Internetten op Palm op vakantie.

Pagina: 1
Acties:

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 17:00
Nu ga ik 2 weken op vakantie binnekort en zit er over te denken hoe ik nou het gemis van T.net kan verhelpen, nu heb ik op mijn Palm (Handspring Visor NEO) AvantGo geinstalleerd en kan zo bij het hotsyncen t.net updaten en dan overal waar ik ben t.net lezen, perfect.

Maar wat nou als ik in Italie zit en ik wil dan t.net updaten?

Nou dacht ik dus, "hey er zit een infrarood poort op mijn palm en ook op mijn Nokia 6310", zou het nou mogelijk zijn om via mijn mobiel t.net te updaten, en dan specefiek in het buitenland?

http://twitter.com/randalpeelen

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
iemand op werk zei vandaag dat je niet de modem van je nokia via de infrarood kan gebruien, of het zo is... in iedergeval bel je wel naar een NL nummer, dus het zal wel wat kosten..

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 17:00
Kosten zijn geen probleem, betaald het werk (O+) maar is het echt zo simpel als inbellen op een NL nummer? dan wil ik wel eens weten hoe, en met welk palm progje.

http://twitter.com/randalpeelen

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:49

Korakal

Up up up!

ja, geen probleem, heb het zelf pas ook nog gedaan

je installeert een internetbrowser (als je de html pagina's wilt inzien) of een wapbrowser (voor de wapversie van tweakers.net, voor zover die nog bestaat?)

je belt gewoon naar je nederlandse provider in, met +316760xxxxx. zo kun je ook gewoon je email via pop legen. eventueel als je een goeie internetprovider hebt heeft die ook in het buitenland lokaal inbelnummers, dat is iets goedkoper.

internetbrowser: bijvoorbeeld palmscape, eudora internet suite for palm of blazer
wapbrowser: weet ik zo geen naam van maar ze zijn er wel
email: multimail SE (zonder attachments) of multimail pro (met attachments)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Dat kan dus niet zo makkelijk, 06760 nummers werken niet in het buitenland, je hebt een provider nodig die als extra service voor in het buitenland ook een "gewoon" nummer heeft.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:49

Korakal

Up up up!

Op vrijdag 07 juni 2002 22:14 schreef Pc123 het volgende:
Dat kan dus niet zo makkelijk, 06760 nummers werken niet in het buitenland, je hebt een provider nodig die als extra service voor in het buitenland ook een "gewoon" nummer heeft.
weet je dat zeker? ik kan me herinneren (maar weet het niet helemaal zeker) dat ik het inbelnummer dat bij wanadoo adsl hoort heb gebruikt... en da's ook zo'n 06760 nummer...

edit:

hmmm begin toch te twijfelen...[quote]
>> Kan ik het 06760-nummer vanuit het buitenland bellen?
U kunt het nieuwe 06760-nummer van EuroNet Internet niet vanuit het buitenland gebruiken. Wanneer u verbinding maakt in het buitenland kunt u tegen lokaal tarief inbellen, door gebruik te maken van EuroNet Pro Traveller.
[/quote]

Pagina: 1