd omdat niemand hielp ;););) maar het zijn waarschijnlijk iets van 350 a 400 ofzo :):):):)

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-05 15:40

sko

lees bij Final Frontier's message:
dcnet.exe = dnetc.exe
anders gaat het niet werken :)

Verwijderd

Cartman! Boefje! ;)

doet er niet toe; ALS ze maar grazen
Maarreh.. hoeveel uur per dag mogen we op rekenen?

Zie de post van FF voor het draaien van koeien voor niet-ingelogde compu's

Verwijderd

:( FOEI !

systeembeheer St.-Antoniuscollege

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-05 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op zondag 22 juli 2001 20:28 schreef 00fly747 het volgende:

Ok systeembeheerder.... een topic van bijna een jaar oud omhoog halen is ook foei hoor ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Tjesus...over oude koeien gesproken!

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Heb je die koeien nu al gevonden? Das pas foei! ;)

Maar illegale praktijken mag idd niet...in hoeverre ik kan zien dat dit illegaal is (geen zin om alles te lezen :z )

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Mocht Cartman ooit nog langskomen zet ff dat seti account op DPC dan met 40 pc's is het misschien weer een leuke steen in de vijver :)

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Pagina: 1