[Tweakers Shop] klantenservice waar ben je??

Pagina: 1
Acties:

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 20:13

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Ik heb een probleem met Shop.tweakers.net en heb al diverse mensen gemailt, maar word nergens geholpen. Vandaar dat ik het via het forum probeer.

Er zijn tientallen mensen achter Tweakers, zou er ff iemand contact met mij kunnen opnemen? Ik zie helemaal ook geen
adressen of FAQ op de shop pagina staan. Tweakers perfect, maar zorgen dat er iemand aan te spreken is voor zaken omtrent die shop, want dit is erg vervelend!

/dev/null

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als het over geheugen gaat dan moet je gewoon mailen naar...

Ach trouwens... lees dit maar:

http://shop.tweakers.net/geheugen/?Action=FAQ

Staat een mailadres, telefoonnummer en faxnummer.

Professioneel Hyves-weigeraar

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Gaat niet over geheugen! Gaat over Tweakers Logo's

/dev/null

Verwijderd

Wouter,

klik is op die FAQ link, en lees eens echt goed :+

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hej! :D :P

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 07 juni 2002 19:15 schreef I_Stealth_I het volgende:
Gaat niet over geheugen! Gaat over Tweakers Logo's
Zijn die er nog dan? Ik zie ze nl. niet :+

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
even serieus graag, anders had ik dit topic wel in de huiskamer gezet

/dev/null

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 19:32 schreef I_Stealth_I het volgende:
de Link is al weggehaals op shop.tweakers.net zie ik

maar check http://shop.tweakers.net/logos

/dev/null

Verwijderd

Dat had ik ook eens.. toen iets in de shopsurvey gezet en meteen antwoord :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 19:32 schreef I_Stealth_I het volgende:
Sorry, ik zal het nooit meer doe :+

Maar als het over logo's gaat, volgens mij zijn die weg, iedereen heeft tegenwoordig een I-Mode toestel :7

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Voor vragen daarover moet je op http://www.tutch.nl/index.html

Die (hebben dat geregeld)/(regelen dat). Voor alle shop.t.n onderdelen geldt dat wij slechts doorgeefluik zijn, en dus zelf geen klantenservice e.d. doen.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 19:36 schreef Wouter Tinus het volgende:
Voor vragen daarover moet je op http://www.tutch.nl/index.html

Die (hebben dat geregeld)/(regelen dat). Voor alle shop.t.n onderdelen geldt dat wij slechts doorgeefluik zijn, en dus zelf geen klantenservice e.d. doen.
Wat heb ik door nou mee te maken? Beetje slap excuus. Ik bel het nummer dat op Tweakers shop staat. En als ik iets in een shop koop en er is wat mis, dan moet die shop het maar oplossen. Dat je een samenwerking hebt met een andere oartij is leuk, maar wat heb ik eraan :?

En waarom is die Logo pagina niet meer zichtbaar in site structuur? Er is echt wat mis dus

/dev/null

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 07 juni 2002 19:41 schreef I_Stealth_I het volgende:
Wat heb ik door nou mee te maken? Beetje slap excuus. Ik bel het nummer dat op Tweakers shop staat. En als ik iets in een shop koop en er is wat mis, dan moet die shop het maar oplossen. Dat je een samenwerking hebt met een andere oartij is leuk, maar wat heb ik eraan :?
Je belt ons niet, je belt Tutch. Je krijgt niet van ons geleverd, maar van Tutch. Op shop.tweakers.net staat alleen een lijst met plaatjes en codes erbij plus een telefoonnummer, meer niet. Er staat vrij duidelijk dat het van Tutch is en daarom lijkt het me ook logisch dat je daar naartoe gaat voor vragen.

Het is/was namelijk geen samenwerking maar een affiliate. We kunnen niet eens service geven al zouden we het willen.

Ik vraag me sowieso af wat je doet op een blijkbaar gesloten onderdeel van de shop, maar da's een ander punt.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 19:47 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Je belt ons niet, je belt Tutch. Je krijgt niet van ons geleverd, maar van Tutch. Op shop.tweakers.net staat alleen een lijst met plaatjes en codes erbij plus een telefoonnummer, meer niet. Er staat vrij duidelijk dat het van Tutch is en daarom lijkt het me ook logisch dat je daar naartoe gaat voor vragen.

Het is/was namelijk geen samenwerking maar een affiliate. We kunnen niet eens service geven al zouden we het willen.

Ik vraag me sowieso af wat je doet op een blijkbaar gesloten onderdeel van de shop, maar da's een ander punt.
De logoshop is sinds 1 a 2 dagen verwijderd van de site. Ik heb er dinsdag al iets besteld toen de link nog in de shop stond.

