Toon posts:

vraag videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi luitjes ,ik heb een vraagb welke videokaart te nemen.
ik heb een licht systeem,dus ik denk dat zo,n gf4 verspilling is.
die ati radeon retail[275-275]kost nu 199 euro.
mijn specs zijn ,,,,msi 6330lite-[66mhz]---20 gig ata 66---384 sdram--sb 5.1---asus 7700 gts---.
wat is wijsheid???
:?

Verwijderd

uhh gewoon de gene houden die je hebt die is rap zat

en een gf3 gaat echt niet veel meer extra op leveren

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:07

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zie mijn sig voor mijn specs, ik heb een Radeon 8500 LE, verreweg het meeste loopt als een trein, alleen Jedi Outcast en Dungeon Siege willen nog weleens wat traag lopen. Komt waarschijnlijk omdat mijn CPU wat aan de trage kant daarvoor is...

Ik weet niet hoe het met GF4 zit, maar de 2D van de Radeon maakt errug veel goed. Ik heb nu voor het eerst vloeiend DVD op mijn PC :*

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 08:56 schreef MST_Morpheus het volgende:
Zie mijn sig voor mijn specs, ik heb een Radeon 8500 LE, verreweg het meeste loopt als een trein, alleen Jedi Outcast en Dungeon Siege willen nog weleens wat traag lopen. Komt waarschijnlijk omdat mijn CPU wat aan de trage kant daarvoor is...

Ik weet niet hoe het met GF4 zit, maar de 2D van de Radeon maakt errug veel goed. Ik heb nu voor het eerst vloeiend DVD op mijn PC :*
ja maar dat vloeiend dvd heeft weinig met je videokaart te maken

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:07

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op zaterdag 08 juni 2002 08:57 schreef laserguy het volgende:

[..]

ja maar dat vloeiend dvd heeft weinig met je videokaart te maken
Wel, sinds ik mijn GF2 voor mijn Radeon heb ingeruild loopt het dus wel goed. Verder is eraan mijn systeem niets verandert.

Mijn CPU trekt het opzich wel alleen, maar die Radeon geeft er toch iets extra's aan mee wat die GF2 niet deed. Raar maar waar.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.