"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Nou dit lijkt me wel erg goedkoop,ook voor tweedehands!! (Of ben ik hier fout?)Op vrijdag 07 juni 2002 16:15 schreef Skef het volgende:
Ik heb deze set gezien voor € 350,- , wel 2ehands, maar is dit ook wat?
Verwijderd
Aangestoken door de lage prijzen van de MK II serie bij Correct in R-dam ben ik me ook gaan orienteren voor een nieuwe speaker set. De 31 MK II (€ 50,-) klonk best oke in ieder geval beter dan de 41 MK II (+/- € 69,-). De 1 MK II (niet zo heel duur) vind ik nogal iellig over komen, maar ik heb hem niet gehoord. Voor meer info zou ik even de search gebruiken, volgens mij moet er wel wat over te vinden zijn (iig een eerder post van mij mbt deze speakers).
Je kunt er in ieder geval zeker vanuit gaan dat de Infinity's aanzienlijk beter klinken dan die Jamo's van je. Zelf heb ik uiteindelijk heb ik gekozen voor de B&W DM 570 (€ 200,- 2e hands) als front speakers, de DM 302 (€ 140) als rear en als center de LCR 3 Wel duurder dan ik eerst vanp lan was, maar het klinkt nu dan ook echt perfect!
Je kunt er in ieder geval zeker vanuit gaan dat de Infinity's aanzienlijk beter klinken dan die Jamo's van je. Zelf heb ik uiteindelijk heb ik gekozen voor de B&W DM 570 (€ 200,- 2e hands) als front speakers, de DM 302 (€ 140) als rear en als center de LCR 3 Wel duurder dan ik eerst vanp lan was, maar het klinkt nu dan ook echt perfect!