Toon posts:

wie betaalt? xs4all?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs adsl aangevraagd bij xs4all, nu blijkt echter mijn aanvraag te zijn geannuleerd omdat ik een meerkeuze lijn heb. Nu is mijn vraag of hiervoor ook kosten in rekening worden gebracht, bijvoorbeeld die 34 euro aanvraagkosten. Heeft iemand dit al eens eerder bij de 'hand' gehad?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Wat is een "meerkeuze lijn"? En wie heeft er geannuleerd?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
ja ben ook wel benieuwd wat een multiple choice lijn is
(maar als je aanvraag geannuleerd is omdat het bij jou niet mogelijk is, dan word je niets in rekening gebracht)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee, bij mij was xs4all eerst ook niet beschikbaar en toen is er ook niks in rekening gebracht.

Dus ik denk dat je je niet zo druk daarom hoeft te maken, ik denk dat die regel er is voor mensen die elke week maar weer adsl gaan aanvragen terwijl het niet kan.

En ik wil ook wel weten wat voor lijn je bedoelt

Verwijderd

Een vriendin van mij heeft dit gehad.
Woont in een zgn. Hat-Flat.
De lijn zou daar ook niet geschikt zijn, ze had inmiddels wel alles al binnen.
Zowel KPN als de provider (naam vergeten) hebben alles netjes vergoed.
Reden hiervoor is dat de KPN wel checkt aan 'hun' kant maar niet wat voor kabeltje er jouw huis in gaat.
Zij zijn dus fout door te zeggen dat jouw lijn geschikt is (in drievoud).

Verwijderd

Topicstarter
Dit berich kreeg ik:

Uw ADSL aanvraag is geannuleerd.
Reden : Het telefoonnummer waar u ADSL op heeft aangevraagd is een meervoudige-, groeps-, of een doorkiesaansluiting.
Een ADSL aansluiting is dan niet mogelijk.

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 00:11
nee joh, hoe moest jij dat nou weten?
is hun "probleem"

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar tijdens de aanvraag werd mij gevraagd om te bevestigen dat ik geen meerkeuze lijn had

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Volgens mij hoef je niks te dokken. Als het wel moet is het jammer want bij de aanvraag wordt er gevraagd of je zo'n meerkeuzelijn hebt liggen!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Topicstarter
Oke, xs4all heeft betaald, ik heb adsl nu via een andere lijn aangevraagd.

Thanx voor jullie informatie ;)|

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 16:30 schreef reller het volgende:
nee joh, hoe moest jij dat nou weten?
is hun "probleem"
Nee dat van hem, want hij kan er geen ADSL op aanvragen.
Overigens lijkt het me vrij logisch dat de gene die ADSL aanvraagt weet wat voor lijnen die in zijn pand heeft.

En als hij goed had gekeken tijdens de aanvraag dan had hij dit voor het aanvragen al geweten. Staat duidelijk vermeld.

Verwijderd

Topicstarter
Staat niet duidelijk vermeld en als jij weet hoeveel lijnen het pand binnen komen, oude telefoonlijnen, etc. Het is namelijk een monumentaal pand. Ook op de telefoonrek. staan de 10 nummers niet apart vermeld. Dus iets genuanceerder alstublieft

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 16:00 schreef adao het volgende:
Staat niet duidelijk vermeld en als jij weet hoeveel lijnen het pand binnen komen, oude telefoonlijnen, etc.
Tja, daar kan ik wel achterkomen hoor.
Het is namelijk een monumentaal pand. Ook op de telefoonrek. staan de 10 nummers niet apart vermeld. Dus iets genuanceerder alstublieft
Ik zou dat wel graag willen weten, tijd om het eventjes uit te zoeken of laten zoeken.
Dan weet je waar je voor betaalt en of er mischien lijnen overbodig zijn geworden in de loop van de tijd, of een verdwaalt lijntje waar niet meer op gebeld wordt alleen nog abb. kosten.......oid

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je gelijk in, het is echter niet direct voor mijzelf

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 16:12 schreef adao het volgende:
Ik heb onlangs adsl aangevraagd bij xs4all, nu blijkt echter mijn aanvraag te zijn geannuleerd omdat ik een meerkeuze lijn heb. Nu is mijn vraag of hiervoor ook kosten in rekening worden gebracht, bijvoorbeeld die 34 euro aanvraagkosten. Heeft iemand dit al eens eerder bij de 'hand' gehad?
kun je bij meerdere providers een abbo nemen? laat hen dan ook even checken of het kan.
chello was ook zo aan het prutsen bij mij, de postcode check gaf aan dat het niet kon, doet ie nu nog trouwens...
Pagina: 1