Waaar Flash ROM kopen??

Pagina: 1
Acties:

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 09:55
Ik heb een flash rom nodig zoals de winbond 29C020 of een 29F020. Weet iemand waar ik die kan kopen?

Coïtus ergo sum

Verwijderd

Bel ff naar display mischien kunnen ze die bestellen, laatst hadden een flasher in de aanbieding ( zelfbouw)

• Chilly_Willy
Die heb ik al gebeld. Die konden me ook niet helpen..

Coïtus ergo sum

Verwijderd

Mocht je ze ergens kunnen krijgen, ik heb ze ook nodig.
B.V.D.

Verwijderd

Via de EPOX website kun je een chippie bestellen voor de Epox-borden door iets van 17 euro ofzo over te maken naar hun rekening en 't typenr van 't mobo mee te geven.

NU HEB IK HELEMAAL GEEN EPOX-MOBO maar ik had wel een chippie nodig, dus op de gok:

1. vanaf plaatjes van de epox-mobo's om het flash-package formaat (i.e. groot en rechthoekig of klein en bijna vierkant) te achterhalen en

2. de groottes van de bios-downloads om de size van de flashchip (1MB of 2MB) te achterhalen,

een mobo gegokt dat hopelijk 't gewenste chippie had... en jawel hoor :) kreeg een chippie waarmee ik (via hotflash) een dode K7S5A weer leven kon inblazen!

EPoX is tof!

• Chilly_Willy
Ik heb ze gevonden. Bij conrad hebben ze de 29F040 (4Mbit) en die kan ik gebruiken.

Ze hebben een winkel in enschede, is wel een heel eind weg, dus ik ga het wel bestellen denk ik.

Coïtus ergo sum

• Chilly_Willy
Ik heb trouwens ook een keer een mail naar abit gestuurd voor een bios, en die stuurden ze me gratis op!

Coïtus ergo sum

Pagina: 1