Ik ben van plan een WDA aan te schaffen. Omdat dataverkeer nogal duur is van een mobiele telefonie provider, wil ik een eigen portal bouwen. Bestaat er apparatur wat je gewoon op je netwerk aan kan sluiten voor gprs, een soort van 'gprs accesspoint'? Een soort van kastje dus, in de trant van een wifi accesspoint?
Ik denk zelfs al zou dit kunnen dat je heel duur uit bent.
Mag ik vrage waarvoor je het gaat gebruiken ?
Want als het namelijk voor een laptop is om een beetje wireless te internetten dan kan je beter gewoon een wifi setje halen.
Mag ik vrage waarvoor je het gaat gebruiken ?
Want als het namelijk voor een laptop is om een beetje wireless te internetten dan kan je beter gewoon een wifi setje halen.
Dit is voor een XDA, of andere gprs PDA's en telefoons. Ik wil het gebruiken om mee te testen en te gebruiken. Ook wil ik een portal op mijn werk bouwen.
Als je een oplossing heb gevonden hou me dan maar ff op de hoogte, dan wil ik wel horen hoe je dat gedaan heb.
Ja, me too. Is voor in huis wel handig als het niet te duur is. Als je straks ook kunt bellen via GPRS/UMTS helemaal
Maar ik denk dat dit niet mogelijk is hoor.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia