Verwijderd

Topicstarter
Ik ben veel site afgeweest om spelers te vergelijken met zon grote hardeschijf nu dacht ik zlef gewoon aan de creative kan 10 gig op zal wel zat zijn maar meerdere soorten met zon soort hardeschijf ben ik nog niet tegen gekomen. EN die ook in Nederland verkrijgbaar zijn dan he. Maar weer 1 van jullie over nog meer soorten bestaan zoals die van creative. Afgezien van die op www.mp3man.nl dan. Die ken ik allemaal al.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Rio Riot en iPod zijn wel interessant...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm bij die ipot staat dat het besturings systeem Apple is daar heb ik niet veel aan en die ander kan ik niet vinden.

• Mooody

Mooody

elmoody

Op vrijdag 07 juni 2002 15:59 schreef Piete het volgende:
Hmm bij die ipot staat dat het besturings systeem Apple is daar heb ik niet veel aan en die ander kan ik niet vinden.
ipod kan ook onder windows

en www.rioriot.com mocht ook geen probleem zijn :z

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Die riorot kost $349 Toevalig enig idee hoeveel Euro dat is. Ik weet de koers niet :S

• rupert
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

rupert

a.k.a. fritz

Ook ongeveer 350 euro dus...
Maar dat is toch wel een beetje veel geld, zeker voor een arm scholiertje als ik. :'(

©zweitausendundsechs

• Mooody

Mooody

elmoody

Op vrijdag 07 juni 2002 16:28 schreef Piete het volgende:
Die riorot kost $349 Toevalig enig idee hoeveel Euro dat is. Ik weet de koers niet :S
en ook dat kun je opzoeken :)

http://www.binck.nl/koersen/valuta.asp

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die nog meer merken kennen. Afegzien van de opgenoemde versie. Ik vind die Rio rioto wel mooi. Maar ook wel prijsig. Komt die hopelijk ook in Nederland op de markt voor dat ik op vakantie ga.

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank voor je vraag.
De Riot zal naar verwachting binnen een maand leverbaar zijn in Nederland.
Zodra hij beschikbaar is zal 'ie bij ons op de site erbij staan. Een prijs
indicatie kan ik je helaas nog niet geven. Hou dus de site in de gaten.
Had een mailtje gestuurd naar mp3man.nl maar ze weten dus nog niet precies wanneer die in Nederland komt. Jammer.
Pagina: 1