Toon posts:

Epson CARD reparatie..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey daar allemaal..!

Wie van jullie hebben er allemaal een Epson printer (maakt niet uit welke) en hebben deze na hun garantie periode laten repareren bij CARD, de reparateur van Epson..??

Nou weet ik dus echt niets van prijzens af qua de reparatie, maar ik ben me toch wel ff bijna LAM geschrokken, toen ik de prijsopgaaf kreeg..:')

Het probleem met mijn printer (Epson Stylus 790) is dat ie geen papier meer doorvoert, hij geeft wel het geluid dat hij een papier wil pakken en wil gaan printen, maar dat papier pakken.. dat doet ie niet meer..

dus ik stuur dat ding op naar CARD, en denk bij mijzelf: eitje, is zo gebeurd, moet toch niet duur zijn.. toch??

ik krijg van de week mijn prijs opgaaf met als resultaat of ik maar even voor de reparatie 315 (!!!!) wil ophoesten..
en dan kreeg ik hem gefixxed terug..|:(

hmmm... en dat voor (volgens mij) alleen een doorvoer??
voorals nog zeg ik dit onder voorbehoud, want ik weet niet wat de normale prijs is voor dat gebeuren..
maar even ter indicatie, op de Epson website ging ik meteen ff kijken wat nou een nieuwe Epson Stylus photo 810 kost, en dat is 160... :? ik kan dus bijna twee NIEUWE printers kopen voor mijn reparatie aan die Stylus 790..!

Voorheen was ik een huese voorstander van Epson, maar als je binnen ruim een jaar je printer al twee keer voor reparatie moet opsturen.. is er volgens mij iets fout daarzo..!

Weet iemand hier meer van of kan mij informeren daar over??
ik hoor 't graag van jullie!

Maresh.