Toon posts:

Wat word er meer gemod AMD of Intel

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me echt af waarom er meer AMD systemen gemod worden als Intel® systemen?

Is dit omdat een AMD niet echt een lekker imago heeft? Dat je wel moet modden om het een beetje leuk te maken?

Of is het een beetje zinloos om een Intel mod te doen omdat een Intel niet warm wordt dus geen uitdaging?

GEEN GEFLAME A.J.B.

Verwijderd

Volgens mij hebben de meeste tweakers een AMD (toch?) omdat ze wat goedkoper zijn, en beter (imo).
Met lagere kloksnelheden, zijn ze toch sneller als de p4 met hogere kloksnelheden.

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-07 22:58

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

geen geflame aub
en het eerste wat je doet is zelf een flame neerzetten |:(

Verwijderd

Dit vraagt gewoon om flames.. Maar ik zie iig vaker AMD's voorbij komen denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:03 schreef DaiXeR het volgende:
Volgens mij hebben de meeste tweakers een AMD (toch?) omdat ze wat goedkoper zijn, en beter (imo).
Met lagere kloksnelheden, zijn ze toch sneller als de p4 met hogere kloksnelheden.
Heeft denk ook id met imago te maken mensen met een Intel® willen gewoon een basic systeem en geen casemod.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:05 schreef Master_Egg het volgende:

[..]

en het eerste wat je doet is zelf een flame neerzetten |:(
quote dan ff mijn flame :?

Verwijderd

ja volgens mij is amd dan toch een beetje de favo die zie ik toch het meeste langskomen...

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 00:05 schreef THAX het volgende:

[..]

Heeft denk ook id met imago te maken mensen met een Intel® willen gewoon een basic systeem en geen casemod.
Das niewaar ik heb ook wel hier een intel staan en dies ook gemod dus da klopt nie helemaal :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 07 juni 2002 23:57 schreef THAX het volgende:
Ik vraag me echt af waarom er meer AMD systemen gemod worden als Intel® systemen?

Is dit omdat een AMD niet echt een lekker imago heeft? Dat je wel moet modden om het een beetje leuk te maken?

Of is het een beetje zinloos om een Intel mod te doen omdat een Intel niet warm wordt dus geen uitdaging?

GEEN GEFLAME A.J.B.
FF voor de duidelijkheid, de AthlonXP verstookt evenveel als een P4 die even snel is (XP2000+ tov P4-2GHz) dus das vette onzin dat een Intel niet warm wordt, het enige voordeel aan de P4 is dat hij door blijft lopen als je de koeler eraf haald, maar dat zullen de meeste niet doen, dus heel belangrijk vind ik dat ook weer niet

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
AMD maakt het denk ook wel leuker voor een tweaker.

Maar als je een Intel het kan hem pas echt naar cool laten draaien en overclocken!

Ik zie een 1.6@2.4 dat is toch gek.
Amd zie je vaak 1.4@1533 of heel gek 1.6.

Vroeger was AMD echt de super overclocker maar ik denk dat Intel steed intersanter wordt.

Heb zelf 3 AMD's >:)

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 13:57
Op zaterdag 08 juni 2002 00:08 schreef Stropdas het volgende:

[..]

FF voor de duidelijkheid, de AthlonXP verstookt evenveel als een P4 die even snel is (XP2000+ tov P4-2GHz) dus das vette onzin dat een Intel niet warm wordt, het enige voordeel aan de P4 is dat hij door blijft lopen als je de koeler eraf haald, maar dat zullen de meeste niet doen, dus heel belangrijk vind ik dat ook weer niet
Sorry hoor, maar hoe kan het dan dat je met een retail-koeler van intel toch 800 mhz kan overclocken zonder dat het warm word? Intel wordt een stuk minder warm als een AMD.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:10 schreef M v Akkeren het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hoe kan het dan dat je met een retail-koeler van intel toch 800 mhz kan overclocken zonder dat het warm word? Intel wordt een stuk minder warm als een AMD.
Dit is een feit id. Maar wat denk je als je nu eens een P4 voltage mod en al die tweakshit erop loslaat dan gaat ie echt blazen. En niet 200Mhz meer.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

[..]

