Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat een goede, niet al te dure mp3-cd speler is?

ps. Heb search gebruikt maar dat zijn allemaal oude topics

Verwijderd

die van audio sonic die heb ik. en die leest alles en is niet duur 99 euro. heb geen direct link maar kijk ff hier.
www.audiosonic.nl en bij mp3

Verwijderd

Topicstarter
bedankt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Koop in iedergeval geen Freecom Beatman !! |:(
Daar heb ik veel spijt van :'(

mzzl

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-03 20:53
Ik heb zelf de Philips expanium 500 werkt heel goed alleen een klein probleempje met resume ( [topic=518297/1/50] )
maar voor de rest bevalt ie me goed.

Verwijderd

Topicstarter
Is de I-River iMP-350 een beetje goed? Hij ziet er heel mooi uit namelijk, en de functies zijn ook redelijk. Alleen ik vraag me af over de grootte van het scherm?

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 10:39 schreef InfoTracer het volgende:
Ik heb zelf de Philips expanium 500 werkt heel goed alleen een klein probleempje met resume ( [topic=518297/1/50] )
maar voor de rest bevalt ie me goed.
ik heb ook Philips expanium gehad maar die dingen zijn kl*te ze zijn een uur bezig met in lezen en dan het daarna nog slecht doen/ en tussen iederleidje 25 sec wachten op de volgende. en toen heb ik de audio sonic gekocht uit mijn vorige post

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-03 20:53
Op zaterdag 08 juni 2002 10:41 schreef chefke het volgende:

[..]

ik heb ook Philips expanium gehad maar die dingen zijn kl*te ze zijn een uur bezig met in lezen en dan het daarna nog slecht doen/ en tussen iederleidje 25 sec wachten op de volgende. en toen heb ik de audio sonic gekocht uit mijn vorige post
Bij mij laat ie de cd's binnen 15 sec in en van nummer verandere duurt niet langer dan 3 sec
misschien had jij een oudere serie

Verwijderd

Ik denk dat je beter een mp3 speler met geheugen of een MD speler kan kopen.

Over mp3-cd spelers heb ik niet veel positiefs gehoord..

Verwijderd

Topicstarter
Maar die mp3 spelers met geheugen(hardeschijf) zijn boven mijn budget, of er zit te weinig geheugen in (64mb)

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:56
Op zaterdag 08 juni 2002 10:44 schreef TK_NL het volgende:
Ik denk dat je beter een mp3 speler met geheugen of een MD speler kan kopen.

Over mp3-cd spelers heb ik niet veel positiefs gehoord..
[topic=394126/1/30]

Bijna alleenmaar positief. Alleen niet echt goedkoop, maar wel z'n geld waard.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Search.. Elke week zijn er wel 5 topics over ofzo.. Ik heb iig de Grundig Mystixx, zoek maar..

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-03 15:45

Nobby

Nuts!

Ik hbe de RioVolt sp250, hij's wel een beetje duur maar zit echt alles op (zelfs fm-radio), het geluid is superieur en heb er nog nooit problemen mee gehad:).

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Ik heb nu ook een Grundig Mystixx besteld, eerst had ik een Lenoxx, maar uiteindelijk wilde ik er toch één met id3-tag... Het enige wat ik je écht kan aanraden is om niet het goedkoopste van het goedkoopste te kopen, want goedkoop is vaak toch duurkoop... Na een tijdje krijg je dan waarschijnlijk toch spijt en wil je iets beters... (Zo werkt dat bij mij tenminste)...

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik kan je de SlimX echt aanraden! geweldig ding! is het geld zeker wel waard!

gewoon ff doorsparen dus ;)
Pagina: 1