Ik heb een bijna 3 jaar oude HP Officejet 1170C all-in-one apparaat (Scanner,kopieerder,printer), inktjet. Er zijn een aantal problemen met het apparaat:
- papier wordt niet of nauwlijks gepakt
- Bij het printen van kleur blokkeert het apparaat
- Sinds gisteren krijg ik de melding dat de patroonslede geblokkeerd is.
Ik heb inmiddels een aantal malen met de helpdesk van HP contact gehad. De enige remedie volgens hen was het apparaat een half uur van de stroom halen en daarna kijken of het probleem opgelost is.
Naja, dit heb ik een aantal keren gedaan zonder succes. Vandaag heb ik daarom maar opnieuw gebeld en de problemen en remedie uitgelegd... Conclusie van de helpdesk: Apparaat moet worden weggebracht naar reparatiecentrum. Kosten van de reparatie zijn 209 euro excl. BTW en verzendkosten.

De reparatie van het apparaat is gewoon te duur, voor 300 euro heb je een nieuwe officejet.
Welke tweaker kan mij alsnog even helpen om de problemen te fixen?
- papier wordt niet of nauwlijks gepakt
- Bij het printen van kleur blokkeert het apparaat
- Sinds gisteren krijg ik de melding dat de patroonslede geblokkeerd is.
Ik heb inmiddels een aantal malen met de helpdesk van HP contact gehad. De enige remedie volgens hen was het apparaat een half uur van de stroom halen en daarna kijken of het probleem opgelost is.
Naja, dit heb ik een aantal keren gedaan zonder succes. Vandaag heb ik daarom maar opnieuw gebeld en de problemen en remedie uitgelegd... Conclusie van de helpdesk: Apparaat moet worden weggebracht naar reparatiecentrum. Kosten van de reparatie zijn 209 euro excl. BTW en verzendkosten.
De reparatie van het apparaat is gewoon te duur, voor 300 euro heb je een nieuwe officejet.
Welke tweaker kan mij alsnog even helpen om de problemen te fixen?