ik heb gehoord dat konami spellen op de pc gaat uitbrengen... weet iemand of ze ook ISS later uitgaanbrenge en niet alleen MGS2 enzow?
Verwijderd
Konami heeft hem niet aangekondigd. Ik denk ook niet dat ze de strijd aan willen gaan met EA...hoewel ze het qua kwaliteit met gemak winnen.
Castlevania & Contra collection Series
Bomberman
Moto-X
Metal Gear Solid 2: Substance
Frogger
en Silent Hill 2
Dit zijn de enige bevestigde titels d.d.
Castlevania & Contra collection Series
Bomberman
Moto-X
Frogger
en Silent Hill 2
Verwijderd
Op vrijdag 07 juni 2002 23:45 schreef MrRudi het volgende:
Konami heeft hem niet aangekondigd. Ik denk ook niet dat ze de strijd aan willen gaan met EA...hoewel ze het qua kwaliteit met gemak winnen.
Castlevania & Contra collection Series -> Contra komt opnieuw op GC , hopen dat Castlevania dat ook doe
Bomberman
Moto-X
Frogger
en Silent Hill 2
Verwijderd
Contra komt helemaal niet op de GC, hoe kom je daarbij?
Konami is anti-cube, dat weet iedereen inmiddels toch wel?
http://www.gamesdomain.com/news/7412.htmlOp zaterdag 08 juni 2002 00:14 schreef ds het volgende:
http://sites.dgnet.nl/cubezone/ShowContent.asp?ContentID=8394
http://www.gamenews.com.hk/article.php?sid=157
http://www.cube-europe.com/news/101959197479470.html
Oftewel:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=contra+gamecube
Verwijderd
Okay, en nu een link naar het officiele persbericht van Konami.Op zaterdag 08 juni 2002 00:18 schreef jasjenl het volgende:
[..]
http://www.gamesdomain.com/news/7412.html
http://sites.dgnet.nl/cubezone/ShowContent.asp?ContentID=8394
http://www.gamenews.com.hk/article.php?sid=157
http://www.cube-europe.com/news/101959197479470.html
Oftewel:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=contra+gamecube
Contra is PS2 exclusive. IGN, GameSpot etc hebben deze titel ook niet in hun lijsten staan voor de GC, en die zijn veel betrouwbaarder dan die fanboy sites die jij hierboven noemt.
Verwijderd
Jaja , zo kan het natuurlijke , elke site over 1 console is een fanboy site en ook al tonen we 4 berichten dan is het nog gezeik . Wel flikker op uberfag , als je het toch niet gelooft hou je bek dan !Op zaterdag 08 juni 2002 00:31 schreef ds het volgende:
[..]
Okay, en nu een link naar het officiele persbericht van Konami.
Contra is PS2 exclusive. IGN, GameSpot etc hebben deze titel ook niet in hun lijsten staan voor de GC, en die zijn veel betrouwbaarder dan die fanboy sites die jij hierboven noemt.
Verwijderd
Daarom kon ik op de E3 ook 6 Konami spellen op de Cube spelenOp zaterdag 08 juni 2002 00:14 schreef ds het volgende:
Maar in het geval van Contra heb je gelijk, deze komt alleen voor de PS2. (en een remake van Contra 3 op GBA)
Dit kun je ook wel wat normaler zeggen lijkt me? Vooral aangezien ie vooralsnog gelijk heeft. De nieuwe contra is NIET aangekondigd voor NGC.Op zaterdag 08 juni 2002 00:37 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Jaja , zo kan het natuurlijke , elke site over 1 console is een fanboy site en ook al tonen we 4 berichten dan is het nog gezeik . Wel flikker op uberfag , als je het toch niet gelooft hou je bek dan !
Verwijderd
Sport spellen en Disney spellen tellen niet mee, waar zijn de high-profile games? Juist, niet op de GC. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee te zeggen.Op zaterdag 08 juni 2002 00:42 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Daarom kon ik op de E3 ook 6 Konami spellen op de Cube spelen
Thanks, wist je trouwens ook al dat Rare opgekocht is door Activision en dat StarFox nu op de Xbox verschijnt?Jaja , zo kan het natuurlijke , elke site over 1 console is een fanboy site en ook al tonen we 4 berichten dan is het nog gezeik . Wel flikker op uberfag , als je het toch niet gelooft hou je bek dan !
