Krijg je een 24-uurs ban als je zegt dat je iemand in een hypothetisch geval gaat slaan?
tis weer vrijdagmiddag of ben je alleen maar verdwaald?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ter info:
Hij heeft er een HK-ban voor gekregen
Hij heeft er een HK-ban voor gekregen
Nee ik heb daar een ban voor gekregen van grrrrrrrene en dat vind ik een beetje overdreven. En dat terwijl ik altijd zo vredelievend ben.
Ohja de betreffende persoon maakte zich schuldig aan een strafbaar feit.
Ohja de betreffende persoon maakte zich schuldig aan een strafbaar feit.
/offtopic
Ik krijg een beetje koppijn van jouw icoon

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je moet er ook niet te lang naar kijkenOp vrijdag 07 juni 2002 17:16 schreef Merely het volgende:
/offtopic
Ohja, maar ik wil de HK dus weer in.
Ik heb geen idee, ik kan er niet inOp vrijdag 07 juni 2002 17:16 schreef Artwido het volgende:
Het gaat om dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/517647
neem ik aan.
1x op escape drukkenOp vrijdag 07 juni 2002 17:16 schreef Merely het volgende:
/offtopic
n00b mod
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Woei, zo leer je nog eens wat in zo'n doldriest vrijdagmiddag topicOp vrijdag 07 juni 2002 17:17 schreef D2k het volgende:
[..]
1x op escape drukken
n00b mod
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ohja, er staat in het mailtje hoe lang je nog moet wachtenOp vrijdag 07 juni 2002 17:17 schreef xoploosx het volgende:
Ohja, maar ik wil de HK dus weer in.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Nou gelukkig hebben we hier dan nog wat HK-niveau. Dat maakt 't weer een beetje goed. Ik denk dat ik grrrene nog maar es een paar keer ga mailen. Hij antwoordt niet meer ondertussen
je bent niet de enigeOp vrijdag 07 juni 2002 17:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Woei, zo leer je nog eens wat in zo'n doldriest vrijdagmiddag topic
Werkt niet in Opera, andere n00b modOp vrijdag 07 juni 2002 17:17 schreef D2k het volgende:
[..]
1x op escape drukken
n00b mod
There is no magic.
wat valt er te mailenOp vrijdag 07 juni 2002 17:22 schreef xoploosx het volgende:
Nou gelukkig hebben we hier dan nog wat HK-niveau. Dat maakt 't weer een beetje goed. Ik denk dat ik grrrene nog maar es een paar keer ga mailen. Hij antwoordt niet meer ondertussen
je bent voor 24 uur gebanned en als je het met de waarschuwing niet eens bent kun je naar de bemiddelaar mailen.
vat het ff niet
Bah dit is duidelijk een kwestie van machtsmisbruik door een mod. Hoe kan ik nou een ban krijgen omdat ik gezegd heb dat ik iemand in een hypothetisch geval ging slaan om een hoger doel te bewerkstelligen. Het was dus niet eens zinloos geweld. Soms en bij bepaalde personen heeft het gewoon geen zin om zaken verbaal op te lossen.Op vrijdag 07 juni 2002 17:21 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ohja, er staat in het mailtje hoe lang je nog moet wachten
Ja dat heeft ook geen nut. Het gaat er mij ook niet om dat ik vanavond weer de HK in kan, want ik ben er toch de hele avond niet. Maar het gaat me om het principe.Op vrijdag 07 juni 2002 17:23 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
wat valt er te mailen
je bent voor 24 uur gebanned en als je het met de waarschuwing niet eens bent kun je naar de bemiddelaar mailen.
vat het ff niet
Trouwens, eigenlijk kan het principe me ook geen fuck schelen
machtsmisbruik van een modOp vrijdag 07 juni 2002 17:24 schreef xoploosx het volgende:
[..]
Bah dit is duidelijk een kwestie van machtsmisbruik door een mod. Hoe kan ik nou een ban krijgen omdat ik gezegd heb dat ik iemand in een hypothetisch geval ging slaan om een hoger doel te bewerkstelligen. Het was dus niet eens zinloos geweld. Soms en bij bepaalde personen heeft het gewoon geen zin om zaken verbaal op te lossen.

die ben ik nog nooit tegen gekomen (is wel weer een tijdje geleden btw)
anyway, zoals Grrrrrene daar zegt: zulke opmerkingen kun je in de HK missen als kiespijn als je het daar een beetje gezellig wil houden.
Had je beter kunnen bedenken voordat je zulke dingen gaat posten
waarom open je dit topic danOp vrijdag 07 juni 2002 17:26 schreef xoploosx het volgende:
[..]
Ja dat heeft ook geen nut. Het gaat er mij ook niet om dat ik vanavond weer de HK in kan, want ik ben er toch de hele avond niet. Maar het gaat me om het principe.
Trouwens, eigenlijk kan het principe me ook geen fuck schelen

