iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Wat zijn je verdere specs, aangezien http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=1340 offline is
AMD AThlon XP 1600+
MSi Turbo 2 (Kt133A) Mobo
256 SDRAM
13 gb WD HDD
40 gb Maxtor HHD
2x realtek 10/100 nic.
Sb 128
MSi Turbo 2 (Kt133A) Mobo
256 SDRAM
13 gb WD HDD
40 gb Maxtor HHD
2x realtek 10/100 nic.
Sb 128
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Heb je first primary vga wel op pci gezet als dat nodig is?

Anders krijg je natuurlijk nooit beeld als hij nog van alles
door die AGP van jou aan het raggen is zonder kaart
Anders krijg je natuurlijk nooit beeld als hij nog van alles
door die AGP van jou aan het raggen is zonder kaart
Die tnt2 is AGP...
anders ff die gf3 ernog in douwen, als je m er nog hebt liggen...en dan de oude drivers deinstaleren, dan pc uit, kaart gf3 eruit, tnt2 erin en draaien maar
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Erm.. hehe... die heb ik gister verkochtOp zaterdag 08 juni 2002 10:34 schreef Yonni het volgende:
anders ff die gf3 ernog in douwen, als je m er nog hebt liggen...en dan de oude drivers deinstaleren, dan pc uit, kaart gf3 eruit, tnt2 erin en draaien maar
Verwijderd
K'heb net een geforce3 ti200 in mijn amd 1.2@1.4 systeem gedropped en die doet het fijn.K'heb wel de oude Geforce 2 eerst goed deinstaleerd.Gebruik ik ook niet de cd met de geforce 3 voor drivers.Gewoon de laatste dets en XP weet welke kaart dat het is.Ik denk dat je de Geforce 3 niet goed in gedrukt hebt.Dat zal dan wel een zwart scherm geven en niet boeten.
Lees de draad voor je blaat...Op zaterdag 08 juni 2002 10:44 schreef Ev!L-c het volgende:
K'heb net een geforce3 ti200 in mijn amd 1.2@1.4 systeem gedropped en die doet het fijn.K'heb wel de oude Geforce 2 eerst goed deinstaleerd.Gebruik ik ook niet de cd met de geforce 3 voor drivers.Gewoon de laatste dets en XP weet welke kaart dat het is.Ik denk dat je de Geforce 3 niet goed in gedrukt hebt.Dat zal dan wel een zwart scherm geven en niet boeten.
Het gaat hier dus niet om van tnt2 naar g-force maar andersom
Werkt niet. Ik heb ook al aangegeven dat ie de irq's moet veranderen zodat ie misschien wel weer boot maar dat pakt ie ook niet.Op zaterdag 08 juni 2002 10:43 schreef rick_h het volgende:
verander in je bios 'assign irq for vga' es. Dus als ie aan staat ff uit zetten of andersom.
Pagina: 1