Toon posts:

Ultra stille Socket A koeler??

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De koeler van mijn processor worst a veel te warm en b maakt een rot geluid. gewoon zo'n standaar koelertje voor amd xp. Nu zoek ik dus een hele stille en natuurlijk goede koeler. Nu zat ik te denken aan een Thermaltake Volcano 7+. Is dat wat? Of zijn er betere en stillere? Zoja, kan iemand mij vertellen welke dat zou zijn?

Thnx.

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:07
Op zaterdag 08 juni 2002 00:26 schreef Vinnie81 het volgende:
De koeler van mijn processor worst a veel te warm en b maakt een rot geluid. gewoon zo'n standaar koelertje voor amd xp. Nu zoek ik dus een hele stille en natuurlijk goede koeler. Nu zat ik te denken aan een Thermaltake Volcano 7+. Is dat wat? Of zijn er betere en stillere? Zoja, kan iemand mij vertellen welke dat zou zijn?

Thnx.
Die volcano 7+ koelt goed, maar zal waarschijnlijk aardig wat lawaai maken. Ik denk dat je met een zalman koeler redelijk uitkomt. Zalman is stil en koelt prima. Zeker geschikt voor wat jij wil.

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:36

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

silverado :? -> www.aconto.de btw. als je ff searched dan vind je alles wat je wilt weten :(

Verwijderd

spire whisper rock 2 ?

Verwijderd

Ik wil een systeempje gaan bouwen.. Wat raden jullie mij aan om er wat voor coolerz in te zetten en waar (het is voor doorstromende lucht) :? Thx

Verwijderd

Je moet een groot koelblok zoeken en daar een grotere fan 80 of 92 mm opzetten en die op 7 v laten draaien. Werkt heel stil.

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 00:34 schreef Rednasius het volgende:
Je moet een groot koelblok zoeken en daar een grotere fan 80 of 92 mm opzetten en die op 7 v laten draaien. Werkt heel stil.
Heb je dit zelf ook ? en wat zijn de temps strest ?

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-02 09:18

IvoB

Prutst er rustig op los

Hier zijn toch al zat topics over geweest... Gij zoekt en gij zult vinden...

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Ik heb nu de Zalman CNPS6000-AlCu en moet zeggen dat ik er heel erg tevregen over ben..
Het is die waaier die wordt gekoeld met een casefan die met een beugel boven de waaier hangt.. Echt heel stil, vergeleken met mijn Tornado (Computernerd - 3 jaar oud) heatsink met Computernerd en Delta60HP koelers erop..

Geen stoefzuiger meer en 15 graden koeler... Is wel prijzig (vind 35 euro ook wel meevallen), maar dan heb je ook wel wat..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:31 schreef mgfun het volgende:
Zalman @ 20db ? Wel duuuuur....

http://www.computermagic.nl/cgi-bin/redirect?url=producten.cgi?actie=lijst&groep=0&nr=06020300

FF andere link:

http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps5100Cu.htm
Ja die Zalman AMD Silent cooler CNPS 5100CU is maar 20 db @ 3000 rpm. Zodra je em op 5200 zet heb je 36 db. http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps5100Cu.htm

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 00:41 schreef Vinnie81 het volgende:

[..]

Ja die Zalman AMD Silent cooler CNPS 5100CU is maar 20 db @ 3000 rpm. Zodra je em op 5200 zet heb je 36 db. http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps5100Cu.htm
True maar is toch nog minder dan de gemiddelde thermaltake / coolermaster.

Deze coolermaster kan er ook wel wat van:
http://www.coolermaster.com.hk/en/products/cooler/hhc-l61.html

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem. Heb nu de Zalman CNPS6000 besteld bij deze site:

http://www.dedicated.nl

Was in de aanbieding. Dinsdag is hij binnen dinsdagavond kan ik je vertellen hoe stil deze cooler is. Heb nu een coolermaster dingetje (DP5-6H11-A1) welke goed koelt (49-52 graden) maar ik krijg een beetje koppijn van het geluid..

Vind het trouwens wel een ERG mooie koeler 8-)

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hej !
Ik ben hier ook al lang naar op zoek.
Was van plan die Volcano 7+ aan te schaffen, maar dit werd me van alle kantan afgeraden als ik voor het geluid ging.

Ik heb nu op m'n tbird 1400 een Spire standaard koeler zitten. Dit is op zich wel een lekker koelblok, maar die fan maakt een rot herrie. Hier wil ik dus een fanadapter met een sunon 80mm of panaflo 92mm op gaan zetten (7volt), zou dit een stuk stiller zijn?