Geloof niet alles wat je leest op het internet
Verwijderd
Ok, daar heb je gelijk in...op ISS na is geen enkele Konami toptitel aangekondigd voor GC. (ook al is het een sportspel, ISS is WEL een toptitel)Op zaterdag 08 juni 2002 00:45 schreef ds het volgende:
[..]
Sport spellen en Disney spellen tellen niet mee, waar zijn de high-profile games? Juist, niet op de GC. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee te zeggen.
[..]
LOL! (Nintendo bezit 49% aandelen Rare nadat ze hun eerdere aandeel van 25% (1995) hadden vergroot)Thanks, wist je trouwens ook al dat Rare opgekocht is door Activision en dat StarFox nu op de Xbox verschijnt?
Right, en via welk medium lees ik jouw info?Op zaterdag 08 juni 2002 00:45 schreef ds het volgende:
Geloof niet alles wat je leest op het internet
Dus...
Verwijderd
ISS is geen toptitel voor een of andere vage reden , spijtig is het wel . Iedereen die em al gespeeld heeft vind em klote , en neemt maar Virtua Striker . Zelf geen ervaring mee , daar ik echt kotsbeu wordt van al die voetbalgames
Verwijderd
Geloof niet alles wat je leest op het internet behalve wat MrRudi schrijft. (behalve als ik er 'ik denk' of 'afaik' bijzet)Op zaterdag 08 juni 2002 00:49 schreef jasjenl het volgende:
[..]
Right, en via welk medium lees ik jouw info?
Dus...
Ach Ruud, ik ken jou langer dan vandaag, dus ik weet hoeveel waarde ik hier aan moet hechtenOp zaterdag 08 juni 2002 00:52 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat je leest op het internet behalve wat MrRudi schrijft. (behalve als ik er 'ik denk' of 'afaik' bijzet)
Verwijderd
Ach jasje...ik denk dat 'we' (jaja het wij-gevoel) over het algemeen redelijk goed geinformeerd zijn..toch? Ik verdraai alleen wel eens ietsOp zaterdag 08 juni 2002 00:53 schreef jasjenl het volgende:
[..]
Ach Ruud, ik ken jou langer dan vandaag, dus ik weet hoeveel waarde ik hier aan moet hechten
Nu weer ontopic
Verwijderd
Lekker knus met zijn 2tje een bakje thee gaan drinken jongens ?
lijkt wel een thee kransje iig
lijkt wel een thee kransje iig
Verwijderd
En StarFox is van Nintendo.LOL! (Nintendo bezit 49% aandelen Rare nadat ze hun eerdere aandeel van 25% (1995) hadden vergroot)
Het gaat om de bron. Medium zelf is niks mis mee.Right, en via welk medium lees ik jouw info?
De ISS2 voor de GC is door een ander development team gemaakt van Konami. Vandaar het kwaliteitsverschil. PES2 komt wel, maarja GC heeft al zoveel voetbalgames.(ook al is het een sportspel, ISS is WEL een toptitel)
Konami..... vaag bedrijf.
Ze brengen MGS2 substance uit voor de: PS2 (dezelfde game bestaat al voor de PS2)/Xbox en PC maar geen Cube.
Silent Hill 2 is verschenen op de PS2, wordt geport naar de Xbox met extra's en vervolgens wordt die versie weer terug geport naar de PS2 ivm slechte verkopen op de Xbox. Weer geen cube versie. (!)
Castlevenia is voorlopig ook alleen voor de PS2 aangekondigd.
ISS is al uit voor de PC is ook officieel op de konami site te zien, maar helaas mensen het schijnt erg te zuigen (heb m zelf nog niet gespeeld) de ISO is wel uit tho voor de liefhebbers...
wil je meer weten zoek dan zelf maar...
speel heet trouwens wel raar
japanse titel ofzo
maar het is gewoon ISS
wil je meer weten zoek dan zelf maar...
speel heet trouwens wel raar
japanse titel ofzo
maar het is gewoon ISS
Verwijderd
Je moest eens wetenOp zaterdag 08 juni 2002 01:06 schreef ds het volgende:
Konami..... vaag bedrijf.
Juist wel of juist niet?Op zaterdag 08 juni 2002 01:16 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Ik vond de spellen van konami altijd erg sterk vroeger.
Who is John Galt?
Verwijderd
Konami is mijn favoriete developer...ze hebben in de loop der tijd zo'n ontstellende hoeveelheid goede spellen gemaakt, das niet normaal. Ze hebben even een mindere periode gehad toen hun kantoor in Kobe verwoest werd (begin SNES periode geloof ik). Hoewel ook nu niet ELK Konami spel een topper is, in tegenstelling tot de MSX tijd.Op zaterdag 08 juni 2002 01:20 schreef justmental het volgende:
[..]
Juist wel of juist niet?
Ik vond de spellen van konami altijd erg sterk vroeger.
Maar het is WEL een vaag bedrijf...hele rare constructies (organisatorisch dan)
Verwijderd
Ach , de hele Resident Evil reeks komt op de GC uit , Konami zal wel weten dat ze daar niet tegenop kunnen met Silent Hill 2 en laten het dus maar zo .
Keb em in het Japans eens gespeeld op de PS2 , Silent Hill was erg duister en goor wat het tot het spel dat het was maakte , het vervolg erop had dat veel minder terwijl ik bij de remake van RE1 op sommige momenten me wel heel erg verschoot zoals ik bij SH1 regelmatig deed .
Keb em in het Japans eens gespeeld op de PS2 , Silent Hill was erg duister en goor wat het tot het spel dat het was maakte , het vervolg erop had dat veel minder terwijl ik bij de remake van RE1 op sommige momenten me wel heel erg verschoot zoals ik bij SH1 regelmatig deed .
Hmz, ik hoor de laatste tijd ook veel te weinig van ze.Op zaterdag 08 juni 2002 01:22 schreef MrRudi het volgende:
Konami is mijn favoriete developer...ze hebben in de loop der tijd zo'n ontstellende hoeveelheid goede spellen gemaakt, das niet normaal. Ze hebben even een mindere periode gehad toen hun kantoor in Kobe verwoest werd (begin SNES periode geloof ik). Hoewel ook nu niet ELK Konami spel een topper is, in tegenstelling tot de MSX tijd.
Maar het is WEL een vaag bedrijf...hele rare constructies (organisatorisch dan)
Zo groot als ze waren in de MSX tijd had moeten betekenen dat ze nu aan de top zouden staan.
Zijn ze eigenlijk beursgenoteerd?
Who is John Galt?
Verwijderd
Konami Inc, (de holding) is een familiebedrijf, maar Konami Computer Entertainment is beursgenoteerd zover ik weet (ruim 2 miljoen aandelen). Alle developmentstudios zijn weer losse BV's, alle copyrights liggen bij die BV's behalve de branding van Konami zelf, die ligt weer bij de holding. Zoals ik al zei, vaag bedrijfOp zaterdag 08 juni 2002 01:27 schreef justmental het volgende:
[..]
Hmz, ik hoor de laatste tijd ook veel te weinig van ze.
Zo groot als ze waren in de MSX tijd had moeten betekenen dat ze nu aan de top zouden staan.
Zijn ze eigenlijk beursgenoteerd?
Waarom maken ze geen vervolgspellen zoals Axelay. Of Pop 'N Twinbee. Die laatste had echt humor op de SNES. Net als Parodius trouwens.
Konami heeft echt veel goede spellen uitgebracht op NES SNES en C64 (ik heb nooit een MSX gehad dus dat weet ik niet). Daarom baal ik er ook van dat het allemaal niet meer op de GC uit wordt gebracht. Maar goed, op de PC is het vast ook leuk.
Konami heeft echt veel goede spellen uitgebracht op NES SNES en C64 (ik heb nooit een MSX gehad dus dat weet ik niet). Daarom baal ik er ook van dat het allemaal niet meer op de GC uit wordt gebracht. Maar goed, op de PC is het vast ook leuk.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
MSX was de coremarket van Konami...dus alles wat je kent is er ook wel op de MSXOp zaterdag 08 juni 2002 11:30 schreef GolbeZeromus het volgende:
Waarom maken ze geen vervolgspellen zoals Axelay. Of Pop 'N Twinbee. Die laatste had echt humor op de SNES. Net als Parodius trouwens.
Pagina: 1