Toon posts:

max temp AMD XP 1700+

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de max temp die een AMD xp1700+ cpu kan hebben.
Ik heb hem nu als een 1800+ draaien en wordt bij normaal gebruik 45 graden. hoever kan ik gaan?

heeft iemand hier ervaring mee?

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
AMD zegt dat ie tot 90 graden mag komen :P maar probeer het onder de 65 te houden ;) 50 is ongeveer normaal :)

Meestal gaat ie vastlopen en wordt ie instabiel bij zo'n 80 graden.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij mij crasht de boel bij ongeveer 55 graden. Maar het klopt dat een AMD XP de tot 90 graden mag. Ik zou het alleen niet uitproberen, omdat de rest wat in de kast zit dan ook erg warm wordt.
Mijn geluidskaart valt altijd uit bij temperaturen rond de 50 graden en dan moet je al helemaal niet mijn grafische kaart voelen. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op vrijdag 07 juni 2002 16:54 schreef Mystic_Jack het volgende:
Bij mij crasht de boel bij ongeveer 55 graden. Maar het klopt dat een AMD XP de tot 90 graden mag. Ik zou het alleen niet uitproberen, omdat de rest wat in de kast zit dan ook erg warm wordt.
Mijn geluidskaart valt altijd uit bij temperaturen rond de 50 graden en dan moet je al helemaal niet mijn grafische kaart voelen. ;)
Bij een cpu temp van 55graden kan ie niet crashen hoor :Z Dan is je temp sensor wel een beetje brak denk ik :P
Misschien dat je geluidskaart 50 niet pakt maar een videokaartje (GeForce neem ik aan) mag ook wel 70 graden worden hoor :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Al honderdduizend maal (okay, ik chargeer een lichtelijk) langs geweest. Gebruik de search of kijk anders op de AMD site :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.