Verwijderd

Topicstarter
en is dit dan niets?? http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6000Cu.htm

Wat mij verbaasd alleen is die lage rpm's.. Zal dat veel uitmaken met het koelen dan? Ik bedoel hij is volgens mij wel goed als het gaat om db tegen te gaan, maar ook met het koelen op lage rpm??

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 00:28 schreef M v Akkeren het volgende:

[..]

Die volcano 7+ koelt goed, maar zal waarschijnlijk aardig wat lawaai maken. Ik denk dat je met een zalman koeler redelijk uitkomt. Zalman is stil en koelt prima. Zeker geschikt voor wat jij wil.
OP silence mode is die 7+ goed te doen hoor even veel herrie als mijn fan op m'n Ti 4600 dus.

• Francois
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 09:18

Francois

Dus...

zoals hierboven al staat: zalman :)

kost een paar centen maar dan hebbie ook wat.

Verwijderd

Topicstarter
wat is trouwens het verschil tussen deze goudkleurige zalman of de donkerkleurige( koper?? )

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 00:51 schreef Vinnie81 het volgende:
wat is trouwens het verschil tussen deze goudkleurige zalman of de donkerkleurige( koper?? )
Die eerste (die ik noemde) is iets duurder maar ook cooler B-) verder zijn ze alle 2 van koper.

Zie eigenlijk de zalman site daar staan alle specs.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Op zaterdag 08 juni 2002 00:48 schreef Vinnie81 het volgende:
en is dit dan niets?? http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6000Cu.htm
Zoals je in mijn reply kan lezen is dat ding (voor mij iig) heel erg goed... mijn Duron700 op 1050 wordt nu iets van 50 graden full-stressed (max)... en draait vrolijk op 42 graden idle ofzo.. zat met mijn oude heatsink/fan rond de 50 idle en >65 full-stressed en een hele hoop meer kabaal

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had het eigenlijk over de kleur maar dat stelt volgens mij niet veel voor.. gewoon foto's??

ik denk trouwens dat ik toch voor deze ga: CNPS6000-Cu van Zalman. max 32 db daar kan ik wel mee leven en zoals er staat, groot oppervlak koelt beter kan ik em na verloop van tijd een wat lageren rpm geven zodat ik 20 db over hou.
Heb even een wat eerder reply bekeken. en bij dedicated.nl gaat ie voor 39 euro.. redelijke prijs denk ik, niet??

Verwijderd

Ik heb nu de Zalman 6000cu. De Fan draait op 1420 toeren, en houdt het systeem op 49 idle en 54 stressed. Ik kan als ik de kast dicht heb de 12cm fan niet meer horen.
Nu maakt alleen de voeding weer het meeste geluid, kan ik daar weer mee gaan klooien ;)

• noreaga
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11-2025
Ikzelf heb zo'n spire koeler met koperen grondplaat verbouwd.

Hiervoor heb ik een papst 92mm koeler aangeschaft en uit een aluminium-plaatje een vierkant verloopstuk gemaakt dat dus van 92mm naar de precieze afmetingen van de spire koeler verloopt. het verloopstuk vervolgens om de koeler geplaatst en d.m.v. gaatjes boren en schroeven erdoorheen het hele geval vastgezet. (schroeven gingen precies door de koelribben van de spire :))

Heb er ook een stuk flexibel afvoerbuis op vastgemaakt zodat de lucht rechtstreeks de kast uit geblazen wordt.

temp onder full-load is 50c met een tbird1200@1400.
Het spul is wel heel stil, alles draait op 7 volt :7

Verwijderd

een tt 7 maakt klote herrie.. (op high dan)

ga voor een alpha + papst, sivlerado of een zalman, zalman ziet er ook nog verdomd mooi uit

(k heb er zelf ook eentje B-))

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 15:41 schreef noreaga het volgende:
Ikzelf heb zo'n spire koeler met koperen grondplaat verbouwd.

Hiervoor heb ik een papst 92mm koeler aangeschaft en uit een aluminium-plaatje een vierkant verloopstuk gemaakt dat dus van 92mm naar de precieze afmetingen van de spire koeler verloopt. het verloopstuk vervolgens om de koeler geplaatst en d.m.v. gaatjes boren en schroeven erdoorheen het hele geval vastgezet. (schroeven gingen precies door de koelribben van de spire :))

Heb er ook een stuk flexibel afvoerbuis op vastgemaakt zodat de lucht rechtstreeks de kast uit geblazen wordt.

temp onder full-load is 50c met een tbird1200@1400.
Het spul is wel heel stil, alles draait op 7 volt :7
Goeie tip :)
Ik had zelf geen zin in klooien, dus ik heb voor weinig bij freezing hardware zo'n fanadapter gekocht. 80 mm fan erop, en lekker stil.

