Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB
Via welke provider heb je internet ?
Want er zit tussen de providers verschil in de manier van verbinding maken.
Als je casema heb dan kan het wel makkelijk denk ik, maar als je chello heb zou ik zo niks weten.
Als je casema heb dan kan het wel makkelijk denk ik, maar als je chello heb zou ik zo niks weten.
Op vrijdag 07 juni 2002 19:20 schreef [Airwolf] het volgende:
Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB
Verwijderd
Je kan toch gewoon een site pingen om te kijken of je internet hebt?Op vrijdag 07 juni 2002 19:20 schreef [Airwolf] het volgende:
heh, en dan 1 keer een packet drop en PLOEF! reset.. net als je je stage verslag wil saven 
maar het moet op zich te doen zijn.. zou alleen niet weten hoe je je computer moet laten resetten via code, zonder gewoon heel je systeem zo erg over de zeik te laten gaan dat het spontaan reset.
wat is het nut van zo'n proggie trouwens?
maar het moet op zich te doen zijn.. zou alleen niet weten hoe je je computer moet laten resetten via code, zonder gewoon heel je systeem zo erg over de zeik te laten gaan dat het spontaan reset.
I want to live forever, so far.. so good.
Pingen is inderdaad mogelijk, maar het probleem zit hem in het rebooten - hoe ik dat moet realiseren.
Het nut - ik heb wel eens dat mijn modem zich 'reset' ofzo - dan doet internet het niet meer. Een resetje en meestal doet die het dan weer (netwerkkaart is ok). Een ipconfig /renew (Win2k) helpt dan vaak ook (50% van de keren). Vandaar de gewenste reboot.
[edit voutje]
Het nut - ik heb wel eens dat mijn modem zich 'reset' ofzo - dan doet internet het niet meer. Een resetje en meestal doet die het dan weer (netwerkkaart is ok). Een ipconfig /renew (Win2k) helpt dan vaak ook (50% van de keren). Vandaar de gewenste reboot.
[edit voutje]
Op vrijdag 07 juni 2002 19:46 schreef Warbringer het volgende:
Pagina: 1