Mail door laten sturen?

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Omdat 12move haar maildiensten heeft veranderd en je alleen je e-mail kunt binnen halen met Outlook als je bent ingebeld op het 12move netwerk, kan ik mijn e-mail van mijn e-mailadres bij 12move niet meer offline lezen en opslaan enz. Ik krijg dagelijks ongeveer 10 belangrijke mailtjes op mijn e-mailadres bij 12move.

Nu is mijn vraag:
Kan ik op de 1 of andere manier ervoor zorgen dat alle e-mail die op mijn 12move e-mailbox op de server bij 12move staat, laten doorsturen naar mijn wanadoo e-mailadres? Zodat ik ze nog kan opslaan enzo?

Wie weet raad?

Verwijderd

meschien effe contact opnemen met 1 2 move

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heb je een (*nix) shell account bij 12move? Dan kan je misschien een .forward plaatsen, die naar je wannadoo account verwijst.

Anders zie TourDeForce ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Op zaterdag 08 juni 2002 00:46 schreef F_J_K het volgende:
Heb je een (*nix) shell account bij 12move? Dan kan je misschien een .forward plaatsen, die naar je wannadoo account verwijst.

Anders zie TourDeForce ;)
TourDeForce wat is dat als ik vragen mag?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op zaterdag 08 juni 2002 16:50 schreef Binnetie het volgende:
TourDeForce wat is dat als ik vragen mag?
Sorry - TourTheForce is degene die als eerste antwoorde :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 16:20
* DJSmiley begint steeds blijer te worden met z'n eigen domeintje....

Steeds meer gratis providers beginnen te kutten, mail alleen vanaf eigen inbel, hele provider opheffen, over gaan op betaald...

* DJSmiley snapt 1 ding niet...

Why the hell doe je belangrijke dingen op GRATIS providers?? Gratis KAN niet.. SIM-PEL.
En als je dat niet snapt... tja, ga dan niet zeiken als ze wat wijzigen...

[serieus-mode]
Ik denk dat de enige manier een mailtje naar 12move is, al vraag ik me af of dat werkt...
Misschien kun je bij je webmail settings een forwarder maken, sommige hebben die optie ergens..
Pagina: 1