Printer vraagjes?

Pagina: 1
Acties:

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Voor de zaak zoek ik een werkgroep printer. Er zijn echter een aantal vereisten voor het toekomstige print apparaat:

* laser printer (12 ppm of hoger)
* network connectivity (10/100)
* 2 of meer papierlades (mits in driver afzonderlijk aan te sturen)
* max 1200 euro

De Brother HL 1870NTL is een optie, maar ik weet niet goed hoe dat met die tweede vellenbak werkt! Ik wil graag weten of de tweede vellenbak een uitbreiding op de eerste vellenbak is (dus alleen papiervolume uitbreiding), of dat de tweede vellenbak afzonderlijk aan te spreken is?

We willen namelijk in de 1ste bak normaal wit A4 papier plaatsen en de tweede bak gebruiken voor briefpapier van de zaak...

Ik noem hier nu één voorbeeldje, misschien hebben jullie er meer? Graag zou ik die willen horen, want wellicht hebben jullie ervaring met een printer die aan bovenstaande eigenschappen voldoet en waar jullie erg over te spreken zijn... :)

Sjesus...

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 14:42
Hier op mijn stage hebben we een hp laserjet 4000 en die is toch best fijn, draait goed op het netwerk.
Alleen weet ik niet hoe snel die met printen is hoeveel ppm maar dat zal wel in de richting van die 12 ppm zijn. Heeft trouwnes 2 bakken.

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 18:08

Makkie80

Makkie voor Makkie!

HP Laserjet 4000 is een goede printer en erg makkelijk uit te breiden met extra lades / netwerkaansluiting / dubbelzijdig afdrukken unit!

edit: dat maakt 2 maal! :)

• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-05 18:58
Weten jullie ook of de vellenbakken van de HP 4000 afzonderlijk aan te spreken zijn in de driver? :?

Wat we willen is dus aangeven of je op normaal papier af wilt drukken (bak 1) of op breifpapier (bak 2)... *D

Sjesus...

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 14:42
Op vrijdag 07 juni 2002 16:12 schreef PijnJoh het volgende:
Weten jullie ook of de vellenbakken van de HP 4000 afzonderlijk aan te spreken zijn in de driver? :?

Wat we willen is dus aangeven of je op normaal papier af wilt drukken (bak 1) of op breifpapier (bak 2)... *D
Ja dat kan, je kunt gewoon zeggen of ie uit bak 1 of 2 moet printen. Vraagt ie volgens mij ook om.

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 18:08

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Op vrijdag 07 juni 2002 16:12 schreef the_master het volgende:

[..]

Ja dat kan, je kunt gewoon zeggen of ie uit bak 1 of 2 moet printen. Vraagt ie volgens mij ook om.
Of bak 3... of 4... *D
Pagina: 1