Amateurcoureur en fervent banktukker

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Op zaterdag 08 juni 2002 00:35 schreef mgfun het volgende:

[..]

Heb je dit zelf ook ? en wat zijn de temps strest ?
een duron 800 @ 1000 = 42 stress met kast dicht

Gregor van Egdom Krekr

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:41

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Dangerden Maze 2 of 3 :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:35
Op zaterdag 08 juni 2002 00:48 schreef freakstar het volgende:
Hej !
Ik ben hier ook al lang naar op zoek.
Was van plan die Volcano 7+ aan te schaffen, maar dit werd me van alle kantan afgeraden als ik voor het geluid ging.

Ik heb nu op m'n tbird 1400 een Spire standaard koeler zitten. Dit is op zich wel een lekker koelblok, maar die fan maakt een rot herrie. Hier wil ik dus een fanadapter met een sunon 80mm of panaflo 92mm op gaan zetten (7volt), zou dit een stuk stiller zijn?
Volcano 7+ maakt erg weinig lawaai op Low Speed en houdt mijn TB1400 op 48 graden Idle.

Powered by KPN

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-01 02:31
Ik heb zelf de zalman nu 3 dagen en heb mijn 1800+ op 32 graden idle en 36 stressed.

En stil issie zeker op silent mode niet tehoren 37 ~ 43

Aanrader ik had hem met geluk bij een grotere bestelling bij freezing hardware.
Had de alcu besteld maar die hadden ze niet meer cu daardoor voor dezelfde prijs :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag die Zalman 6000-Cu binnen gekregen en je hoort er idd helemaal niets van joh.. Thnx US111..

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 14:32

pilsjesman

GEEN icon !

Ik ga ook maar eens eentje bestellen.
Wordt een beetje gek van mij coolermaster op >35 dB :(
idle-49 stressed-56

Nog een beetje de airflow aanpassen en ik hoop stressed netjes onder de 50 graden te zitten met weinig geluid :9

vraagje...

Past op die beugel ook een 120mm Fan?
Heb hier nog een goeie liggen die wel op 7 volt kan :)

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

• adana
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-02 04:06

adana

merzbow, schmerzbow

Op vrijdag 14 juni 2002 02:37 schreef pilsjesman het volgende:
[...]
Past op die beugel ook een 120mm Fan?
Heb hier nog een goeie liggen die wel op 7 volt kan :)
Dat gaat wel passen: kijk hier maar eens.

"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark

Verwijderd

een alpha 8045 met een papst 12/19dB :)

Ik heb 19dB model gekozen

Verwijderd

Same for me ... werkt perfect en eigenlijk totaal geluidloos. Als je dan meteen aan de papst zo'n wasmachineafvoerbuis bevestigd en naar buiten leidt, raak je meteen een heleboel warmte kwijt en blijven je kast (28 gr. bij mij) en proc (49 gr.) koel genoeg. Als je gaat overklokken moet je wel een wat pittiger fan hebben natuurlijk, maar de alpha 8045 is imho het beste koelblok dat je kunt krijgen, alleen even kijken dus welke fan je er op zet.

• Smackers
  • Niet online
Heeft iemand al ervaring met de nieuwe zalman de 5100??

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Verwijderd

iedereen vergeet de Titan TTC-D5TB(TC)
net zo stil als de zalman, maar dan weer net een tikkeltje beter met koelen

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

spire wisperrock is opzich wel ok maar dan moet je wel een mobo hebben met een toeren regelaar, dis krijg ik bij mijn K7s5a niet voor elkaar, ik hoor hem dus altijd wel iets zoemen.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

op www.perfect-systems.nl kwam ik deze tegen:

arctic cooler 2000
20 db
18,99

iemand ervaring? Ik ben ook wel geinterseerd en diut lijkt me wel een goeie prijs :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

zalman kopen net als ik heb is a stil en b stresses 50/34 en idle 42/37 graden :P

• Hertog
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

jawel maar Zalman komt niet echt met student-vriendelijke prijzen :'(
En 18,99 ziet er wel *heel* aantrekkelijk uit :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Ik heb nog een AXIA Thunderbird 1,33 GHz hier. Alpha PAL 8045T met PAPST 8412NGM erop. Je kunt er nog altijd een stillere fan opgooien, maar ik vind het rustig genoeg nu. CPU Idle 37 graden. Rest zie signature.

