Op het ogenblik ben ik bezig een link naar Exchange 2000 te maken via ASP. De code die ik hiervoor gebruik is (m.b.v. MSDN en GOT in elkaar gedraaid):
<%
Dim objSession, objAddressList
Set objSession = Server.CreateObject ("MAPI.Session")
strProfileInfo = "(mijnserver)" & vbLf & "(username)"
response.write(Request.ServerVariables("AUTH_USER"))
objSession.Logon , , False, True, 0, True, strProfileInfo
%>
En het resultaat is:
Ik denk zelf dat het ligt aan de toegangsrechten. Ik kan wel gewoon exchange via het interne netwerk gebruiken om mijn inbox te openen (via outlook). Moeten de rechten uitgebreid worden van de public folders (waaronder het in te loggen account)? Welke rechten zijn er nodig om via ASP in te loggen op de Exchange MAPI?
alvast bedankt voor de reactie.
<%
Dim objSession, objAddressList
Set objSession = Server.CreateObject ("MAPI.Session")
strProfileInfo = "(mijnserver)" & vbLf & "(username)"
response.write(Request.ServerVariables("AUTH_USER"))
objSession.Logon , , False, True, 0, True, strProfileInfo
%>
En het resultaat is:
code:
1
2
3
| Collaboration Data Objects error '000004f7' [Collaboration Data Objects - [MAPI_E_NOT_FOUND(8004010F)]] /addresslist.asp, line 13 |
Ik denk zelf dat het ligt aan de toegangsrechten. Ik kan wel gewoon exchange via het interne netwerk gebruiken om mijn inbox te openen (via outlook). Moeten de rechten uitgebreid worden van de public folders (waaronder het in te loggen account)? Welke rechten zijn er nodig om via ASP in te loggen op de Exchange MAPI?
alvast bedankt voor de reactie.
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”