Wanneer ik een cd'tje bak met directorys met daarin MP3 speelt hij ze niet af op alfabetische of numerieke volgorde. Wat doe ik verkeerd?
Komt omdat ie de DOS namen aanhoudt, zoiets dus:
Thebe~34.mp3
Thebe~78.mp3
in plaats van The Beatles - 01 - Help.mp3 enz.
en dan speelt ie ze als DOS namen in alfabet af, maarja dan klopt er dus niks meer van
Thebe~34.mp3
Thebe~78.mp3
in plaats van The Beatles - 01 - Help.mp3 enz.
en dan speelt ie ze als DOS namen in alfabet af, maarja dan klopt er dus niks meer van
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik weet nu hoe het komt:
Dit gaat fout:
Een mapje 'Beatles - Revolver' met daarin beatles - revolver - 01 - taxman
Dit gaat goed:
Een mapje 'Beatles - Revolver' met daarin 01 - beatles - revolver - taxman
Dit gaat fout:
Dit gaat goed:
Hmm dat is wel matig zo'n oplossing. als je ze op je hard disk zet is het lastig zoeken, eerst nummers lezen, dan pas nummers.Op dinsdag 18 juni 2002 21:19 schreef TheGladiator het volgende:
Ik weet nu hoe het komt:
Dit gaat fout:
Dit gaat goed:
-->
zet je ze toch in mapjesOp woensdag 19 juni 2002 17:46 schreef morbid het volgende:
[..]
Hmm dat is wel matig zo'n oplossing. als je ze op je hard disk zet is het lastig zoeken, eerst nummers lezen, dan pas nummers..
maar het komt simpel weg door de dosnamen, je moet zorgen dat er iets alfabetisch/volgorde zit in de eerste 6 letters/cijfers
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik zet ze natuurlijk wel in mapjesOp woensdag 19 juni 2002 17:46 schreef morbid het volgende:
[..]
Hmm dat is wel matig zo'n oplossing. als je ze op je hard disk zet is het lastig zoeken, eerst nummers lezen, dan pas nummers..
Pagina: 1