Verwijderd

Dus de beste heatsink is zo'n Zalman 6000-Cu, en die dan te combineren met een stille fan? Of zit die er bij geleverd?

• The Dolf
  • Niet online
Zelf heb ik een silverado. Hoor je echt niet en koelt nog goed ook.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 00:58 schreef Vipertje het volgende:
Dus de beste heatsink is zo'n Zalman 6000-Cu, en die dan te combineren met een stille fan? Of zit die er bij geleverd?
zit een 92 mm fan bij met fan controler kan je zelf je aantal dba bepalen

ik bezit ook een 6000 cu en ben zeeer tevreden

• MAFF
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Op vrijdag 14 juni 2002 22:45 schreef Hertog het volgende:

arctic cooler 2000
20 db
18,99

iemand ervaring? Ik ben ook wel geinterseerd en diut lijkt me wel een goeie prijs :)
Ik heb de Arctic cooler 2500. Deze ietsje duurder, maar koelt beter doordat de fan op 2500 RPM draait. Hierdoor maakt hij ook 5 Db meer geluid. Ik heb hem dus samen met een Zalman Fanmate gekocht om hem evt nog stiller temaken.
Hij koelt goed en vooral stil, maar het is geen overclockers cooler.

Zie voor een uitgebreide test op:
http://www.dansdata.com/coolercomp.htm
http://www4.tomshardware.com/cpu/01q2/010521/cooler-34.html

Life is to short too explore the whole world!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 00:31 schreef mgfun het volgende:
Zalman @ 20db ? Wel duuuuur....

http://www.computermagic.nl/cgi-bin/redirect?url=producten.cgi?actie=lijst&groep=0&nr=06020300

FF andere link:

http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps5100Cu.htm
valt best mee voor wat je krijgt

ik zou zelf voor amd de 6000CU kopen of een 6500CU en die modden tot amd >:)

Verwijderd

noisecontrol silverado

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Op vrijdag 14 juni 2002 22:45 schreef Hertog het volgende:

arctic cooler 2000
20 db
18,99

Arctic Cooling heeft nu een nieuwe cooler: De Super Silent Pro. Deze zou performanter zijn dan de Super Silent 2500 en stiller dan de Super Silent 2000.

Hier een fotootje:

Afbeeldingslocatie: http://www.arctic-cooling.com/arctic_e/image/sspro_web_e.jpg

en een linkje.

Hij zou compatibel moeten zijn met:
- Intel Celeron up to 2.2 GHz
- Intel Pentium III up to 2.2 GHz
- AMD Duron up to 2.2 GHz
- AMD Athlon 1.6 GHz
- AMD Athlon XP 2600+

Iemand al iets meer over deze cooler gehoord?

• MAFF
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
De nieuwe cooler is nog nergens in Nederland te koop. Ik heb bij de officiele dealer en op tweakers gekeken :(

Life is to short too explore the whole world!

• Zipsop
  • Niet online
Ik heb ook een arctic Super Silent 2500.
Dit ding koelt verre van goed.
Mijn Duron 700 is idle 42 graden en dat vind ik een beetje veel van het goede. voor een Duron

Heb nu een Coolermaster DP5-7H53F-OL besteld.
Eens kijken of dat ding een beestje koelt.
En voor die 10 euro hoef je het niet te laten.

Verwijderd

Titan TTC-D5TB(TC)
berekend tot een Athlon XP 2800+

specs van de fan en specs van de koeler

• jOzh
  • Laatst online: 16:14

jOzh

Sweet dude!

Ik zit te denken aan een Zalman CNPS6000-AlCu maar ik zit een beetje met het probleem of het wel op m'n mobo gaat passen... Ik heb een abit kt7a en dat ding heeft nu niet bepaald veel ruimte rond de socket, ik heb nu een spire die er echt alleen maar ingaat als je er wat vanaf vijlt...
Iemand die dus ervaring heeft met Zalman en de kt7a?

Grab shell dude!

Verwijderd

Past. no problem.

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik zou ook voor de Zalman 6000Cu gaan.
Als je airflow goed is is dit ding ideal.

Ik heb hem ook over een weekje.

• jOzh
  • Laatst online: 16:14

jOzh

Sweet dude!