De mensen van Tutch heb ik vanmorgen op 9:00 al een e-mail gestuurd, maar willen niet reageren. Moet maandag maar eens consumentenbond bellen. Het gaat me niet om die 2,30 euro, maar om het principe en om eventuele nieuwe slachtoffers te hoeden voor deze mensen van Tutch. Het is behoorlijk duister dat Tutch en die link op Tweakers Shop die plots verdwenen is. Geen zuive koffie dus

/dev/null

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Lijkt me ook de beste oplossing als je het via Tutch of de consumentbond regelt. Wij kunnen nl. echt niets voor je doen :).

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Tutch is bezig met het implementeren van een nieuw systeem voor de distributie van logo's en ringtones. Vandaar dat het oud systeem offline is gehaald. Hoe lang het gaat duren voordat het nieuwe systeem volledig operationeel is kan ik je niet vertellen. Zoals gezegd, wij zijn niet meer of minder dan een uitgangbord: de verantwoordelijkheid voor de werking van het geheel ligt bij Tutch.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 20:34 schreef Daniel het volgende:
Tutch is bezig met het implementeren van een nieuw systeem voor de distributie van logo's en ringtones. Vandaar dat het oud systeem offline is gehaald. Hoe lang het gaat duren voordat het nieuwe systeem volledig operationeel is kan ik je niet vertellen. Zoals gezegd, wij zijn niet meer of minder dan een uitgangbord: de verantwoordelijkheid voor de werking van het geheel ligt bij Tutch.
Lekker is dat, had je die site dan niet wat eerder plat kunnen gooien? Jullie krijgen wel mooi je provicie, en Tutch de rest en de klant helemaal niets. Het is schadalig te noemen. Nieuw systeem, kan best. Maar als je aan sleutelen bent aan zo'n systeem dan zet je die lijen toch niet open! Ik vind dat jullie Tutch wel even achter de broek aan moeten zitten hoor, dit is echt diep en diep triest |:( De verantwoordelijk zal wel bij Tutch liggen, het is en blijft een samenwerking. En jullie bieden dat aan, dan je daarvoor gebruik maakt van faciliteiten van derden doet niet ter zaken of uitbesteed doet niet ter zaken. Bijvoorbeeld: je hebt een hosting bedrijf en sites van je klanten liggen plat (lijn naar je webserver is dood). Die klant van jou komt bij jou klagen. En jij zegt, jaah lijnen zijn van KPNquest mijn schuld niet hoor!. Ga maar maar bij hun klagen, want die site komt via die lijnen naar de bezoeker toe.

/dev/null

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wij hebben vandaag pas gehoord dat de boel plat moest, en hebben dat ook meteen gedaan. Waarop je baseert dat de geldstroom wel door blijft lopen is me een raadsel.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 20:55 schreef Daniel het volgende:
Wij hebben vandaag pas gehoord dat de boel plat moest, en hebben dat ook meteen gedaan. Waarop je baseert dat de geldstroom wel door blijft lopen is me een raadsel.
Nou omdat het van mij tegoed is geschreven!

/dev/null

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 07 juni 2002 20:56 schreef I_Stealth_I het volgende:

Nou omdat het van mij tegoed is geschreven!
Hmmja..dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Maar het blijft nu eenmaal zo dat wij daar helemaal niets aan kunnen doen.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 20:57 schreef Daniel het volgende:

[..]

Hmmja..dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Maar het blijft nu eenmaal zo dat wij daar helemaal niets aan kunnen doen.
Daar kunnen jullie niks aan doen, dat geloof ik heel graag. Maar jullie zijn wel verantwoordelijk en ik verw8 dan ook dat dat jullie dan even corresponderen met Tutch, zodat het even recht gezet gaat worden. Dat ik mijn geld krijg of mijn logo's.
Mobile content-provider Tutch heeft voor Tweakers.net een collectie coole GSM logo's samengesteld. Om te bestellen bel je met 0900 - 732 3636 (€ 1,15 per gesprek). Volg de instructies en toets de bestelcode in. Deze dienst is uitsluitend geschikt voor Nokia telefoons die logo's kunnen opslaan.
Woord technisch staat alleen dat Tutch een paar logo's bijelkaar heeft gezocht voor Tweakers. Verder staat er niks over een samenwerking of dat de dienst via Tutch gaat. Er staat ook niet van 'Bel tutch.nl via 0900-blablabla'

/dev/null

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zijn altijd wel mensen van Tweakers.net die bereid zijn om je te helpen, maar het is voor de communicatie wel makkelijker om duidelijk aan te geven wat het probleem is. In deze thread duurt het 15 postings en en uur tijd voordat bekend is wat het daadwerkelijke probleem is.
Pagina: 1