Sorry hoor, maar AMD maakt andere CPU's dan Intel.
2 verschillende auto's die fabrieksaf een top hebben van 200km/uur hoeven na goed chiptunen niet beide even snel te rijden als top

Verwijderd

[..]

Omdat die Northwoods daar aanleg voor hebben :D

P4's worden ook heel warm, maar iets minder warm als AMD.. niet een _stuk_ :)

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 00:08 schreef Stropdas het volgende:

[..]
het enige voordeel aan de P4 is dat hij door blijft lopen als je de koeler eraf haald, maar dat zullen de meeste niet doen, dus heel belangrijk vind ik dat ook weer niet
erm..... eeeehh heb et gister ff de hele dag getest en is wel een stuk stiller zo :) nu nog de voeding stiller krijgen

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

[..]

Nogmaals sorry, maar hoe kan het dan dat veel mensen de C3 niet veel verder kunnen krijgen dan de 800 waar hij standaard op loopt? Zet daar ff een simpel koelblokje met fan op en de temp komt nauwelijks boven de 40 graden uit :P maar weinig mensen zijn over de 950 gegaan met overklokken :P

• M v Akkeren
Op zaterdag 08 juni 2002 00:13 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:

[..]

Omdat die Northwoods daar aanleg voor hebben :D

P4's worden ook heel warm, maar iets minder warm als AMD.. niet een _stuk_ :)
Agreed, ze worden idd niet een stuk minder warm, maar ze zijn met luchtkoeling een stuk beter te overclocken als een amd vanwege de warmte. Dat merk ik wel met mn t-bird, die wordt ook erg heet @ 1.64 :( En daar komt nog het geluid van de koeler bij wat niet om aan te horen is.

• M v Akkeren
Op zaterdag 08 juni 2002 00:16 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Nogmaals sorry, maar hoe kan het dan dat veel mensen de C3 niet veel verder kunnen krijgen dan de 800 waar hij standaard op loopt? Zet daar ff een simpel koelblokje met fan op en de temp komt nauwelijks boven de 40 graden uit :P maar weinig mensen zijn over de 950 gegaan met overklokken :P
True, maar dat ligt niet aan de temperatuur, die C3tjes van Cyrix zijn gewoon niet gemaakt om hogere snelheden aan te kunnen, de Northwood van Intel wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:16 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Het gaat hier nu even om de nieuwe generatie AMD en Intel®.

Verwijderd

Ik denk dat tweakers over het algemeen wat jonger zijn en daarom ook over minder budget beschikken. Een AMD opblazen voel je wat minder in je portemonnee. Je hebt ook alleen maar de keuze tussen AMD en Intel, AMD heeft een betere prijs/prestatieverhouding en mensen hebben vaak sympathie voor de underdog.

Verwijderd

Een of andere manier ligt AMD toch beter bij me waarom geen idee!

AMD is echt niet goedkoper dan een Intel want een p4 2400Mhz is goedkoper dan een Amd 2000Mhz

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Op zaterdag 08 juni 2002 00:13 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar AMD maakt andere CPU's dan Intel.
2 verschillende auto's die fabrieksaf een top hebben van 200km/uur hoeven na goed chiptunen niet beide even snel te rijden als top
inderdaad, en dan verschilt de temperatuur bij auto A met die van auto B. Maar daar gaat het niet over.

Waar het volgens mij wel altijd om gaat is dat veel mensen naar het aantal megahertzen kijken en dat ligt bij intel gewoon hoger(winkels zoals v*bis spelen daar handig op in, zal de tekst uit een onlangs gelezen advertentie niet hier neerzetten, slecht voor hun imago...) maar men moet eerder kijken naar de performance van een cpu en die hang niet alleen af van het aantal mhz...

