Toon posts:

Geen hotmail op clients

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alleen op de pc waar internet verbinding aan hangt (adsl) kan ik mijn hotmail account binnengaan. Ik kan wel inloggen (gaat wel traag en soms helemaal niet), maar als ik dan op een linkie klik dan timed ie out na een minuutje.

Op de pc met internet verbinding doet ie het wel (bijna) altijd.

Verder gebruik ik winroute voor het sharen, en staat er ook nog ergens een armzalig servertje die het aanmelden verzorgt. Server = NT4, clients = w2k.

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 18:08

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Gateway en dns op de clients goed ingesteld? (ip adres van winroute server + evt. extra dns'en van de isp)

Verwijderd

Staat HTTPS ook goed ingesteld ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij de clients 1 dns erin staan van de winroute pc, verder heb ik dus een adsl abbonnement bij planet, is daar een extra dns voor nodig?

Elke andere internet pagina werkt wel.

Hoe stel ik https goed in? Hij is niet geblocked in wiroute of iets dergelijks, ook niet gepoortmapt.

Nu bedenk ik me ook dat internetbankieren niet goed gaat, maar dan geeft ie pas bij het verzenden van een overboeking een fout dat hij de pagina niet kan vinden.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
je had effe moeten searchen dan had je al legio draadjes gevonden: [topic=514847/1/50]
>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 17:16 schreef larsemenneke het volgende:
je had effe moeten searchen dan had je al legio draadjes gevonden: [topic=514847/1/50]
>:)
Die eerste had ik al doorgelezen, stond ook nix in. In de tweede stond de tip over dat ssl poort 443, ik heb hem niet geblocked, ook had ik hierboven al gevraagd hoe ik dat dan eventueel moet instellen (in winroute).
En ik heb heus wel gesearched.
Toch bedankt :)

Ik heb nu die poort 443 toegestaan van elk ip adres naar elk ip adres. Klopt dat? Alleen hij doet het nogsteeds niet. :(

Verwijderd

Topicstarter
Oja, ook dit: Als ik ben ingelogd en gewoon op 'postvak in' klik doet ie het dus niet, maar wanneer ik die link in een nieuw venster open dan doet ie het wel :?.

Maakt me op zich niet zo uit, maar met submit buttons werkt dat dus niet. Dus geen mails verzenden, instellingen versturen, etc.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Ik had het zelfde probleem. Ik heb het ook niet op kunnen lossen. Wat wel werkt is de clients via de Winroute proxy te laten surfen, maar dan wordt bijv. de tweakers.net homepage niet goed geupdate.

Sygate heeft het voor mij opgelost.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Firewall? Had dat ook moest de firewall (Zonealarm Pro) op een lager pitje zetten. |:(

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1