• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-03 18:34
Het ziet er naar uit dat deze topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/511879/20?limit=25) jammer genoeg op niets is uitgedraaid. (Toch hulde voor Klaasbram!!)Er is van daar uit ook al een nieuwe topic gestart met een inkoopactie voor een Canon A40.
Daar de A40 een 2MP camera is wil ik even polsen of er genoeg animo is voor een actie voor een 3 cq 4 MP camera.
Als er genoeg reactie's komen bel ik morgen zoveel mogelijk zaken hier in de stad. Daar we geleerd hebben van de inkoopactie van Klaasbram denk ik dat we ons moeten richten op niet te veel camera's en de dingen daar omheen.
Ik richt me dan alleen op de camera's. Dat onderhandelt wat makkelijker en geeft minder misverstanden.
Mijn voorstellen zijn de Canon S30 - Minolta F100. Deze laatste is een 4 MP camera. Ik wil er hooguit 3 modellen van maken. De laatste toevoeging kunnen jullie aangeven. Meest genoemde neem ik mee als derde kandidaat.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:18
Op vrijdag 07 juni 2002 21:51 schreef vweereld het volgende:
Het ziet er naar uit dat deze topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/511879/20?limit=25) jammer genoeg op niets is uitgedraaid. (Toch hulde voor Klaasbram!!)
:'( van de inkoop actie maar ja.
Ik zou misschien ook in overweging nemen dat de cams tot een bepaald bedrag omdat je als je onder de 450 euro zit een goedkoper kan verzenden dan wanneer het een bedrag tot 2700 euro wat dan ook aangetekend moet.
(ik heb het over verzekerd verzenden)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-03 18:34
Op vrijdag 07 juni 2002 22:03 schreef klaasbram het volgende:

[..]

:'( van de inkoop actie maar ja.
Ik zou misschien ook in overweging nemen dat de cams tot een bepaald bedrag omdat je als je onder de 450 euro zit een goedkoper kan verzenden dan wanneer het een bedrag tot 2700 euro wat dan ook aangetekend moet.
(ik heb het over verzekerd verzenden)
Verzending kan plaatsvinden als aangetekend pakket met waardeaangifte. kosten daarvan zijn € 11,25

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik vind dat er wel genoeg "inkoopacties" georganiseerd worden zonder ook maar enige basis van vooronderzoek.

Het is jammer dat die vorige actie op niks is gelopen, maar dan kan je nog steeds die topic gebruiken om verdere animo in andere "acties" te peilen.

Zolang er geen concrete plannen zijn (dwz. je hebt een winkel gevonden die ook daadwerkelijk iets ziet in kwantumkorting) open dan aub geen topics hierover meer.

Anders krijge we niet alleen tig topics over digicamkoopadviezen, maar ook tig "inkoopacties"-toopics van camera's in elke willekeurig price range.

GT is geen marktplaats. Het is een plek waar gebruikers over gadgets discussieren.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.