[DVD] Cyberhome L528

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op http://www.hardwarezone.nl zie ik dat zij een 'geweldige' aanbieding hebben. Deze speler kost 135 EUR of 145 EUR (de site is niet helemaal duidelijk). Wat het ook precies moge zijn, ook 145 EUR is niet duur. Nu zie ik echter in de ShopSurvey dat deze shop niet zo goed bekend staat.

Mijn vraag: is dit een betrouwbare aanbieding of kan ik beter enkele tientallen Euro's meer sparen zodat ik naar een betrouwbaardere shop kan?

edit:
Hmz, dit had ik in AV moeten plaatsen. Ff een request-to-move indienen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

moved GT >> AVH

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

www.alternate.nl

ff snelzoeken naar CDHC05

vergeet niet de 3 Euro verwijderingsbijdrage die er nog bijkomt

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 12:41
volgens www.dvd.nl is hardwarezone best goed te vertrouwen.

Dus ik zie het probleem niet zo?

American Express vraagbaak

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Ik heb dat ding zelf, maar ben er niet echt tevreden over. Hij speelde bij mij dvd's niet echt goed af.

Na een tijdje ging telkens bij het afspelen van een dvd het beeld een paar seconden stil staan. Dat gebeurde niet alleen als hij naar de tweede laag ging, maar bij veel films op een gegeven moment telkens om de 30 seconden.
Ook sloeg ie wel eens een paar minuten over, of hij liep gewoon helemaal vast. Alleen aan en uit zetten hielp dan nog, want hij reageerde dan nergens meer op.
Hij is nu weggebracht voor reparatie, want ik had dus nog garantie. Dat duurt dus wel 4 weken :'( .

Ik zou je deze dvd-speler dus niet aanraden.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dank voor de antwoorden!
Op zaterdag 08 juni 2002 20:18 schreef Stinger_Ventura het volgende:
volgens www.dvd.nl is hardwarezone best goed te vertrouwen.

Dus ik zie het probleem niet zo?
Volgens Tweakers is het niet zo'n beste shop (zie ook mijn link in de eerste posting naar de ShopSurvey). Het is een ander soort product, maar het blijft dezelfde winkel. Vandaar mijn twijfels (en die site is op zijn minst twijfelachtig; twee verschillende prijzen voor hetzelfde artikel).
Op zaterdag 08 juni 2002 21:03 schreef Asclepius het volgende:
Ik zou je deze dvd-speler dus niet aanraden.
Misschien een idee om de firware-update te proberen? Ik weet uiteraard niet of dit je probleem op kan lossen (klinkt alsof de hardware niet op orde is), maar niet geschoten is altijd mis.

Btw: ik ben de verschillen aan het zoeken tussen een CH-DVD 302 en een AD-L 528, maar het ziet er volgens mij nagenoeg hetzelfde uit. Iemand een idee wat de opvallende verschillen zijn?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:51

NaWA

Hai, I Copy desu!

Kheb eens iets gekocht via die shop..

dag later was het thuis.. de factuur zou later met de post komen...

Die heb ik dus nog steeds niet gehad...

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Asclepius
Op zaterdag 08 juni 2002 23:20 schreef pven het volgende:

Btw: ik ben de verschillen aan het zoeken tussen een CH-DVD 302 en een AD-L 528, maar het ziet er volgens mij nagenoeg hetzelfde uit. Iemand een idee wat de opvallende verschillen zijn?
Die Cyberhome AD-L 528 is een iets ouder model. De DVD 302 is iets nieuwer, en ik vind hem zelf wat mooier.
Op de plaatjes op de website kan ik enkele verschillen zien. De AD-L 528 heeft wel een ingebouwde Dolby Digital decoder, maar de DVD 302 niet. Verder heeft de AD-L 528 naast een RGB uitgang via scart ook nog een losse RGB uitgang via tulpstekkers. De DVD-302 heeft alleen een RGB uitgang via de scartaansluiting.

Als je een versterker hebt met een ingebouwde Dolby Digital / DTS decoder, dan hoeft je dvd-speler niet persé een ingebouwde decoder te hebben.

Verwijderd

Lees dit eens zou ik zeggen:
http://www.tweakers.net/nieuws/18539highlight=cyberhome

Hier een stukje uit de conclusie:
De nieuwe AD-L528 is duidelijk ontworpen om kosten te besparen, en heeft een paar nadelen waaronder trage respons en een duidelijk hoorbaar loopwerk. De prestaties van deze speler, de goedkoopste uit de test, zijn echter prima. De beeldkwaliteit is goed en de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Alle geteste spelers werken gewoon naar behoren en aan geen van alle zal u zich een buil vallen.

Ik zou de cyberhome niet zo snel kopen. Ga eens kijken bij winkels als Expert, Vobis, Megapool en kijk of ze soms een opruiming hebben met topmerken.

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 05:31
Beste PVEN,
De update werkt!!
Heb hem ff gedowned en getest met de DVD Pitch Black B-) Vanochtend bleef 'ie hangen na 30min. Nu niet meer! Ook het startscherm ziet er nu een stuk gelikter uit :o
Het ding doet het nu prima. Alleen de shuffle functie ontbreekt en het geluid van CD's is zeer matig.
Toch vind ik het een zeer goed product voor die prijs :)

• Asclepius
Ik denk dat ik die firmware update dan ook maar eens installeer. Eerst eens kijken wat ie doet als ie terugkomt van de reparatie.
Voor het afspelen van audio cd's gebruik ik trouwens een gewone Pioneer dvd-speler, die een stuk beter geluid geeft dan de Cyberhome dvd-player :) .

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik heb nog de voorloper van de 528, namelijk de 512 en hij werkt goed.
Wel is het zo dat ik ruim een jaar geleden toen ik hem kocht op internet zag dat ik beter de firmware kon updaten.
Heb ik dan ook gelijk na ontvangst gedaan.
Na ruim 9 maanden goed gewerkt te hebben, begon hij ineens in een film te scrollen (leek wel een probleem van een koude start). Maar na een cleaning-cd er doorheen gehaald te hebben was dat ook opgelost.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Asclepius
Kan je na die firmware update voor de AD-L 528 ook de macrovision uitschakelen?

Met dat menu dat er standaard opstaat kon ik alleen de regio instellen, maar macrovision kon ik niet uitschaklen.

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 05:31
Helaas, Macrovision kun je niet uitschakelen :(
Niet dat ik daar last van denk te hebben. DVDs copieren kan ook wel met DivX :)
Toch is de update echt de moeite waard, hij hangt nu namelijk niet meer!!
Pagina: 1