• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
oi, oi :) . mijn vader heeft een psion mx5 met 8 mb en extra kaart 16 mb geheugen. hij is ongeveer 3 jaar oud. sinds gister deed de touchsreen niks meer :'( .Ik heb hiervoor een speciaal pennetje van meneer Psion. Heeft iemand hiermee ervaring of sow? graag reacties :) .

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

ja heb ik ook een paar keer gehad. Gewoon even een zachte reset en hij doet het weer. Tenminste, als het probleem was dat hij niet meer reageerde. Als je horizontale of vertikale strepen ziet en verder niks ben je verder van huis, dan is je flatcable gebroken en moet hij opgestuurd worden naar ENgeland (150 euro). Maar ik hoop voor je dat dat niet aan de orde is :)

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
nee, geen strepen door het beeld, reageert nergens meer op als je op het scherm aantikt, opnieuw gekalibreerd werkt ool niet.Nieuwe pda misschien?
Op vrijdag 07 juni 2002 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ja heb ik ook een paar keer gehad. Gewoon even een zachte reset en hij doet het weer. Tenminste, als het probleem was dat hij niet meer reageerde. Als je horizontale of vertikale strepen ziet en verder niks ben je verder van huis, dan is je flatcable gebroken en moet hij opgestuurd worden naar ENgeland (150 euro). Maar ik hoop voor je dat dat niet aan de orde is :)

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
heb reset uitgevoerd, scherm nog steeds zo dood als een pier :'(
Op vrijdag 07 juni 2002 19:43 schreef aard het volgende:
nee, geen strepen door het beeld, reageert nergens meer op als je op het scherm aantikt, opnieuw gekalibreerd werkt ool niet.Nieuwe pda misschien?
[..]

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
heb eerder last gehad van strepen door het beeld, ik vermoed dat het kabeltje brak is.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Misschien help het als je je scherm opnieuw kalibreert.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 22:26 schreef alexandervisser het volgende:
Misschien help het als je je scherm opnieuw kalibreert.
Nou sorry hoor, maar kan jij lezen? Hij heeft al 2 keer aangegeven dat hij dat zonder succes geprobeerd heeft....

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Op vrijdag 07 juni 2002 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar kan jij lezen? Hij heeft al 2 keer aangegeven dat hij dat zonder succes geprobeerd heeft....
Sorry, had ik niet gelezen.

Als je helemaal radeloos bent kun je kijken of de flatcable idd brak is. HAndige site:
http://www.portal-pda.com/guides/openings5/openings5.html

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

het lijkt erop dat je m moet gaan opsturen. Like I said: vaste prijs, 150 euro, en na een week of 10 dagen heb je een goeie machine terug, met een beetje geluk zelfs een hele nieuwe! Goeie prijs voor een nieuwe 5mx. Ik geloof dat dit ook buiten de garantie geldt :) Binnen de garantie zou het wel gratis zijn. Andere PDA is zwaar overdreven en echt niet nodig. Symbian/EPOC is een superieur platform.

Verwijderd

heb dit ook wel eens gehad met mijn vorig series 5. Dit probleem onstond bij gebruik van slechte batterijen, die door kort gebruik van hun kracht waren beroofd. (bijv. die blauw/groene van Philips) Overgestapt op Duracel, nooit meer problemen. Misscien dus eens duracelletje proberen?

Verwijderd

ha elmo ik denk dat je kabeltje los zit is zo`n bruin ding.
maak hem open en duw het kabeltje weer vast en klaar is elmo.

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
het lijkt erop dat je m moet gaan opsturen. Like I said: vaste prijs, 150 euro, en na een week of 10 dagen heb je een goeie machine terug, met een beetje geluk zelfs een hele nieuwe! Goeie prijs voor een nieuwe 5mx. Ik geloof dat dit ook buiten de garantie geldt :) Binnen de garantie zou het wel gratis zijn. Andere PDA is zwaar overdreven en echt niet nodig. Symbian/EPOC is een superieur platform.
en heel zwaar om mee te nemen.
Pagina: 1