[spkrs]Fortissimo II

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb hier de geluidskaart Hercules Fortissimo II, en heb in de search al gekeken, maar kon niet echt iets vinden.. :)

Ik wou graag hier als het kan een 5.1 setje aanhangen, aan de optische uitgang, alleen vroeg ik mij nu af, ondersteunt deze kaart dat.. want ik ken me daar helemaal niet wijs uitmaken, omdat ik mij eigenlijk nooit had verdiept in mijn geluidskaart+boxen :)

Zoja, je hebt 5 miljoen speakersetjes, maar welke zal dan het beste zijn om aan te hangen...

Eentje van Creative, of toch van hetzelfde merk, dus een setje van Hercules.

Budget ligt rond de 225Euro. :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
Je kan dit idd goed doen op de Fortissimo II, de optical out werkt perfect :)

Voor wat reviews van sets moet je maar eens zien op http://3dsoundsurge.com

genoeg 5.1 sets daar ;)

heb hier zelf een Fortissimo II verbonden via optical out aan een losse AC3 decoder (naar DD of DTS)

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

je moet er dan eentje hebben met ingebouwde decoder en voor het "welke speakers moet ik hebben" hebben we een centraal topic, stel daar je vraag eventjes als je wil (zie forumpolicy voor een link naar dat topic).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.