[photoshop 7.0] cursor andere kleur geven.

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:26
Bij Edit-->prefernces kun je de cursor wel aanpassen maar niet de kleur.

Ik moet nu met de grijze cursor steeds op een paars vlak werken, de cursor is bijna niet te zien.

Dus waar kan het wel?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:35

Tim Schuhmacher

abasios

Is het niet met instellingen van windows zelf op te lossen?

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
grijze cursor? post eens een screenshot? ik heb geen grijze.

Human Bobby

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 23:54 schreef Justice het volgende:
grijze cursor? post eens een screenshot? ik heb geen grijze.
screenshots leveren volgens mij geen cursors op..

• Artwido
Op zaterdag 08 juni 2002 00:02 schreef JayAnzee het volgende:

[..]

screenshots leveren volgens mij geen cursors op..
Je hebt gelijk. probeerde het maar helaas.

Blijkbaar is de cursor opaac want op een donker vlak is hij wit, als ik over een licht (wit) vlak ga is hij zwart maar als ik dus kleur 9C74C4 als achtgrond heb dan is hij bijna niet meer te zien.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-12 21:55

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

In Windows kun je dat instellen - aannemende dat je Windows draait - onder Configuratiescherm -> Muis -> Aanwijzers.

Je kunt een heel eigen schema instellen geloof ik dus je kunt snel switchen als je met Photoshop bezig bent of met iets anders. Ik weet niet trouwens of Photoshop de cursors nog zelf verandert in het programma...? dan heeft dit allemaal geen zin :D

Er zijn genoeg gratis cursors te vinden bij bv. Tucows, in wat contrasterende kleuren :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Artwido
Op zaterdag 08 juni 2002 12:42 schreef Dark Blue het volgende:
In Windows kun je dat instellen - aannemende dat je Windows draait - onder Configuratiescherm -> Muis -> Aanwijzers.

Je kunt een heel eigen schema instellen geloof ik dus je kunt snel switchen als je met Photoshop bezig bent of met iets anders. Ik weet niet trouwens of Photoshop de cursors nog zelf verandert in het programma...? dan heeft dit allemaal geen zin :D

Er zijn genoeg gratis cursors te vinden bij bv. Tucows, in wat contrasterende kleuren :)
Het gaat dus om de cursor in photoshop.
Dus de pointer die de ene keer je paintbrush is, de andere keer weer je move tool etc.
De orginele cursor is idd geen probleem.
Pagina: 1