Persoonlijk denk ik dat AMD meer gemod wordt omdat veel Tweakers AMD hebben en Tweakers Tweaken nu eenmaal!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 08 juni 2002 00:21 schreef liekens het volgende:
Ik denk dat tweakers over het algemeen wat jonger zijn en daarom ook over minder budget beschikken. Een AMD opblazen voel je wat minder in je portemonnee. Bovendien sleutel je op jonge leeftijd wat meer aan spullen voor de lol. Vroeger zette ik regelmatig de soldeerbout in mijn speccie, als ik tegenwoordig een snellere bak nodig heb loop ik naar de winkel. Ik vind het sleutelen aan hardware ook minder boeiend als systeemontwerp en programmeren. En daarvoor moet een machine gewoon erg stabiel lopen wil het leuk zijn.
Toen ik 15 was (oude lul mode >:)) voerde ik op ook mijn brommertje op voor de sport. Tegenwoordig wil ik gewoon dat het werkt.
K blaas op totdat het werkt, daarom zit ik aan mijn 3e duron :P

Op GoT wordt AMD meer gemod omdat AMD veel meer in gebruik is punt. Veel PC's die worden gemod zijn toch door papie betaald, en die heeft ook vaak een P4 oid erin zitten..

Wat valt er eigenlijk nog meer te vertellen over de vraag in de topictitel?

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:03
heel simpel

Intel word bijna nooit gemod want minstens 80% van de oem systemen is intel en oem-kopers modden bijna niet.
En de meeste systemen worden verkocht als oem.

De meeste AMD systemen worden verkocht als losse systemen aan zogenaamde tweakers. Die weten dat computers warm worden ed. Dus die letten op hun temp en verhelpen enige verhogingen daar in. Een ieder op zijn eigen manier

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• M v Akkeren
Op zaterdag 08 juni 2002 00:21 schreef liekens het volgende:
Ik denk dat tweakers over het algemeen wat jonger zijn en daarom ook over minder budget beschikken. Een AMD opblazen voel je wat minder in je portemonnee. Bovendien sleutel je op jonge leeftijd wat meer aan spullen voor de lol. Vroeger zette ik regelmatig de soldeerbout in mijn speccie, als ik tegenwoordig een snellere bak nodig heb loop ik naar de winkel. Ik vind het sleutelen aan hardware ook minder boeiend als systeemontwerp en programmeren. En daarvoor moet een machine gewoon erg stabiel lopen wil het leuk zijn.
Toen ik 15 was (oude lul mode >:)) voerde ik op ook mijn brommertje op voor de sport. Tegenwoordig wil ik gewoon dat het werkt.
Tja, you've got a point. Ik heb hier nu 3 werkende en 1 half amd systeem staan. Ik ben bijna 17 (nog 3 dagen) en ik heb idd amd gekocht omdat et vrij goedkoop is. Maar ik zit er wel over te denken om op Intel over te gaan. Kweenie, maar de AMD spirit is een beetje weg bij mij.

Verwijderd

[b]
Wat valt er eigenlijk nog meer te vertellen over de vraag in de topictitel?
Weinig denk ik, overigens bouw ik ook al mijn Intel bakken zelf. En ik volg nog steeds met veel plezier al het tweaken hier. Mensen leren er tenminste door hoe hardware in elkaar steekt en waar je op moet letten.

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:11
Op vrijdag 07 juni 2002 23:57 schreef THAX het volgende:

GEEN GEFLAME A.J.B.
Ik vindt zelf dat een P4 systeem meer wordt gebruikt door zakelijke toepassingen, en doordat intel een grotere naam heeft dan Amd word daarvoor meestal een intel voor gebruikt. Ook daardoor worden de P4's minder snel geoverclocked of getweaked dan een AMD. Sinds de northwood is daar verandering ingekomen.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Op zaterdag 08 juni 2002 00:26 schreef M v Akkeren het volgende:

[..]

Tja, you've got a point. Ik heb hier nu 3 werkende en 1 half amd systeem staan. Ik ben bijna 17 (nog 3 dagen) en ik heb idd amd gekocht omdat et vrij goedkoop is. Maar ik zit er wel over te denken om op Intel over te gaan. Kweenie, maar de AMD spirit is een beetje weg bij mij.
half amd systeem? wat moet ik me daar bij voorstellen?

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is wanneer worden de tweakers wakker.

DE gene die een scooter hebben gehad zijn op hun 18e wakker geworden nadat ze terug keken op 2 jaar scooter rijden. Tering daar heb ik veel geld aan uitgegeven als ik dat geld had bewaart zat ik nu met mijn kont in een auto.

ZO gaat het ook met pc's.

