Toon posts:

[Nidec Fans] @ Conrad is dit wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag deze in het conrad boekie staanen d8 bij mezelf, dit zijn toch zezelfde als op een silverado?
Kan ik ze niet op me Whisper Rock modden zodat ie wat beter koelt? Deze fans zijn btw €6.95 per stuk bij conrad.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:59
Op zaterdag 08 juni 2002 07:25 schreef TweakMaster het volgende:
Ik zag deze in het conrad boekie staanen d8 bij mezelf, dit zijn toch zezelfde als op een silverado?
Kan ik ze niet op me Whisper Rock modden zodat ie wat beter koelt? Deze fans zijn btw €6.95 per stuk bij conrad.
Link doet het niet!

Powered by KPN

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 11:25 schreef Packardhell het volgende:

[..]

Link doet het niet!
Doet het wel hoor :p

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Beetje luidruchtig he 33dB :) Die Silverado zijn d8 ik veel stiller. En 2 CFM zal ook niet echt helpen denk ik :o

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om het idee...ik wil er 2 op me whisper rock knutselen en dan op 7 of 9 volt laten draaien..

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Op maandag 10 juni 2002 12:13 schreef TweakMaster het volgende:
Het gaat om het idee...ik wil er 2 op me whisper rock knutselen en dan op 7 of 9 volt laten draaien..
Denk dat het wel zal lukken hoor :) Alleen of het erg effectief zal zijn vraag ik me af :? Misschien als je 3 van die kleine fannetjes links, rechts en onder op je heatsink laat blazen (omdat de hete lucht naar boven gaat niet boven) en dan je cpu-fan laat 'zuigen' :D

Verwijderd

Topicstarter
ik zie wel...anders mod ik ze wel erges anders :) wel leuke fans iig vind ik :)
Pagina: 1