Hallo beste tweakers , ik wil graag een fanadapter maken voor mijn coolermaster DP5-7H53F , alleen ik weet niet zo goed hoe dat moet . Alvast bedankt .
Verwijderd
beetje wazige topictitel 
waar wou je de fanadapter van gaan maken? wil je plastic gaan gieten of van metaal iets maken? we horen het wel...
waar wou je de fanadapter van gaan maken? wil je plastic gaan gieten of van metaal iets maken? we horen het wel...
misschien zo'n 12v dc adapter (voor je electrische tandeborstel
) gebruiken om je fans aan te sluiten I.p.v. aan sluiten op je voeding
Verwijderd
waar heb jij het overOp vrijdag 07 juni 2002 20:44 schreef Icey het volgende:
misschien zo'n 12v dc adapter (voor je electrische tandeborstel) gebruiken om je fans aan te sluiten I.p.v. aan sluiten op je voeding
je kan het woord fanadapter ook letterlijk nemen, een adapter om je fans aan te hangenOp vrijdag 07 juni 2002 20:47 schreef _Robzilla_ het volgende:
[..]
waar heb jij het over
snappie
Precies, topic starter misschien een idee om de topic titel te laten veranderen in iets wat meer duidelijkheid verschaftOp vrijdag 07 juni 2002 20:41 schreef daan123 het volgende:
beetje wazige topictitel
[..]
Verwijderd
Op vrijdag 07 juni 2002 20:51 schreef Icey het volgende:
[..]
je kan het woord fanadapter ook letterlijk nemen, een adapter om je fans aan te hangeneen adapter zoals ik vorstel is zo'n geval dat je dus aansluit op je electrische tandenborstel, keyboard, mobiele telefoon (oplader.. enzo
snappie
DuhOp vrijdag 07 juni 2002 20:53 schreef _Robzilla_ het volgende:
[..]
, jah zo kan het ook
.. maar hij bedoeld denk ik van die 60mm --> 80mm verloopstukkies
ach ja, het is al laat.. laten we dat maar als rede aanhoudenOp vrijdag 07 juni 2002 20:57 schreef _Robzilla_ het volgende:
[..]
Verwijderd
hehe, okOp vrijdag 07 juni 2002 21:02 schreef Icey het volgende:
[..]
ach ja, het is al laat.. laten we dat maar als rede aanhouden
Ja ik bedoel een een verloop stukje waarmee je 8 cm fan kan plaatsen op heatsink ipv 6cm fan .Sorry nog voor het onduidelijkheid .
Karton zou een beetje te labiel zijn. Als je het van plastic kan maken is dat beter. Metaal is ook een oplossing.Op vrijdag 07 juni 2002 21:55 schreef KT het volgende:
en dit kan je gewoon maken van karton of plastic ?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
jahoor, neem een stuk redelijk dik plakband, vouw het om je 80mm fan heen...
Druk eerst boven en onder erop, dan de zijkanten....
Zit muurvast dan, geen beweging in de te krijgen....
Toch ook weer zeer gemakkelijk los te halen...
(ik gebruik dit nu zelf
op de zelfde cooler die jij hebt)
Druk eerst boven en onder erop, dan de zijkanten....
Zit muurvast dan, geen beweging in de te krijgen....
Toch ook weer zeer gemakkelijk los te halen...
(ik gebruik dit nu zelf
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Pagina: 1