FF achtergrond info:
Goed, dit wil ik natuurlijk ook ff tryen, maar als ik auto IP laat toewijzen krijg ik een IP toegewezen van de DHCP server in ons netwerkie, en dat mot dan niet, want ik wil een IP van essent krijgen, gekoppelt aan die naam. De DHCP server kan ik niet uitzetten, want dies niet onder mijn beheer. Ik weet wel de adressen van de essent DHCP server, kan ik neit ergens forcen om een IP daarvandaan te halen??
Thankz alvast
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
| lol, m'n pa en wous hebben de zelfde pc naam, ccXXXXX-a en ze kenne tegelijk op inet Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: wa wassup? Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: whahahahah Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: hoe ken dat dan ingodsnaam Jorick - nog PWW zegt: m'n pa zijn ip bijna utzelfdee als die van wouds, wat bij wous 44 is bij m'n pa 47 Jorick - nog PWW zegt: verder zijn de ip's gelijk Jorick - nog PWW zegt: week nie Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: whaha, djeez hee wat een lol Jorick - nog PWW zegt: aan ut begin zei de pc dat die user al in gebruik is, maar verder ebeurt er nix en ken je lekker inettten zonder probs en gaat ook nog eens snel Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: djezus hee Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: how bad Jorick - nog PWW zegt: nu zitte we met z'n drieen te inetten OZNDER router en met 1 eigen pc naam Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: WHAHAHAHAH Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: net zo mooi Jorick - nog PWW zegt: jup Jorick - nog PWW zegt: ga jij eens probere dan, oh nee, jij zet met interne ip's toch? Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: jah, da ken gewoon niet, aangezien ik een IP van da DHCP server van me buurman krijg dan Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: gvdikkie Jorick - nog PWW zegt: hier werkt ut gewoon prefect Jaap || Anders geeft essent me een nieuw ip zegt: kga eens ff op tweakers posten of ik die DHCP lease neit kan omzijlen |
Goed, dit wil ik natuurlijk ook ff tryen, maar als ik auto IP laat toewijzen krijg ik een IP toegewezen van de DHCP server in ons netwerkie, en dat mot dan niet, want ik wil een IP van essent krijgen, gekoppelt aan die naam. De DHCP server kan ik niet uitzetten, want dies niet onder mijn beheer. Ik weet wel de adressen van de essent DHCP server, kan ik neit ergens forcen om een IP daarvandaan te halen??
Thankz alvast
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem