Toon posts:

G550 heeft moeite met >1 scherm icm met acad.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit normaal? Ik had verwacht dat mijn Matrox G550 toch wel een 17" (1152*864) en een 15" (800*600) aankon.

Toch gaat het mis als ik ACAD draai (op 17", maar maakt niet uit). Als ik mijn muis dan te snel beweeg komen er puntjes in tekenscherm van autocad, het beeld is dan niet goed opgebouwd. Alleen met "regenerate" is dit weer weg te krijgen.

Hoewel ik toch al wel uitzie naar de komende Matrox (beter voor spellen en rendering enz) valt me dit toch een beetje tegen.

PS; rest systeem: PIV, 256 Rimm.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een rare post om op te antwoorden, maar ik wou eigenlijk weten of er meer mensen met dit probleem/verschijnsel zijn.

Are there?

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat heb ik ook jah, nog geen oplossing gevonden.
Autocad via citrix heeft het ook trouwens....

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Topicstarter
Jij hebt ook een G550? Wat ik nog ga doen is Open GL installeren. Het is duidelijk een probleem met het renderen van het beeld. Als je die puntjes hebt in ACAD en je kiest voor regen(erate) dan is het beeld weer "schoon".

Verder ga ik me misschien maar registreren op het matrox-forum, om daar de vraag te stellen.

Doe dit allemaal nog, en niet nu, kzit nl in tentamenperiode.