Toon posts:

40x branden op 16/24x cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit zonder problemen ? ik kan namelijk in de buurt bij ons alleen 16x of 24x cd's krijgen Ik heb een a-open 40x12x48

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het zou goed moeten gaan. Test het anders eens met n kleine hoeveelheid CDs door na t fikken de leesbaarheid te testen. Bedenk wel dat de fikker pas op t laatste gedeelte van een CD op 40x gaat branden, en misschien wel onder de 24x begint met branden aan het begin van de CD. Ik verwacht mede daarom i.i.g. geen problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 01:13 schreef Sfynx het volgende:
Het zou goed moeten gaan. Test het anders eens met n kleine hoeveelheid CDs door na t fikken de leesbaarheid te testen. Bedenk wel dat de fikker pas op t laatste gedeelte van een CD op 40x gaat branden, en misschien wel onder de 24x begint met branden aan het begin van de CD. Ik verwacht mede daarom i.i.g. geen problemen.
Ik heb met een cd die ik erbij kreeg met clonecd gebrand op 40x, maar clonecd gaf 20x aan bij het branden :? op het einde ging die niet sneller. ik heb net de firmware geupdate kijken wat die nu doet

Verwijderd

Waarom bestel je geen cd's op internet. bij schlecker hebben ze op dit moment een goede aanbieding. Platinum 700Mb 40 speed in slim cases voor maar 0.49 p/s.

tis wel een beetje reclame, maar als je bij je in de buurt geen snellere cd's kan krijgen is dit misschien een goed oplossing.
Ik heb zelf ook net weer 100 besteld ( voor de 2e keer ) *D

Verwijderd

Heb zelf ook die Aopen brander, pas een 16x maxtor (perongeluk) gebrand op 40x... ging fout bij 83 pocent...

Verwijderd

heb laats een cd gebrand wel cheapo cd Lenco maar goed werkt goed in me plextor writer

heb nu een Aopen cdburner erbij en kan max 32 speed branden

heb laats getest met een Cdr van Lenco (max 12 x write) gebrand op 32 speed divx wat ik merk hij leest de cdr wel maar schokkend

dat is mijn ervaring

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
NEt Dynabyte cd's gehaald 24X (90min). Perfect gebrand op 48x

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04 18:37
wil soms verkeerd gaan, dus eerst een testen, en dan kijken of de rest ook zo verder wil :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er zit/zat een bug in CloneCD die de schrijfsnelheid niet juist aangeeft, trek je daar dus niets van aan.

Normaal gesproken als je een moderne brander hebt dan zal de brander de maximale snelheid vaststellen die hij op de CD-R kan branden, er zal dus niets mis gaan als je op lagere gecertificeerde CD-R's brand, hij zal alleen over het algemeen niet de volle 40x benutten

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-04 13:58
ik gebruik altijd 16x cdroms op me 40x brander. gaat altijd goed.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 13:20 schreef thedolf het volgende:
NEt Dynabyte cd's gehaald 24X (90min). Perfect gebrand op 48x
Toch niet. ff mijn cd getest met cdspeed en het valt toch tegen. Op 32x is het wel perfect te branden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1