AOpen 3248A

Pagina: 1
Acties:

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06-2025

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Topicstarter
Ik vorige week een AOpen brander gekocht bij de lleuke Mycom aktie. Nou heb ik twee vraagjes.

1) KAn deze burner 90 minuten cd's branden

2) Waarom kan ik in Nero maximaal 12* branden en niet 32*? 12* is de re-write snelheid, maar ik fik een gewone writable cd :?

DeNeu

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
1) probeer het :) vaak kun je het ook wel in de specs van je brander vinden.

2) stop er eens een CD in die echt 32x kan(start eventueel nero even opnieuw op)

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 18:23 schreef neudeboules het volgende:
Ik vorige week een AOpen brander gekocht bij de lleuke Mycom aktie. Nou heb ik twee vraagjes.

1) KAn deze burner 90 minuten cd's branden

2) Waarom kan ik in Nero maximaal 12* branden en niet 32*? 12* is de re-write snelheid, maar ik fik een gewone writable cd :?

DeNeu
Die heb ik toen ook gekocht :)
Maareh volgens cdrinfo.com kun je overburnen tot 99 min, dus 90 minuten cd's moet ook lukken denk ik, of niet :?
http://www.cdrinfo.com/Sections/Articles/Specific.asp?ArticleHeadline=32x+CD%2DRW+Roundup+Vol2&index=8

Verwijderd

Hey,

ga ff naar de site van aopen en update ff je firmware. Als je de firmware update naar v 1.12 dan zal je de ceedees op je maximale snelheid kunnen fikken.

GaTofT

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06-2025

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Topicstarter
Alanie tnx!
Op vrijdag 07 juni 2002 18:25 schreef SH007 het volgende:
1) probeer het :) vaak kun je het ook wel in de specs van je brander vinden.
Het aparte is dat het boekje gewoon 74 en 80 minuten aangeeft, maar dat leek me zelf een beetje sterk. 99 minuten klinkt goed :)

Wat betreft de cd had je helemaal gelijk, het is maximaal 16x cd |:(

Moet er nog ff aan wennen, ik kom namelijk net van een 4speed brandertje af

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Verwijderd

Ik heb dit probleem dus ook, alleen ik heb dus gewoon cheapy cds, alleen vriend van mij die dezelfde cds heeft, kan ze wel op 24x branden.....

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb hem ook gehad. na een week ingeruild voor een lite on 40x. de aopen maakte herrie, wilde na een buffer underrun niet verder en pakte de cd's ook na een firmware update niet op volle snelheid terwijl mijn lite on alles op 40x pakt.

Verwijderd

Heb dezelfde brander.
Werkt perfect!!
Behalve 99 minuten cd's. (ziet ie als 80 minuten.
HEEEEELP:'(

Verwijderd

mja branders zijn nog niet gefixed voor die 99 mins cds? :D
Pagina: 1