[CS] 2pcs op zelfde server wil niet

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Ik heb nu 2pc's achter op MXStream van Planet hangen dmv DrayTek vigor 2200e en normaal cs ik altijd met mijn gamepc. Nu wouden we ff met z'n 2uh een server joinen maar zodra de 2e pc connect bestaat voor de pc ineens de server niet meer en krijg je connection problem. Zodra ik dan weer connect krijg ik weer status in hlsw van de server :?

Heeft iemand misschien ook dit probleem gehad :?
De specs van de pcs kan je in mijn sig vinden, het gaat om pc1 en pc2 :)

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 11:35
Hier moet je 2 verschillende cd keys voor hebben. 2 pcs met dezelfde key werkt helaas niet...

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
werkt niet meer nee, vroeger ging dat wel.
Maarja valve wil nog meer uitbuiten :r

Verwijderd

koop je toch die pak met hl cs en de rest van het zooitje in 1 heb je 2 cdkeys die werken voor internet. Zo heb ik het gedaan dan.

• Novah
ik speel al met 2 keys :)
en hij geeft ook niet aan dat je key al in gebruik is, maar hij geeft gewoon connection problem als je met 2 naar 1 server connect. ik dacht dat het misschien aan de router lag, daarvoor kon het gewoon altijd. :?

hmmz je ziet het al in hlsw, de ene pc ziet bijv jolt get dusted 2 wel staan met user en ping en de andere pc ziet alleen timeout staan :?

en de pc2 bijv kan weer wel gamepoint zien maar die ziet pc1 weer niet :?

ff voor de duidelijkheid: Ik heb 2 cd keys (van die hl generation) dus dat is het niet.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 08 juni 2002 01:19 schreef Unique het volgende:
Maarja valve wil nog meer uitbuiten :r
Ja... NOG meer? Want ze zijn al zo duur toch? Kom op zeg, een HL key is € 10,- oid ;)

• CU2morO
  • Laatst online: 29-10 17:21
hmmm, ik weet niet hoe jouw router instellingen staan, maar ik gebruik een gehackte adsl speedtouch home (die gehackt is naar een speedtouch pro) en daarmee werkt het fantastisch
maar wat bedoel je met "de server bestaat niet voor de andere pc" ik bedoel, stel je cs server waar je wilt gaan spelen staat op ip 13.37.13.37, je connect naar deze via je ingame server browser :? probeer dan eens in de console van de 2e pc te tikken "connect 13.37.13.37" kijken of hij het dan wel doet

• Novah
zodra pc1 op die server zit of die server pingt, dan kan pc2 die server niet zien, dan ziet hij hem als timed out.
en andersom, snap je. :)

• CU2morO
Op zaterdag 08 juni 2002 02:34 schreef Novah het volgende:
zodra pc1 op die server zit of die server pingt, dan kan pc2 die server niet zien, dan ziet hij hem als timed out.
en andersom, snap je. :)
hmmm sorry, dan kan ik je niet helpen, kweetniet hoe jij je routers e.d. heb afgesteld ;)

• Novah
nou ik denk dat het met firewall te maken hebt, ik heb daar niets mee gedaan. Ik kon gelijk csen quaken en alles, maar staat wel datafilter enzo aan. Ik heb alleen inbelgegevens ingevult en voor de rest dus niet. zijn er nog porten die ik moet open zetten of blocken ofzo?

• CU2morO
Op zaterdag 08 juni 2002 04:14 schreef Novah het volgende:
nou ik denk dat het met firewall te maken hebt, ik heb daar niets mee gedaan. Ik kon gelijk csen quaken en alles, maar staat wel datafilter enzo aan. Ik heb alleen inbelgegevens ingevult en voor de rest dus niet. zijn er nog porten die ik moet open zetten of blocken ofzo?
om te connecten hoef je helemaal geen poorten open te gooien, das alleen voor als je zelf een server voor ppl van buitenaf draai

• Novah
ow ok, maar toch kan ik niet met 2 pc's tegelijkertijd cs'en. Ik snap er nix meer van ;(

Verwijderd

Probeer eens je clientport te veranderen.

Default = 27005

Configureer op 1 van de 2 pc een andere clientport door:
- zet in autoexec.cfg: clientport 27004
- of dit achter je command line: +clientport 27004

• Novah
thx ik zal het eens proberen ik edit wel of het werkt :D

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Op zaterdag 08 juni 2002 01:38 schreef Novah het volgende:

ff voor de duidelijkheid: Ik heb 2 cd keys (van die hl generation) dus dat is het niet.
Daar zit toch maar 1 CS key bij toch ?

nikszolekkeralss.exe

• Fliepke
  • Laatst online: 21-08 12:49
Op zondag 09 juni 2002 03:34 schreef likkepot het volgende:

[..]

Daar zit toch maar 1 CS key bij toch ?
Een hl key en een cs key

• Novah
idd, en die doen het allebij op internet :7

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-10 15:28
Kun je uberhaupt wel met 2 pc's op 1 connectie CS spelen? Lijkt mij dat je ping dan redelijk hoog wordt.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op maandag 10 juni 2002 10:23 schreef kleinelievewolff het volgende:
Kun je uberhaupt wel met 2 pc's op 1 connectie CS spelen? Lijkt mij dat je ping dan redelijk hoog wordt.
Gaat hier (@home) prima, maar ik ken ook wel mensen met Chello waar beide spelers dan ineens ping 200 krijgen.. hoe dat met MXstream zit weet ik niet :P

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 21:05
Op maandag 10 juni 2002 10:23 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ligt er maar net aan wat voor con je hebt natuurlijk maar met kabel mag het nix uitmaken ADSL maakt het wel uit en ISDN ook.
En met Chello moet het ook kunnen want was bij vriend die had dus chello en we konden met ze 3en gewoon cssen zonder ping verlies loss/choke gewoon 0/0 :)

• Novah
Hmmmz als we hier op lan zitten en we spelen met z'n 3en cs online dan hebben we allemaal een goede ping, met 4 kan ook nog wel maar dan gaat ie naar de 90/100 toe en das al minder.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01
Op maandag 10 juni 2002 10:52 schreef kNarf het volgende:

[..]

Gaat hier (@home) prima, maar ik ken ook wel mensen met Chello waar beide spelers dan ineens ping 200 krijgen.. hoe dat met MXstream zit weet ik niet :P
das niet waar, hier Chello (omgeving Eindhoven) en met 2 computers op 1 verbinding een ping van onder de 100 >:)

Verwijderd

Ik heb kabel chello en een hub met daaraan 4 pc's en daarvoor een servertje en ik kan gewoon connecten met de server en spelen zelfs als we met 4 pc's op de zelfde server zijn en een ping van max 70 heerlijk gewoon.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op dinsdag 11 juni 2002 09:30 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

das niet waar, hier Chello (omgeving Eindhoven) en met 2 computers op 1 verbinding een ping van onder de 100 >:)
Niet waar? Vraag het hem zelf dan maar :P Hij woont btw in Leeuwarden

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01
Op dinsdag 11 juni 2002 10:01 schreef kNarf het volgende:

[..]

Niet waar? Vraag het hem zelf dan maar :P Hij woont btw in Leeuwarden
naam, adres, telefoonnummer e.d. ??? :P

het zou best kunnen, maar hier heb ik er geen last van
vrienden van mij ook niet, en Esmer zo te lezen ook niet :)

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:09

bAdmuTs

mAzE

Ik had ook mxstream en met 2 mensen csen had we allebei een ping van ongeveer 60/70 >:), heb nu casema broadband en moet dat nog uitproberen

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Novah
Nou het is nu al een tijdje terug en het doet het nog steeds niet. Ik moet dit wel snel fixen want ik heb volgende week een lannetje hier en we willen we cs'en op servers natuurlijk.

Ik denk zelf dat het door mijn router komt, ik heb de Draytek Vigor2200e, voorheen konden we wel altijd cs'en maar sinds die router werkt niet niet/niet goed meer.

Iemand die mij kan helpen?

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Hmm.. Kweet niet wat voor programma jij gebruikt om je internet connection te sharen, zeker de windows internet sharing? :r:r:r

Ik heb ook 2 pc's, een klein hubje, en allemaal verbonden met elkaar. In me ene pc zitten 2 netwerkkaarten :D, in eentje zit het internet geplugd en in de andere zit het kabeltje naar het hubje geplugd. De andere pc heeft gewoon één kabeltje naar het hubje. Verder gebruik ik het programma Sygate om te sharen omdat ik een n00b qua netwerken ben en zo'n programma simpel is.

Dit hier boven werkt perfect, nergens last van. Alles werkt.
Dus misschien moet je ff zo'n proggie als Wingate of Sygate proberen zodat ie alle zooi van het internet kan forwarden etc. :9

Enneh, als ik bij mij meerdere mensen aansluit bij het hubje, dan werkt alles nog perfect, en het internet doet het ook bij iedereen. Dus, probeer zo'n proggie anders is.

• Novah
Ik denk niet dat jij het helemaal begrepen hebt... het gaat hier om een probleem met de ROUTER en internet sharen is idd geen reet aan, deed ik al jaren geleden.

Het probleem is dus dat je met 2 pc's niet OP DEZELDE SERVER KAN CONNECTEN ik kan wel met alle pc's internetten, gewoon alles maar niet gamen op zelfde server.
Je moet het draadje wat beter lezen

Het komt dus door mijn router de Vigor2200e en daar weet niemand hier het antwoord dus op.

Ik hoop dat ik het nu duidelijk genoeg heb verteld.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 20:00
Nieuwe firmware proberen ? Firewall en al die shit (zoals data filter waar je het over had) weleens uitgezet en daarna nog een keer geprobeerd ? Werkte die +clientport oplossing nou wel of niet ?

• Novah
clientport niet echt, maar firewall kan ik eens proberen. De firmware is geupdate en is nieuw. Ik zal het eens proberen en zal ik wel ff erbij zetten of het heeft gewerkt. :)

• Novah
Het grote mysterie is opgelost, het ligt aan de laatste firmware. Draytek heeft pas er een fout in gevonden dus heb ik hem downgegrade en alles werkt perfect!

Er zijn honderden met deze router dus als die ook dit probleem hebben, gewoon even firmware 2.0 erop zetten. Heel simpel, je gaat naar www.draytek.nl daar naar downloads, zoek je 2.0 op en download je die, je runt vervolgens die .exe en alles gaat vanzelf :D

Slotje kan der wel op. :)

Verwijderd

Ej dude, post maar eerst eens ff een foto van je kleine zusje, dan praten we verder

Verwijderd

Dat word nog es hl kopen of een cd key ergus vandaan halen.
Pagina: 1