Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
je zegt het zelf alOp vrijdag 07 juni 2002 16:51 schreef DynaMikeY het volgende:
Hoi,
Ik heb dit topic vanmorgen geopend:
[topic=517358/1/25]
Ik heb dus een digicam gekocht (ja, met gedegen vooronderzoek, al blijkt dat misschien niet uit mijn post),
Nogmaalsen ik wilde graag van medegebruikers weten wat zij precies van dit type toestel vinden, en of er nog hints & tips waren. Oke, misschien blijkt dit niet uit de tekst, maar ik vraag toch duidelijk naar ervaringen, en niet naar kooptips.
We zitten hier op GoT, niet in een uitzending van Tineke's Paranormale Wereld
je spreekt jezelf al behoorlijk tegen, bovendien vind ik dat Sinterklaas het mede daarom juist erg goed beargumenteertSorry, maar ik ben het er niet mee eens dat hij redelijk onbeargumenteerd op slot gaat.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Hmm, je geeft zelf toe dat je topicstart beter had gekunt en verwijt Sinterklaas dattie onbeargumenteerd sluitOp vrijdag 07 juni 2002 16:51 schreef DynaMikeY het volgende:
Sorry, maar ik ben het er niet mee eens dat hij redelijk onbeargumenteerd op slot gaat.
Volgens mij doe jij exact hetzelfde fout als waar je Sinterklaas van beticht. Overigens had ik je topic ook gesloten.
Sterker nog: Dat jij de sluitmessage 'slecht' vind komt omdat je topicstart niet duidelijk genoeg is
Tip: Zorg voor een goeie presentatie van je topicstart. Zoiets als wat je in deze topicstart vertelt bijvoorbeeld
en lees deze ook eens door, die staat er niet voor niets.. Staat precies hoe te handelen...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.