Toon posts:

b&w samen met yamaha sub?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is simpel, ik ben een leekje op audiogebied, maar kan best wel wat goede klank apprecieren..
Ik heb me dan ook de b&w DM602.5 speakers gekocht, en deze gaan goed, maar geven me dunkt iets te weinig bas, en ik wil die niet overbelasten.
Nu was ik naar een sub aan't zoeken kan kan de Yamaha YST-SW305 voor een goed prijsje krijgen.
http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/index.html
ga ff nor speakers om ze te zien.
Beide komen op een yamah versterker(dsp A2070).

NU is men vraag, kan het geluid slecht uitkomen? Is het belangrijk welke sub je koopt of telt alleen de kwaliteit?
En gaan deze 2 dingen dan samengaan, of raad je me nog iets anders aan?
En is deze sub iets waard? want het kost me nog altijd 325 eurotjes ;(

Bedankt,
Bafke

Verwijderd

hi!
Met de sub maakrt het geen fuck uit! als je maar de front en de surround en center van het zelfde merk, liefst nog van de zelds serie hebt. je hebt trouwens een mooie versterker. heb zelf ook een yamaha en die dingen zijn gewoon state of art.
heb zelf trouwens niet voor een yamaha sub gekozen omdat ik het geluid niet echt tof vond. een sub gebruik je normaal gesprken niet bij normaal stereo gebruik. Een sub vertekent het beeld van normale stereo opnamens teveel. je kunt dan niet meer spreken van audio genot.
dus mijn tip is om een sub te kopen die bij DvD's lekker tekeer kan gaan met diepe bijna "geweldige" lage tonen. heb zelf een jbl gekocht met 100 watt rms. zit een krachtige 12"in. zeker de moeite om naar te kijken. vond de jbl trouwens in de prijsklasse onder de 1000 HFl het beste geschikt voor films. maar smaak verschilt ;)

maar nogmaals...de yamaha is een leuk product en de prijs lijkt mij best ok.
veel plezier ermee!!!!
mzzl
pouda

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:48

-Stef-

Slainthe!

Op vrijdag 07 juni 2002 23:24 schreef Poudaman het volgende:
heb zelf trouwens niet voor een yamaha sub gekozen omdat ik het geluid niet echt tof vond. een sub gebruik je normaal gesprken niet bij normaal stereo gebruik. Een sub vertekent het beeld van normale stereo opnamens teveel. je kunt dan niet meer spreken van audio genot.
Wat vond je niet tof aan de Yammie sub?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

is niet het mooi gedefineerde uitleg wat je zoekt maar ik vond hem niet klinken vergeleken met de Jbl. Yamaha is voor mij de eerste keuze wat betreft versterkers maar met speakers laat ik het werk toch liever door andere fabrikanten doen.

Verwijderd

Topicstarter
hehe..ik zal eens horen voor die jbl's..die kan ik normaal ook wel vastkrijgen..hehe..

Thnx mate..
En de versterker..heb ik 250euro betaald..nieuw hihihi..
God I love this.

Bafke