Probleem Metal Gear Solid PC

Pagina: 1
Acties:

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:43

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Ik ben eindelijk weer eens verder gegaan met het ooit door mij gekochte Metal Gear Solid PC maar volgens mij zit ik nu vast door een bug :(. Ik zit in de control room boven Metal Gear en heb net de boel geactiveerd door de derde key in één van de computers daar te stoppen. Vervolgens krijg je dan dat de kamer afgesloten wordt en met gas wordt gevuld. Als je Otacon belt zegt die dat ie de deur voor je zal openen. Even later belt hij terug en zegt ie dat ie de deur open doet. Je ziet dan dat de camera naar de deur gericht wordt, maar die blijft dan dicht in plaats van dat ie open gaat. Het gas verdwijnt vervolgens uit de kamer en je zou er dan volgens mij uit moeten kunnen lopen (Liquid Snake zie je buiten op je te staan wachten), maar je kunt de kamer dus niet uit omdat die deur niet is open gegaan. Iedereen die je op je radio belt zegt dat de deur open is en dat je naar Liquid moet gaan, maar dat gaat dus niet :'(.
Heeft iemand ditzelfde probleem in de pc versie van MGS meegemaakt? Ik draai 't overigens onder Windows XP.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Nope, draaide overigens onder ME en das al heel lang geleden. (zozo bijna klaar :))

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Bah, ik heb nog even verder zitten zoeken en toen kwam ik dit tegen, zoek op die pagina maar eens naar
'On April 12, 2002 LordPBA Wrote'.
Blijkbaar ben ik niet de enige die hier is vastgelopen en heeft 't te maken met Windows XP :(. Balen, nu moet ik 't ergens anders onder Win98 verder zien te spelen, vrees ik..

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
vrumd, ik heb hem namelijk al 2 keer uitgespeeld onder xp en nergens wat last van gehad. reinstall werkt ook niet?

TMAXTINT

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:36 schreef Marruk het volgende:
vrumd, ik heb hem namelijk al 2 keer uitgespeeld onder xp en nergens wat last van gehad. reinstall werkt ook niet?
Dat heb ik nog niet geprobeerd geloof ik. 't Is wel XP prof. waar ik onder draai, misschien dat jij onder Home edition draait en dat dat uitmaakt? Anders speel ik 't maar een stukje verder op een Win 98 pc zodat ik daar een savegame voor het volgende stukje kan aanmaken.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:52 schreef jasjenl het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet geprobeerd geloof ik. 't Is wel XP prof. waar ik onder draai, misschien dat jij onder Home edition draait en dat dat uitmaakt? Anders speel ik 't maar een stukje verder op een Win 98 pc zodat ik daar een savegame voor het volgende stukje kan aanmaken.
Nah, een re-install hielp dus helemaal niks, maar even een stukje verder spelen op een andere pc waar Windows ME op draaide werkte wel. Heel vaag dat deze bug blijkbaar alleen onder XP voorkomt, maar goed, ik kan weer verder :).
Pagina: 1