Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Siemens Talk & Surf (4070&3070 ISDN) Instal.Probs.

Pagina: 1
Acties:

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Heb net een nieuwe 4070 gekocht en krijg de software niet aan de praat. Search hielp me geen spat verder.

Ook de analoge lijnen krijg ik niet goed geconfigureerd. Ben vanaf 13.00 uur tot aan nu (02.02 uur) aan een stuk bezig maar nada resultaat. Ik zal dus wel iets verkeerd doen.

Welke ter zake kundige medetweaker voelt zich geroepen om samen met mij dit probleem via ICQ of telefoon op te lossen? Dit lijkt me te complex om het via het forum te proberen maar elke tip (siemens bellen, snapte ikzelf ook wel) is welkom.

Kan nu dus mijn fax niet gebruiken en dat is ernstig.

ARME AOW’er

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:57
Als je even kort uitlegt wat het probleem is.
Ik heb een Gigaset 3070, (vrijwel) gelijk aan de 4070, dus...

If it ain't broken, tweak it!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
2 dingen

1.
Krijg de analage lijn waarop een fax staat niet aan de praat.

2.
krijg de capi drivers en de faxbesturing niet geïnstalleerd.

Doe alles keurig volgens de handleiding en instructies. Zelfs nieuwsgroepen nagelopen en gezocht op sites maar nergens staat een soortgelijk probleem.

ARME AOW’er

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:57
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DE_de_0_product%253AHO%252FTL%252FCL%252FGIGASET4175ISDN%252Fdanda,FF.html

Hier heb ik de laatste drivers gehaald, de site mag dan wel duits zijn, de software is meertalig.
Deze 'pakketjes' (1,2,3 en 4) heb ik na elkaar geinstalleerd. Toen werkte alles prima.
Ook zit er een programmaatje bij om de Firmware van dat ding te updaten, misschien dat dat ook wel verstandig is om te doen (als er een nieuwere is tenminste ;))

If it ain't broken, tweak it!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Als het goed is heb ik de nieuwste firmware en software.
Heb al die packets ook al geprobeerd.
Denk dat ik iets verkeerd instel maar wat???

ARME AOW’er