[gtkRadiant] Hoe maak ik een lift ?

Pagina: 1
Acties:

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Topicstarter
Hoe maak ik een lift in gtkRadiant.
In sommige tutorials spreken ze over ene func_ut_train
maar als ik deze gebruik in gtkRadiant (door middel van het entity venster 'n' want als ik rechtsklik op het grid en dan bij func kijk staat er alleen func_train en geen func_ut_train) en als ik func_ut_stop gebruik (eveneens zoals hierboven) zegt ie dat ie die niet kent :?

Verder in alle tutorials die ik kan vinden spreken ze over func_ut_train en func_ut_stop

help ??

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:55
func_plat kan als lift gebruikt worden, zet de lift in de bovenste modus en maak een func_plat, ff oefenen met de opties height enzo, let wel dit heeft _geen_ bot support maar je kunt er wel buttons aan linken etc.

kweet niet meer precies hoe allemaal, is al weer een tijdje geleden maar met een beetje proberen lukt et vast wel.

• Virgil

Virgil

We're not alone

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 00:45 schreef bolleh het volgende:
func_plat kan als lift gebruikt worden, zet de lift in de bovenste modus en maak een func_plat, ff oefenen met de opties height enzo, let wel dit heeft _geen_ bot support maar je kunt er wel buttons aan linken etc.

kweet niet meer precies hoe allemaal, is al weer een tijdje geleden maar met een beetje proberen lukt et vast wel.
heel erg bedankt nu ga ik even googlen ermee (want ik heb nog niet echt al gebruik gemaakt van buttons en dergelijke
:)
Had simpele tuts gevolgd op bubba's mapping world :)

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 01:08 schreef SeRRveR het volgende:

[..]

heel erg bedankt nu ga ik even googlen ermee (want ik heb nog niet echt al gebruik gemaakt van buttons en dergelijke
:)
Had simpele tuts gevolgd op bubba's mapping world :)
tsss, serrvertje toch, dat hoor jij te weten ;)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 10:01 schreef Caspian het volgende:

[..]

tsss, serrvertje toch, dat hoor jij te weten ;)
nou nee ;)

Maar het volgende probleem.
Als ik gewoon simpel func_plat gebruik dan en ik ga erop staan dan beweegt ie mischien 1 cm naar boven en dan als ik eraf ga gaat ie weer 1 cm naar beneden. :?

Verwijderd

Hmmz...
Bij (File)Planet(Quake) hebben ze toch altijd die lange lijsten van tutz?
Die zijn niet altijd ff goe, moet je ff naar http://www.google.com gaan en dan Quake 3 Tutorials typen. Moet werken

• Virgil

Virgil

We're not alone

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 17:05 schreef POOPA-SCOOPA het volgende:
Hmmz...
Bij (File)Planet(Quake) hebben ze toch altijd die lange lijsten van tutz?
Die zijn niet altijd ff goe, moet je ff naar http://www.google.com gaan en dan Quake 3 Tutorials typen. Moet werken
bedankt.
Maar dan moet er wel met func_plat gezocht worden want als ik ga zoeken op quake3 tutorial dan kan ik wel een hele tutorial doorlezen maar als er niet instaat hoe een lift gemaakt moet worden...

Maar ik heb het al opgelost gewoon met een func_train, de speler moet zelf afstappen..

Pagina: 1