Weet iemand wat een goede, niet al te dure mp3-cd speler is?
ps. Heb search gebruikt maar dat zijn allemaal oude topics
ps. Heb search gebruikt maar dat zijn allemaal oude topics
Verwijderd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
ik heb ook Philips expanium gehad maar die dingen zijn kl*te ze zijn een uur bezig met in lezen en dan het daarna nog slecht doen/ en tussen iederleidje 25 sec wachten op de volgende. en toen heb ik de audio sonic gekocht uit mijn vorige postOp zaterdag 08 juni 2002 10:39 schreef InfoTracer het volgende:
Ik heb zelf de Philips expanium 500 werkt heel goed alleen een klein probleempje met resume ( [topic=518297/1/50] )
maar voor de rest bevalt ie me goed.
Bij mij laat ie de cd's binnen 15 sec in en van nummer verandere duurt niet langer dan 3 secOp zaterdag 08 juni 2002 10:41 schreef chefke het volgende:
[..]
ik heb ook Philips expanium gehad maar die dingen zijn kl*te ze zijn een uur bezig met in lezen en dan het daarna nog slecht doen/ en tussen iederleidje 25 sec wachten op de volgende. en toen heb ik de audio sonic gekocht uit mijn vorige post
Verwijderd
[topic=394126/1/30]Op zaterdag 08 juni 2002 10:44 schreef TK_NL het volgende:
Ik denk dat je beter een mp3 speler met geheugen of een MD speler kan kopen.
Over mp3-cd spelers heb ik niet veel positiefs gehoord..
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq