karmacrash?

Pagina: 1
Acties:

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:55

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Na ook weer eens zelf gereageerd te hebben op de FP mocht ik een aantal aardig gewaardeerde scores terugzien :)
ja, ja, het leven van een LM is zwaar door dat post of mod. beperkende protocol . . .

Groot was mijn verbazing en ontroostbaar in mijn verdriet, toen ik moest zien dat ik ondanks de goede beoordelingen een forse teruggang van mijn karma moest waarnemen :'(

FP karmacrashje of iets anders mis?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Karma verlies zou niet kunnen plaatsvinden als je niet post. Alleen als je dus trollen en vlammetjes zou plaatsen zou je een vermindering moeten krijgen.
Bij niet posten en alleen modden zou je karma ongewijzigd moeten blijven.
Mischien dat Femme er in wil duiken :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het kan zijn dat je door het posten van een aantal postings met een lager gemiddelde dan je vorige postings in een lagere bonusschaal terug bent gekomen waardoor je karma achteruit bent gegaan.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:55

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
hmmmz, vaag.
Vrijwel de enige reacties van de laatste tijd staan in het eMac draadje, gemodereerd met 2, 3 en 2, mijn aantal reacties is 441 en de Reacties totaalscore 710
Lijkt mij geen score waarbij je door een 2,3,2 beoordeling naar een lagere bonusschaal gepromoveerd word.
Toch ben ik een 30-tal karmapunten teruggezet vergeleken met de stand van voor die reacties.

* botoo zal er eens een grondig nachtje over slapen (als die gelegenheid zich voor doet), en er grondig over nadenken hoe deze teloorgang te boven gekomen moet worden :+

naja, de kindjes in Afrika hebben hoger, dan valt het hartezeer van de verloren karmapuntjes nog wel mee . . .
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