Mensen kopen een cheapie AMD systeem en zeggen dan dat ze voor deze prijs heel snel systeem hebben tov een Intel. Wat zich in hun onderbewuste afspeeld is iets heel geks. Ze kopen een goedkope pc en gaan dat met bakke geld dat ding modden met alle mogelijke fannetjes lampies raampies e.d. uit eindelijk gaat ie dan 200Mhz sneller en is die PC al weer verouderd!

Als je nu dat geld van het modden had bewaard dan had je na een halfjaar is iets leuk voor je PC kunnen kopen. Of er bij de aankoop een snellere CPU in kunnen zetten.

Conclusie:

Waarom geven mensen meer geld uit aan moden voor prestatie als je voor minder geld het gewoon kan kopen.

Feit:

AMD moet snel weer die CPU's niet lasercutten anders gaan de tweakers over op Intel®. Zoals eerder al gezegt werd de AMD spirit begint een beetje weg te vallen omdat je een Intel® Procentueel veel verder kan clocken voor €0.

:? :? :?

• Shunt
  • Laatst online: 14:04

Shunt

Boe

Op zaterdag 08 juni 2002 00:32 schreef The_wave het volgende:

[..]

Ik vindt zelf dat een P4 systeem meer wordt gebruikt door zakelijke toepassingen, en doordat intel een grotere naam heeft dan Amd word daarvoor meestal een intel voor gebruikt. Ook daardoor worden de P4's minder snel geoverclocked of getweaked dan een AMD. Sinds de northwood is daar verandering ingekomen.
dit is niet meer bij de tijd want met de Thunder bird begonnen ook de bedrijven het licht te zien en gingen ipv van low buget sysjes met een Celeron of Cyrix AMD gebruiken want je ziet het nu steeds meer
kijk ook voor de lol maar eens in DIXONS of ander verkoop plekken voor merk sysjes dan zie je steeds vaaker amd sysjes voor bij komen
[
De vraag is wanneer worden de tweakers wakker.
DE gene die een scooter hebben gehad zijn op hun 18e wakker geworden nadat ze terug keken op 2 jaar scooter rijden. Tering daar heb ik veel geld aan uitgegeven als ik dat geld had bewaart zat ik nu met mijn kont in een auto.

ZO gaat het ook met pc's.

Mensen kopen een cheapie AMD systeem en zeggen dan dat ze voor deze prijs heel snel systeem hebben tov een Intel. Wat zich in hun onderbewuste afspeeld is iets heel geks. Ze kopen een goedkope pc en gaan dat met bakke geld dat ding modden met alle mogelijke fannetjes lampies raampies e.d. uit eindelijk gaat ie dan 200Mhz sneller en is die PC al weer verouderd!

Als je nu dat geld van het modden had bewaard dan had je na een halfjaar is iets leuk voor je PC kunnen kopen. Of er bij de aankoop een snellere CPU in kunnen zetten.

Conclusie:

Waarom geven mensen meer geld uit aan moden voor prestatie als je voor minder geld het gewoon kan kopen.
ok jij ben dus geen echte case moder
want jij snap niet dat dit gedaan wordt voor het PLEZIER
je weet wel FUN zagen proberen schilderen
alles wat er bij komt kijken
en dan het eind resultaat

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:36 schreef Shunt het volgende:

[..]

dit is niet meer bij de tijd want met de Thunder bird begonnen ook de bedrijven het licht te zien en gingen ipv van low buget sysjes met een Celeron of Cyrix AMD gebruiken want je ziet het nu steeds meer
kijk ook voor de lol maar eens in DIXONS of ander verkoop plekken voor merk sysjes dan zie je steeds vaaker amd sysjes voor bij komen
Zal je het sterker vertellen de complete HP serie op de 791 na is AMD.

En de 791 is het topmodel lekker lullig |:(
Op tweakers gaat er nu eenn coolerroundup:

http://www.tweakers.net/nieuws/22091

Verwijderd

Ja nog een vraaje hiero...
Ik krijg binnekort een computje op mn kamer erbij, niet zo'n hoog budget dus moet wat lager blijven
Raden jullie mij aan om AMD te nemen omdat dat(zoals velen zeggen) goedkoper en 'beter' is? Thx in advance

• Shunt

Shunt

Boe

Op zaterdag 08 juni 2002 00:37 schreef THAX het volgende:

[..]