Hmm goede vraag. Ik denk dat ik zit met een overschot aan HK-energie.Op vrijdag 07 juni 2002 17:27 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
waarom open je dit topic dan![]()
![]()
![]()
Ga je hier ook nog eens geweld propageren?Op vrijdag 07 juni 2002 17:24 schreef xoploosx het volgende:
Bah dit is duidelijk een kwestie van machtsmisbruik door een mod. Hoe kan ik nou een ban krijgen omdat ik gezegd heb dat ik iemand in een hypothetisch geval ging slaan om een hoger doel te bewerkstelligen. Het was dus niet eens zinloos geweld. Soms en bij bepaalde personen heeft het gewoon geen zin om zaken verbaal op te lossen.

Who is John Galt?
Verrek m'n nek; het werkt ook nog!Op vrijdag 07 juni 2002 17:17 schreef D2k het volgende:
[..]
1x op escape drukken
n00b mod
Geweld kan zeker wel tot een hoger doel leiden hoor.Op vrijdag 07 juni 2002 17:28 schreef justmental het volgende:
[..]
Ga je hier ook nog eens geweld propageren?
ik moet zeggen dat een tempban wel gelijk een erg zware straf is voor hetgeen xoploosx poste.
Had een waarschuwing niet genoeg geweest?
Een 24-uursban hoort bij een waarschuwing in de huiskamerOp vrijdag 07 juni 2002 17:29 schreef Artwido het volgende:
ik moet zeggen dat een tempban wel gelijk een erg zware straf is voor hetgeen xoploosx poste.
Verwijderd
hey ik verkoop de originele diable2 om ff iets offtopics te blaten 
Gewoon ff afkoelen jij
Gewoon ff afkoelen jij
Kijk met jou kan ik praten. Dat zei ik dus ook al in een mailtje naar grrrrrrrrrrrrrrene. Een simpel mailtje mijn kant op was ook goed geweest, dan had ik 't effe weggedit en mijn excuses aangeboden. Maar nee, er moet meteen weer gebruik worden gemaakt van grof geschut.Op vrijdag 07 juni 2002 17:29 schreef Artwido het volgende:
Op vrijdag 07 juni 2002 17:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Woei, zo leer je nog eens wat in zo'n doldriest vrijdagmiddag topic
Op vrijdag 07 juni 2002 17:22 schreef Nielsz het volgende:
[..]
je bent niet de enige
zo mijn goede daad ook weer gedaan voor vandaagOp vrijdag 07 juni 2002 17:28 schreef Osiris het volgende:
[..]
Verrek m'n nek; het werkt ook nog!
Noem 't maar goed. Ik vind dat je afbraak hebt gedaan aan mijn icoon. Ik stel voor: een 24 uurs LA ban!Op vrijdag 07 juni 2002 17:32 schreef D2k het volgende:
zo mijn goede daad ook weer gedaan voor vandaag
ik weet het beter gemaakt: ik laat jouw icoon weghalenOp vrijdag 07 juni 2002 17:34 schreef xoploosx het volgende:
[..]
Noem 't maar goed. Ik vind dat je afbraak hebt gedaan aan mijn icoon. Ik stel voor: een 24 uurs LA ban!
heeft niemand er meer last van ook
dit is een grapje uiteraard
Hihi. Het is wel handig hoor, als ik door een topic scroll dan zie ik zo waar ik gepost heb. Misschien ga ik een nog irritanter maken. Deze heb ik trouwens niet zelf gemaaktOp vrijdag 07 juni 2002 17:35 schreef D2k het volgende:
[..]
ik weet het beter gemaakt: ik laat jouw icoon weghalen
heeft niemand er meer last van ook
dit is een grapje uiteraard
Dreigen met geweld werkt bij mensen die op een Kohlberg fase 2 moreel niveau zitten, daarboven niet meer.Op vrijdag 07 juni 2002 17:29 schreef xoploosx het volgende:
Geweld kan zeker wel tot een hoger doel leiden hoor.
En dan nog staat dit los van of dit wel gewenst is hier.
Who is John Galt?
Dit topic heeft zijn nut verloren. De tempban zal naar aanleiding van dit topic niet ongedaan gemaakt worden, en dit topic daalt qua niveau hard af (te hard zelfs) 
Ergo: Slotje
Ergo: Slotje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.