Ik kreeg vandaag een krantje van de Kruidvat door de bus, en er stond een DVD-speler in, maar ik ken dit merk niet...
Mijn vraag is nu of iemand deze DVD-speler kent, en of ie van een beetje aardige kwaliteit is.
Verwijderd
en hoe is die kwaliteit dan als ik vragen mag?Op zaterdag 08 juni 2002 14:31 schreef 4POX het volgende:
Veel van de budget dvd spelers zijn vaak gebouwd met een ESS chipset of een zol(nogwat) chipset. En vaak zijn ze allemaal van de zelfde kwaliteit. Dus ik denk persoonlijk dat deze dvd speler van dezelfde kwaliteit is als bijvoorbeeld een mustek van rond de 180 euro
Maar dan moet je even met google zoeken.
Verwijderd
Verwijderd
ik ook niet...Op zondag 09 juni 2002 11:41 schreef Sneaky_tweaky het volgende:
Via Google heb ik overigens geen relevante info kunnen vinden van Tom-Tec.
Verwijderd
Ik verwacht voor 120 euro geen topkwaliteit. Maar goed, voor 120 euro zal je je er geen buil aan vallen, lijkt me. En of wel of geen Dolby Digital opzit (zal er heus wel opzitten, das makkelijker dan analoge uitgangen) doet er niet toe. Zo'n ding ga je toch niet aan je DD-receiver hangen, lijkt me.Op zaterdag 08 juni 2002 10:11 schreef MI5 het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg vandaag een krantje van de Kruidvat door de bus, en er stond een DVD-speler in, maar ik ken dit merk niet...
Mijn vraag is nu of iemand deze DVD-speler kent, en of ie van een beetje aardige kwaliteit is.
De aanbieding gaat dinsdag pas in. Ik ga er eentje kopen als overbrugging naar een betere oplossing als ik weer geld heb.Op maandag 10 juni 2002 10:47 schreef Niek1616 het volgende:
[maandag ochtend mode]
Heeft iemand hem inmiddels al gekocht...
[/maandag ochtend mode]
Verwijderd
Die wat toch alleen €119 bij aankoop van andere spullen?Op maandag 10 juni 2002 16:26 schreef thepretender het volgende:
Deze ondersteunt geen SVCD, jammer!Dan kan je beter die Daewoo 8000f halen bij de Mediamarkt voor € 119 (heb ik ook gedaan). Deze ondersteunt wel SVCD en het beeldkwaliteit is redelijk goed
edit:
Tevens zit er een goede AB bij
Die daewoo was gewoon 119 euro bij de mediamaarkt, en dan hoefde je er echt geen andere spullen bijkomen. Ik dacht trouwens dat ie nu weer duurder was geworden.Op maandag 10 juni 2002 16:40 schreef Pee het volgende:
[..]
Die wat toch alleen €119 bij aankoop van andere spullen?
Ik heb eigenlijk geen idee, waar zou ik dat aan kunnen zien? Nummers aan de achterkant oid?Op maandag 10 juni 2002 16:56 schreef Pee het volgende:
Iemand misschien enig idee of het niet gewoon een hernoemde dvdspeler is van een ander merk? Het zou wel zo leuk zijn als er wat specs van te vinden zijn en eventueel firmware.
Hij heeft dus geen regio keuze in het standaard menu? Dan zal het moeilijk worden om een hack te vinden, er valt echt niets over dit apparaat te vinden. Je zou eens kunnen googelen met wat nummers in de handleiding en op de achterkant.Op maandag 10 juni 2002 18:29 schreef Niek1616 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, waar zou ik dat aan kunnen zien? Nummers aan de achterkant oid?
* cornelixnootje1 wil namelijk ook graag een regio-vrij-maak-iets opzoeken...
Had jij ook geen kabels erbij terwijl wel in de handleiding staat dat ze zijn bijgeleverd??Op dinsdag 11 juni 2002 11:12 schreef Pee het volgende:
Ik heb er net eentje gehaald. CD en MP3 werkt in ieder geval, meer heb ik niet om mee te testen. Ik moet wel zeggen dat de bijgeleverde handleiding k*t is, de OSD beschrijving klopt niet met de werkelijkheid.