Zal je het sterker vertellen de complete HP serie op de 791 na is AMD.

En de 791 is het topmodel lekker lullig |:(
Op tweakers gaat er nu eenn coolerroundup:

http://www.tweakers.net/nieuws/22091
haha LOL
kijk dat bedoel ik nu amd is goed koop en goe
zelf wil ik een amd xp sys en een P4 sys want er is niets mis met bijde
alleen voor de intel betaal je gewoon wat meer
Ik krijg binnekort een computje op mn kamer erbij, niet zo'n hoog budget dus moet wat lager blijven
Raden jullie mij aan om AMD te nemen omdat dat(zoals velen zeggen) goedkoper en 'beter' is? Thx in advance
als je low buget wil zou ik gaan voor of een amd xp of een Intel Wiliamete

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:40 schreef POOPA-SCOOPA het volgende:
Ja een 1600Mhz AMD is even duur als een 1600Mhz Intel® dus.
En hij komt in je kamer te staan dus dan zou ik een intel pakken met een goede cooler en hem gewoon op 2.0Ghz laten draaien. Wacht nog heel even de Intel prijzen gaan omlaag omdat de 2.2 & 2.4 worden geintroduceerd.

• Shunt

Shunt

Boe

Op zaterdag 08 juni 2002 00:45 schreef THAX het volgende:

[..]

En hij komt in je kamer te staan dus dan zou ik een intel pakken met een goede cooler en hem gewoon op 2.0Ghz laten draaien. Wacht nog heel even de Intel prijzen gaan omlaag omdat de 2.2 & 2.4 worden geintroduceerd.
volgens mij snap jij niet wat een amd xp 1600 inhoud
ten eerste heb hij meer preformace dan een INTEL 1600 mhz
en ten tweede is de amd een stuk goedkooper
en het is btw geen mhz maar een product code en
als je tog echt de mhzjes bedoel dan presteerd de amd al helemaal beter }:O

amd
AMD Athlon XP 1600+ (1,4GHz) € 94,-
AMD Athlon XP 1900+ (1,6GHz) € 157,-

intel
Intel Pentium 4 1,6GHz (Socket 478, 512KB, Boxed) € 181,-
Intel Pentium 4 1,9GHz (Socket 478, 512KB, Boxed) € 250,-

kijk nu dus even verder dan je neus lang is dus niet naar mhz van de amd xp's maar dus de peformace rating

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:48 schreef Shunt het volgende:

[..]

volgens mij snap jij niet wat een amd xp 1600 inhoud
ten eerste heb hij meer preformace dan een INTEL 1600 mhz
en ten tweede is de amd een stuk goedkooper
en het is btw geen mhz maar een product code en
als je tog echt de mhzjes bedoel dan presteerd de amd al helemaal beter }:O
Dat weet jij en ik maar die gast misschien niet maar goed ik verkoop die dingen dus laten we daar nu geen discussie over gaan maken maar ik naai mensen en dus klanten niet met die rating van AMD.

Maar voor de die hard AMDers een AMD 1900+ (1600Mhz) is evenduur als een 1600Mhz Intel.

Verwijderd

"ok jij ben dus geen echte case moder
en dan het eind resultaat"

Ja, daarom maakt het ook niet uit of je AMD of Intel loopt te tweaken. Het gaat om de lol en de sport. Voordeel met AMD is gewoon dat het goed kan en betaalbaar is. Jammer genoeg berijden mensen steeds weer hun stokpaardje van Intel of AMD en dat is niet waar het om gaat.

• Shunt

Shunt

Boe

Op zaterdag 08 juni 2002 00:51 schreef THAX het volgende:

[..]

Dat weet jij en ik maar die gast misschien niet maar goed ik verkoop die dingen dus laten we daar nu geen discussie over gaan maken maar ik naai mensen en dus klanten niet met die rating van AMD.

