Dan denk je 'telefoonverkopers zullen toch wel weten wat ze zélf zouden kopen' maar ik ben toch eens benieuwd hoe anderen er nou tegenaan kijken.
Ik heb op dit moment een 8310 en ik heb zin in weer eens wat nieuws. Ik heb hiervóór een Siemens s25, een Nokia 8210 en een 6210 gehad.
Wie geeft mij goede argumenten waarom ik een
- Nokia 6310i
- SonyEricsson t68i
- Nokia 7210 (maar dan nog even erop wachten)
zou moeten kopen. Ik wil de telefoon icm mijn Sony Clié organizer gebruiken; helaas is er nog géén bluetooth voor dat ding.
Zelf twijfel ik nog tussen die 3. Ik heb ook alle andere telefoons van dit moment bekeken + de aangekondigde nieuwe (o.a. CeBIT) maar ik weet het niet wat ik nou zal doen...
Enneh... ik dacht laat ik eens een poll doen
<font color=red>Mod break: En ik dacht, laat jij dat eens niet doen
Polls zijn leuk voor de HK, hier graag serieuze discussie zonder zo'n zouteloze poll, ten eerste is het niets informatiefs en ten tweede voelt iedereen nog de noodzaak om onbeargumenteerd te vermelden wat ze gestemd hebben.</font>
Ik heb op dit moment een 8310 en ik heb zin in weer eens wat nieuws. Ik heb hiervóór een Siemens s25, een Nokia 8210 en een 6210 gehad.
Wie geeft mij goede argumenten waarom ik een
- Nokia 6310i
- SonyEricsson t68i
- Nokia 7210 (maar dan nog even erop wachten)
zou moeten kopen. Ik wil de telefoon icm mijn Sony Clié organizer gebruiken; helaas is er nog géén bluetooth voor dat ding.
Zelf twijfel ik nog tussen die 3. Ik heb ook alle andere telefoons van dit moment bekeken + de aangekondigde nieuwe (o.a. CeBIT) maar ik weet het niet wat ik nou zal doen...
Enneh... ik dacht laat ik eens een poll doen
<font color=red>Mod break: En ik dacht, laat jij dat eens niet doen