Specs:
- ASUS moederbord micro ATX (of vergelijkbaar)
- AMD 800 (of iets in die richting)
- 256 MB SD RAM
- brakke videokaart (die wel goed werkt natuurlijk!)
- soundblaster Live 5.1
- netwerkkaart
- CD-ROM
- 40 GB harde schijf (of groter, als dit goedkoop te vinden is)
De brakke videokaart is omdat er geen scherm op het systeem komt!
Er komt een LCD-schermpje op met info van winamp, en winamp knopjes voor besturing! (dus ook geen toetsenbord en muis!).
Voor configureren en instellen wil ik kijken naar besturing op afstand (vandaar de netwerkkaart). En eventueel kan dus wel een beeldscherm aangesloten worden (lijkt me wel zo handig).
De vormgeving is onder voorbehoud.
Huidige plan:

Wat is dit? Een doorzichtige plastic bol op een eveneens doorzichtig plastice voet. De voet is recht tot halverwege de bol met winamp knoppen, LCD en cd-speler dr in (zie onderste plaatje)
In de bol komt de hardware, in de voet de voeding en mogelijk de harde schijf, en draden. (Ja voeding onderin, ga toch niet overklokken, dus kan best! (mits goede luchtaf/invoer)
Is nog maar een vaag plan, weet niet of het gaat lukken (ook qua materiaal niet).
Maar wat is jullie mening van het ontwerp op zich?
- ASUS moederbord micro ATX (of vergelijkbaar)
- AMD 800 (of iets in die richting)
- 256 MB SD RAM
- brakke videokaart (die wel goed werkt natuurlijk!)
- soundblaster Live 5.1
- netwerkkaart
- CD-ROM
- 40 GB harde schijf (of groter, als dit goedkoop te vinden is)
De brakke videokaart is omdat er geen scherm op het systeem komt!
Er komt een LCD-schermpje op met info van winamp, en winamp knopjes voor besturing! (dus ook geen toetsenbord en muis!).
Voor configureren en instellen wil ik kijken naar besturing op afstand (vandaar de netwerkkaart). En eventueel kan dus wel een beeldscherm aangesloten worden (lijkt me wel zo handig).
De vormgeving is onder voorbehoud.
Huidige plan:

Wat is dit? Een doorzichtige plastic bol op een eveneens doorzichtig plastice voet. De voet is recht tot halverwege de bol met winamp knoppen, LCD en cd-speler dr in (zie onderste plaatje)
In de bol komt de hardware, in de voet de voeding en mogelijk de harde schijf, en draden. (Ja voeding onderin, ga toch niet overklokken, dus kan best! (mits goede luchtaf/invoer)
Is nog maar een vaag plan, weet niet of het gaat lukken (ook qua materiaal niet).
Maar wat is jullie mening van het ontwerp op zich?
hier stond iets interessants, maar het is even weg...