Maar voor de die hard AMDers een AMD 1900+ (1600Mhz) is evenduur als een 1600Mhz Intel.
hmmm kij even voor de lol naar de post boven de jouwe
is ook niet de bedoeling om een discusie uit te lokken en
die ratings zijn dus niet naaien
want de rating is gewoon omzetbaar naar mhz dus naaien doe je er niemand mee
maar laten we hier nu mee ophouden

Game PC

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Op zaterdag 08 juni 2002 00:45 schreef THAX het volgende:

helaas die zijn al lang geintroduceerd. intel zit overigens al op 2.53
ook de prijsverlaging is al 2 week geleden doorgevoerd. de eerst volgende prijsverlaging van intel zal zijn in oktober geloof ik

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op zaterdag 08 juni 2002 00:51 schreef liekens het volgende:
"ok jij ben dus geen echte case moder
en dan het eind resultaat"

Oke mee eens ik vind het ook wel leuk om een beetje te modden maar het is zo duur man!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:52 schreef Shunt het volgende:

[..]

hmmm kij even voor de lol naar de post boven de jouwe
Ja lachen op een systeem van €2000 maken die tientjes op de CPU niet echt veel verschil he!
Maar we dwalen af op een post van een gast die net zo goed een search had kunnen gebruiken en ons nu laat flamen wat dadelijk weer op een slotje uitkom.

Dus laten we de favo cpu even achter wegen laten een een opsomming maken waarom je een Intel of een AMD zou modden!

• Shunt

Shunt

Boe

Op zaterdag 08 juni 2002 00:53 schreef THAX het volgende:

[..]

Ja lachen op een systeem van €2000 maken die tientjes op de CPU niet echt veel verschil he!
Maar we dwalen af op een post van een gast die net zo goed een search had kunnen gebruiken en ons nu laat flamen wat dadelijk weer op een slotje uitkom.
Dus laten we de favo cpu even achter wegen laten een een opsomming maken waarom je een Inteof een ADM zou modden
IDD
nu verder ontopic
nou echt wel hoor ieder tientje is goed mee genomen mare dat moet je zelf weeten

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:55 schreef Shunt het volgende:

[..]

IDD
nu verder ontopic
nou echt wel hoor ieder tientje is goed mee genomen mare dat moet je zelf weeten
Nou die tientjes die je bij die intel dan meer betaald spaar je wel weer uit op een goede cpu fan en een case fan.

AMD default 1 casefan

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Volgens mij maakt het geen ruk uit. Alles word evenveel gemod. Mijn P4 is ook gemod (de kast dan :Y)) En nog wat andere intel's hier zijn ook gemod. Keb geen AMD en wil er ook geen ;) :)

• Shunt

Shunt

Boe

Op zaterdag 08 juni 2002 00:58 schreef Go0s het volgende:
Volgens mij maakt het geen ruk uit. Alles word evenveel gemod. Mijn P4 is ook gemod (de kast dan :Y)) En nog wat andere intel's hier zijn ook gemod. Keb geen AMD :)
helemaal mee eens maar het is gewoon dat als je een amd sys koopt je meestal wat meer centen overhoud voor bvb een goede wc

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Stelling: (alleen tweakers he!)

Mensen met een amd systeem geven meer geld uit aan modden!

Hoe maak je zo'n poll?

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 01:03 schreef THAX het volgende:
Stelling: (alleen tweakers he!)
Mensen met een amd systeem geven meer geld uit aan modden!
Hoe maak je zo'n poll?
Poeh, maar volgens mij heb je gelijk ,ik tel niet mee, (non-tweaker).
Leuke poll voor de frontpage.

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 20:51
Dat de intels wat koeler blijven heeft als nadeel dat een wc bijna overbodig is ;(

Voor de rest is de keuze van de cpu voor de tweakers meer een gevoels kwestie. Daarom is het ook zo moeilijk om in dit soort topics flames te voorkomen.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik doe t casdemodden voor de looks :P (voor koeling heb ik water, voor de fun :)) enjah overclocken, deze bak moet over de 1700 GVD :) (1400@1656 is max stabiel gehaald met 1,85 vcore)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik heb amd... laten we een poll opzetten :? idee?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:25
Volgens mij was een er een tijd geleden nog een poll over AMD en Intel proc's en toen waren volgens mij de Intel proc's nog in de meerderheid.
Dat AMD onder tweakers erg populair is ligt gewoon aan dat AMD lekker goedkoop is (we hebben het hier namelijk over Nederlandse tweakers). AMD heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar Intel wordt ook steeds goedkoper, dus we zullen zien.