[winme]Netwerkadapter installeren

Pagina: 1
Acties:

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Topicstarter
Ik wil hier een netwerkje bouwen voor internet (nu nog analoog telefoonlijn in de toekomst kabel of adsl) en file sharing en een beetje gaming met 2 computers 3 nics en een crosscable. Ik heb de internet delen handleiding uitgeprint naast me liggen. Maar meteen bij het begin krijg ik al een probleem. Het lukt me niet om de beide nics in de server in me network options lijstje te krijgen. Als ik op toevoegen klik dan zie ik alleen client protocol en server. Ik heb een beetje gezocht en gevonden dat het dit standaard is in winme. Ik heb nu geprobeerd om via nieuwe hardware installeren die nic aan het werk te krijgen staat ie niet in dat lijstje |:( :( (het is een sitecom) Dan maar via het bijgeleverde floppy. Ik vrolijk via het floppy proberen te installeren map a:\winme. Krijg ik een leeg typelijstje. Uiteindelijk vind ik in de map a:\win95 wel 1tje waar ik kan kiezen uit een 32-bit pci fast ethernet adapter. Ik die geïnstalleerd. Staat ie nog niet bij network properties. Dus ik netwerk wizkidje gebeld. Die zei dat ik moest proberen of ie hem pakte als ik 1tje van realtek selecteerde, ik dat gedaan->network properties YES hij staat erbij ik erop klikken->eigenschappen Rundll error :( :r !!!!! En als ik het nu opnieuw probeer staat ie weer niet in dat lijstje!!!

#StopBurningStuff

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Topicstarter
Niemand die weet hoe ik dat aan het werk kan krijgen?? Anders pleur ik er wel 98se op dan doet ie het zeker!!

#StopBurningStuff