Hoe zit dat met MP3tjes? Ook alleen de eerste 10 karakters of ID3 ondersteuning??Op maandag 10 juni 2002 16:26 schreef thepretender het volgende:
Deze ondersteunt geen SVCD, jammer!Dan kan je beter die Daewoo 8000f halen bij de Mediamarkt voor € 119 (heb ik ook gedaan). Deze ondersteunt wel SVCD en het beeldkwaliteit is redelijk goed
edit:
Tevens zit er een goede AB bij
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Verwijderd
Nee, zater er niet bij. Handleiding is vooral klote wat betreft de (menu) instellingen, die worden vrijwel niet beschreven (het is overigens wel in Nederlands).Had jij ook geen kabels erbij terwijl wel in de handleiding staat dat ze zijn bijgeleverd??
Die handleiding stinkt idd...
sVCD ga ik zo eens testen...
2-kanaals audiouitgangwelke in- en uitgangen zitten er op ? en hoeveel scart.. voor 120 euro'tjes kan ik 'm niet laten staan eigelijk.
Er zit een A4tje in de doos voor de garantie."Hoe zit het met de garantie?"
En hoe laat ie MP3 bestanden zien? Ook alleen de eerste 10 karakters??Op dinsdag 11 juni 2002 21:41 schreef Reind het volgende:
Ik heb vandaag bij Megapool een Home electronics DVD speler gekocht voor 135€ -> scart - S-video en voor het geluid ->> SP-dif - tulp en coaxiaal
En hij speelt echt alle formaten af
Nou wat wil je nog meer voor dat geld.
Verwijderd
Als ik vanavond tijd heb dan zal ik effe kijken hoe die Daewoo mp3 bestanden laat zienOp woensdag 12 juni 2002 09:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
En hoe laat ie MP3 bestanden zien? Ook alleen de eerste 10 karakters??
* Gutteguttegut wil dat ook graag weten van die Deawoo 8000 die eerder in dit topic langs kwam....
TIAOp woensdag 12 juni 2002 09:55 schreef thepretender het volgende:
[..]
Als ik vanavond tijd heb dan zal ik effe kijken hoe die Daewoo mp3 bestanden laat zien
Heb ik nu gedaan en hij speelt ze prima af.192 kb/s zal ik later proberen
Ik kan in de handleiding geen enkele vermelding van SVCD vinden, ik wilde het gewoon eens proberen maar dat hoeft nu dus niet meer.ik las in de handleiding dat svcd niet ondersteund zou zijn maar nadat ik er een in deed speelde hij em toch af
Ik heb geen andere DVDs om dat te testenEn al iets geprobeerd met regio1 DVD's, of is die van zichzelf al regiovrij?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Het lijkt me juist beter om de ondertiteling (half) in de zwarte balk te hebben, dan gaat tenminste niet je halve beeld schuil achter die letters. Maar wat voor beeld heb je als je breedbeeld selecteerd ipv LB of PS?Op woensdag 12 juni 2002 09:59 schreef Niek1616 het volgende:
Pee (of wie hem dan ook heeft)
Hoe krijg ik de subtitles binnen mn breedbeeld? Ze staan nu erg lomp eronder, half in de zwarte balk... Ziet er niet uit, en ik mag toch aannemen dat dat niet normaal is...
En al iets geprobeerd met regio1 DVD's, of is die van zichzelf al regiovrij? Ik kon op i-net iig nix vinden over het regiovrijmaken.
Ik denk eerder dat je DVD uit Maleisie regiovrij (dus R0) is. Die kun je in elke DVD-speler afspelen, ongeacht de regio-instelling van de speler. Dat zegt dus niets.Op woensdag 12 juni 2002 16:04 schreef Niek1616 het volgende:Kheb ook een DVD uit malijsie afgespeeld, dus hij is regiovrij dnek ik...
Gewoon rösti
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Mag jij ook doen...Op woensdag 12 juni 2002 17:27 schreef Koenzie het volgende:
Kan iemand misschien een complete som-op van da ding maken plz...
Damn! (Is maleisie met korte eiOp woensdag 12 juni 2002 17:19 schreef mno het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je DVD uit Maleisie regiovrij (dus R0) is. Die kun je in elke DVD-speler afspelen, ongeacht de regio-instelling van de speler. Dat zegt dus niets.
Maar ik heb nie zo'n dingMag jij ook doen...
Luie drol
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Nee er zit geen 5.1 ding in zo te zien.Op woensdag 12 juni 2002 10:14 schreef Kirpeknots het volgende:
De display en de aansluitingen zijn overigens identiek aan mijn cyberhome.
Is dit niet dezelfde machine in een andere kast?
ziet de achterkant er zo uit?
[afbeelding]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Op Spotify, Apple Podcast en anderen!