Ik heb een groot probleem met mn asus v3800u driver! ... Zodra ik deze installeer weigeren sommige programma's op te starten en krijg ik steeds blauwe schermen met "VXD- errors" ... Eigenlijk geven alle programma's die de beeldschermdriver gebruiken problemen. In het bijzonder Powerdvd. Nu hoorde ik dat het te maken kon hebben met de stroomtoevoer van mn moederbord naar de AGP Asus v3800u videokaart. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en wat zou ik dr aan kunnen doen? Ik wil best een nieuw moederbord kopen als ik zeker weet dat dat het probleem is. Bvd B&y
Begin maar eens met je mobo specs te geven...
Verwijderd
Kan best je voeding zijn.
Maar het wil ook nog wel eens helpen, echt alle driver-troep te verwijderen voordat je een nieuwe driver installeert.
Voor de zekerheid zou je tijdelijk een schone windows-installatie naast (dus niet over) je huidige windows kunnen zetten, en daar die drivers op installeren en kijken of je dan nog steeds dezelfde problemen hebt.
Maar het wil ook nog wel eens helpen, echt alle driver-troep te verwijderen voordat je een nieuwe driver installeert.
Voor de zekerheid zou je tijdelijk een schone windows-installatie naast (dus niet over) je huidige windows kunnen zetten, en daar die drivers op installeren en kijken of je dan nog steeds dezelfde problemen hebt.