Toon posts:

Knight Rider Led (ja, alweer)

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het ... ik zie jullie al denken "alweer!?" :)

Ik heb gezocht en gezocht... en idd heel wat gevonden. Probleem is echter dat ik allemaal schema's voor me krijg waar ik de ballen van snap :(

Ik zoek dus een dergelijke mod, maar dan kant en klaar. Weet iemand waar dat te halen is? Of zijn er misschien wel lieve mede-tweakertjes die dat voor me willen maken?

Thx in advance :*

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

neem er dan gelijk ook een voor mijn mee s.v.p. *D

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 18:49

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Verwijderd

Bij halfords hebben ze zo`n lampje die knight rider heet. Of je het in je pc kan douwen weet ik niet. :)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:06
*zucht*
alweer :Z

:+

ontopic:
kijk op conrad of halfords

Verwijderd

Topicstarter
djeez, conrad of halford.... kwist dat die lui zoiets hadden :P

Kzal is kijken ....

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
mail die schema's ff als je wil, of post ze ff. mail==>dannyvandersluys@planet.nl

Verwijderd

Topicstarter
*sigh* ... waarom kan ik zowel bij de halfords als de conrad gewoon niets vinden wat er op lijkt :'(

When dous the hurting stop :P

Ik heb ooit is zoiets op oc-shop gezien, maar die hebbe ut niet meer (volgens mij) .. kzal ze wel is mailen

Verwijderd

Ik heb zelf een serie leds gemaakt die onder andere het knight rider effect kunnen doen. Het zijn 8 leds op een rij die aangesloten zijn op de LPT poort. Met eigengemaakte software kan ik dan allerlei effecten weergeven zoals het knight rider effect e.a.
Het schema dat ik gebruikt hem op dat te maken vind je hier: http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?id=34

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is echter dat ik allemaal schema's voor me krijg waar ik de ballen van snap
Mjah, een schema .. ik nie snap :?

boehoehoe , whyyyyyyyyyyy? :P

Verwijderd

wil je er een die reageert op HD activiteit ofzo? daar kan ik je eventueel wel aan helpen

Verwijderd

als je dr geen verstand van hebt dan koop dr maar eentje by de conrad die kan elke noob nog in el;kaar zetten

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:59
In ieder geval vorige week bij Halfords set van twee van die balkjes van 16cm ofzo voor 16,95. Staat misschien wel niet op de site, maar ik denk niet dat ze al uitverkocht zijn.

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:50

virus.elektro

profesionele monitor sloper

je zag mij zeker ook weleens staan in die knightrider topics

die dingen bij halfords en conrad zijn best duur en zoveel zit er nou ook weer niet in.

dat je de schema's/ printjes niet kan lezen kan ik begrijpen. het probleem is dat ik nog niet tevrede ben met het printjes wat ik nu heb gemaakt. de aansluiting zitten nog wat onlogisch, maar daar wordt aan gewerkt

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 12:49 schreef badpinguin het volgende:
wil je er een die reageert op HD activiteit ofzo? daar kan ik je eventueel wel aan helpen
heb zelf op school met een paar andere gasten zo'n Vu-meter gemaakt voor me HD, werkt perfect (die van mij tenminste) Voor schema van de vu-meter met 10 leds kun je het beste effe mailen met gebruiker slinkingant.

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 13:43 schreef virus.elektro het volgende:

die dingen bij halfords en conrad zijn best duur en zoveel zit er nou ook weer niet in.

dat je de schema's/ printjes niet kan lezen kan ik begrijpen. het probleem is dat ik nog niet tevrede ben met het printjes wat ik nu heb gemaakt. de aansluiting zitten nog wat onlogisch, maar daar wordt aan gewerkt
werkt ie al wel jarl?? ik wil er ook effe een maken voor op me brommer, dan met grote leds. Als je schema af is moet je het maar effe zeggen dan ets ik hem ook nog effe op school.

Verwijderd

Topicstarter
Mwoah, dat zou ook wel nice zijn ;)

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 15:00 schreef kiek het volgende:

[..]

Mwoah, dat zou ook wel nice zijn ;)
drop me a mail :p

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 15:17 schreef badpinguin het volgende:

[..]

drop me a mail :p
rgr, wat is je mail adres.... anders stuur ik je wel een icq bericht zodra ik thuis ben (nu nog op werk...)

thx in advance :)

• 3lmowww
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

halfords heeft ze echtwel hoor... alleen hun site is nogal gebrekkig...

ga es langs, ze hebben ze nu opok int blauw, op 12V, dus in je pc te modden

Electronics development

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Op zaterdag 08 juni 2002 13:43 schreef virus.elektro het volgende:

Jij maakte toch zo'n Knight Rider looplicht die je op de parallele poort moest aansluiten ?

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 12:49 schreef badpinguin het volgende:
Ik heb ook een knightrider die reageert op hdd activtieit (6 leds). Ziet er leuk uit, maar het echte knightrider effect is soms ver te zoeken. Alleen tijdens het kijken van DivX of het mp3-en van een cd krijg ik het echte knightrider gevoel. Voor de rest gaat ie of te snel (waardoor het lijkt of alle lampjes tegelijk branden) of het gaat te onregelmatig.
Maar een leuke hdd-activiteit indicatie is het wel, het ziet er gewoon l33t uit :)

Always outnumbered, never outgunned!

• PoweRoy
  • Laatst online: 05-08 00:02

PoweRoy

funky!

is er ook een manier om een knightrider led te maken zonder dat ie aan de printerpoort moet worden vastgemaakt :?

[This space is for rent]

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 12:01 schreef PoweRoy het volgende:
is er ook een manier om een knightrider led te maken zonder dat ie aan de printerpoort moet worden vastgemaakt :?
tuurlijk *D

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Op zondag 09 juni 2002 12:28 schreef badpinguin het volgende:

[..]

tuurlijk *D
hoe :?

post ff een goed schema van 16 ledjes met een tail

[This space is for rent]

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 13:36 schreef PoweRoy het volgende:

[..]

gewoon www.conrad.nl

en sluit dat nicht rijder :{ ding aan op de molex klaar is kees :{

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Op zondag 09 juni 2002 13:50 schreef ThePreatorian het volgende:

[..]

gewoon www.conrad.nl

en sluit dat nicht rijder :{ ding aan op de molex klaar is kees :{
kan het nie vinden en wtf is een molex :?

[This space is for rent]

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 13:36 schreef PoweRoy het volgende:

[..]

dadelijk baas :? :/

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 13:54 schreef badpinguin het volgende:

[..]

dadelijk baas :? [afbeelding]
LoL :o