De lul!!!

Pagina: 1
Acties:

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
IK ben dus de lul :(

ik had hier op mijn stage bedrijf al 21 pctjes gehad met koeie installeren als client. Net bij de 22ste pc (die verlaten was) komt er iemand aan gelopen. Ik probeer nog net weg te huppelen met de diskette licht verborgen. Maar ze zagen dus dat ik een diskette in de hand had. :(

Gelijk vroegen ze dus waar dat voor was:
"Oh Updateje voor de Novell Client (not) :)"

Hebben die lijers dus nog naar gevraagd aan mijn begeleider. Die wist natuurlijk nergens van en nu zet die lijer waarschijnlijk die clients op zijn naam :(:(:(:(:(

Nou dan maar weer terug naar mijn eigen Dondervogel 900 @ 1000

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:01
Het kan niet genoeg worden gezecht........voorzichtigheid gaat voor alles.

Maar als ik het geod begrijp doet je begleider ook mee......zolang het voor de DPC is is er geen koe over boord }:O

Verwijderd

Dat zijn niet rules van d.net jongens. Altijd eerst toestemming vragen aan de eigenaars.

Verwijderd

Je had ook eerst met je begeleider kunnen overleggen. Misschien had hij je dan wel toestemming gegeven. Nu heb je niks, anders had je het misschien op alle pc's mogen zetten.

Je begeleider heeft het er wel op laten staan???

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

Ik ken mensen die er bijna door zijn ontslagen. En dat is t natuurlijk niet waard, vraag dus altijd eerst of t mag, als ze dan nee zeggen, kun je t natuurlijk altijd nog stiekem proberen >:)

Merkez

Verwijderd

Bijna ontslagen? maar er maar van ontslagen. bij die bank met de leeuw zijn er de mensen ontslagen omdat ze een koe draaiden (oke op grote schaal) en werd het verkocht als een gevaarlijk crack/hack programma dat probeert een code te breken. de mensen (7 in totaal) zijn dus direct ontslagen, maar hebben het bij de rechter aangevochten en die heeft alles teruggedraait.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ja, maar de relatie met je werkgever is dan wel definitief naar de knoppen.

edit: typo

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
We are the underground hahaha

Straks wordt DPC nog één of andere illegale organisatie.. hack/crack or die.. :) *lol*

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 18:05 schreef harrie_1 het volgende:
Ik ken mensen die er bijna door zijn ontslagen. En dat is t natuurlijk niet waard, vraag dus altijd eerst of t mag, als ze dan nee zeggen, kun je t natuurlijk altijd nog stiekem proberen >:)[/quote]Goh zeg, ik ken er eentje waarbij zijn stage bijna ongeldig was verklaard (ondanks de 9 die hij had gekregen).

He harrie_1, wat kijk je nu naar mij :P

Verwijderd

KALN,

wat heb ik nou gezegt, ff een map delen op een pc-tje wat op het netwerk zit, hoef je ook die floppy niet mee te slepen.

en heb je de naam nog aangepast? misschien zien ze hem dan niet!

sterkte Mo-Bees

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Ja ik had de naam aangepast.

Maar die begeleider van mij is jammer genoed de domste niet en kijk dus ff mij msconfig toen hij niks kon vinden, en jawel daar staat dus distributed.net client | msm.exe -hide.

Maar goed ik heb niet echt vertelt hoeveel ik er al had gehad :) en heb geloof ik nog een stuk of 4 koeien over (die gelukkig alleen fetchen en updaten als de buff-in leeg is). Dus dat duurt nog wel ff.

Gelukkig heb ik niet te veel spanky gehad :P maar hij vond het niet echt leuk zal ik maar zeggen dat ik dit ff deed.

Tot zover wil hij er niet te zwaar naar kijken (ben ik ff blij, anders nog een jaar overdoen), dus eigenlijk door de ogen zien. Maar ik zal voortaan toch ff overleggen voordat ik iets "geks" doe.
Pagina: 1