Op dinsdag 25 juni 2002 09:50 schreef PaCKo het volgende:
Past. no problem.
Cheers! Die ga ik dan maar eens bestellen... Ben benieuwd hoe koel ie een Thunderbird 1400 houdt.

Grab shell dude!

• bart_vd
Ik ook, vergeet het aub niet te posten!

• lak
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Ik heb dus vanmiddag die zalman 6000cu opgehaald... tering! Wat een monster cooler!! Heb net even mijn pc 100% laten belasten om temp te checken op lage stand fan... 49 graadjes!! Daarna op standje high gezet, kastje weer dicht en zie zo die temp droppen naar 45 graden... oei... burnin test gesloten en nou hangt ie idle op 38 graden.. netjes...

Oja heb 1800+ nie ge'oced maar super hoor! En stil ook nog!!

SysSpec

• bart_vd
Ik krijg hem dus ook volgende week dus ik hoop dat ie bij mij ook zo koelt :)

(BTW Zou het positief of negatief zijn als ik er een 12 cm enermax boven hang :)?

• lak
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Op woensdag 26 juni 2002 10:27 schreef bart_vd het volgende:

(BTW Zou het positief of negatief zijn als ik er een 12 cm enermax boven hang :)?
Laat het even weten of ie dan echt beter koelt... lijkt me nl wel interesting..

SysSpec

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01
ik heb een CNPS6000-Cu besteld.. komt waarschijnlijk begin volgende week. die heb ik besteld om mijn spire StofZuiger te vervangen, want ik werd beetje loco van het geluid. Ik laat het wel horen als ik hem er op heb hangen..

• Smackers
  • Niet online
Ik heb laatst zelf maar de 5100-CU gekocht. Mijn Xp-1700+ is nu 43 graden. De fan staat in silent mode dus dat is best netjes :).

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

• Zipsop
  • Niet online
Mijn Xp 1600+ draait nu met een Arctic super silent 2500 op 44 graden stresssst en 39 idle

En mijn oude duron de 44 graden idle en 49 graden stresst :?

• Funk414
  • Laatst online: 09-01-2022
Op donderdag 20 juni 2002 06:37 schreef MAFF het volgende:
De nieuwe cooler is nog nergens in Nederland te koop. Ik heb bij de officiele dealer en op tweakers gekeken :(
Bij www.exile.nl voor 29 euro.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 11:31 schreef Funk het volgende:

[..]

Bij www.exile.nl voor 29 euro.
Hmm, ik wilde voor een Tt Volcano 7 ( of 7+ ) gaan, maar deze koeler heeft dan toch m'n voorkeur...

€29,- is wel lekker, thnx for the tip!

• Tikro
  • Laatst online: 14-11-2025
Dames en heren,

ik heb een laatst een Zalman CNPS6000-Cu gekocht en geinstald...nou...hij werkt als de beste. Op een XP 2100+ zonder oc'en draait ie op 43 graden (non-stressed). En stressed komt ie niet boven de 50 uit...nou, nog net dan...

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 14:32

pilsjesman

GEEN icon !

iemand al een review gevonden van de Arctic Cooling Supersilent Pro?

als ie voor 30 euro met 20 dB stressed mijn XP1700+ onder de 55 graden houdt, dan koop ik hem.

http://www.arctic-cooling.com/arctic_e/product_sspro.html

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op woensdag 26 juni 2002 10:27 schreef bart_vd het volgende:

Bart, al ervaringen? Ben zeer benieuwd naar je temps met je XP 1800+......

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Hier nog een Silverado gebruiker. Very Nice :7

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op donderdag 04 juli 2002 19:50 schreef HlpDsK het volgende:
Hier nog een Silverado gebruiker. Very Nice :7
Hier ook, very nice. Maar na wat modden heb ik m'n kast temp nu vrij laag (25-28) en CPU idle op 37, stressed 54. Ik ben benieuwd naar bart z'n temps om te besluiten of ik overstap op een Zalman 6000Cu. (heeft een betere C/W waarde). Voor zover ik heb gezien zijn de temp verschillen met een zalman een stuk kleiner.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb een Zalman koeler, de zwaarste >:) 465 gram, maar ik wil NOOIT MEER wat anders :7

PS, hij is misschien zwaar, maar bij het bevestigen van deze koeler wist ik zeker dat mijn processor niet gecrushed was, en dat heb ik wel eens anders gezien !

Deze koeler is perfect ! Superstil, regelbaar en koelt perfect !.

(zorg wel voor goede airflow, een enermax voeding met 2 fans doet wonderen :z )
Pagina: 1